Гейм-студія, розвиок якої залежить від основного проєкту "The Priest". Про гру: від кожного прийнятого рішення буде змінюватись сюжет. Світлий/темний вибір призведе до відповідних результатів. Гравець гратиме та навчатиметься дипломатичним, психологічним та маніпулятивним трюкам.
Текущее состояние
Проєкт вже знаходиться на етапі розробки. Розробляється прототип гри та DEMO-світ який приблизно описуватиме гру.
Рынок
Ринок ігор в жанрі RPG стає з кожим роком все популярніше та включає в себе ігрову аудиторію, яка збільшеється кожен день.
Проблема или Возможность
Більшість гравців грають в ігри щоб просто розслабитись або бездумно грати та мочити мобів/NPC, ми ж хочемо що гравці поринали більше у світ ігор при цьому отримували користь, яку можна реалізувати у власному житті. До прикладу, гравець проходить квест, робить певну дію яка веде до відповідного результату. Гра передбачає вирішення проблем(по можливості) дипломатичним або насильницьким способами якими користуватиметься гравець і "всмоктуватиме" вербально ці психологічні техніки.
Основна мета демонстації потужності дипломатичного skill'а та відповідальності за вчинки.
Решение (Продукт или Услуга)
Продуктом є гра, яка буде вербально навчати гравців дипломатичним та психологічним технікам.
Конкуренты
Схожі ігри
• Diablo (RPG, темна фентезі)
• Vampyr (RPG, моральний вибір)
• Dark Souls (RPG, готичний стиль)
• Pathologic (хоррор-RPG, моральний вибір)
Особливості конкурентів
• Темна атмосфера і моральний вибір: Багатьом з цих ігор властива похмура, важка атмосфера і система морального вибору.
• Сюжетні механіки: Акцент на нелінійності сюжету та вплив виборів гравця.
• Бойова система У більшості є розвинені бойові механіки, які вимагають стратегічного підходу.
Тенденції
RPG-ігри з моральним вибором здобули популярність у гравців, які шукають більше, ніж просто екшн. Попит на ігри, що дозволяють гравцям
досліджувати наслідки своїх рішень, зростає.
Похмурі та готичні фентезі-світи зараз популярні завдяки іграм, таким як Dark Souls і Vampyr. Гравці цінують атмосферу напруження та
роздумів, яку створюють такі ігри.
Преимущества или дифференциаторы
Потенційні точки диференціації для The Priest
• Система вибору між добром і злом: Чіткий поділ на святих та вампірів з різними механіками та наслідками від виборів. Інші ігри часто
мають лише тіньовий поділ, а не такі яскраво виражені вибори.
• Психологічне навчання через геймплей: The Priest може виділитися через систему навчання психологічним технікам (наприклад, поради,
які з'являються після квестів). Це додає унікального елементу навчання, якого немає в інших подібних іграх.
Финансы
Інвестори до релізу;
після релізу — додатковий дохід через MMORPG-формат, ремастери, доповнення та моди.
Кошти витрачатимуться на команду, обладнання, ліцензії, гейм-студію та маркетинг.
Бизнес-модель
Продаж базової гри
Одноразова покупка, що дозволяє гравцям отримати доступ до всього основного контенту.
DLC та оновлення
Після запуску планується випуск додаткових квестів і нових локацій у форматі DLC для продовження життєвого циклу гри.
Мікротранзакції
Моди, щоб кастомізувати персонажа чи додати певні предмети.
Маркетинг підтримуватиметься за допомогою ведення сторінок та каналів, реклами, стрімінгові платформи, новини на офіційному сайті.
Целевое назначение инвестиций
Для початку інвестиції забезпечать швидкий набір неохідних фахівців для старту основної розробки гри, таких як програмісти, 3D-моделери, художники, дизайнери та UI/UX робробники. Маючи певний рівень розробки буде залучено фахівців, що потрібні на наступних стадіях рохробки, такі як QA-тестувальники, сценаристи, звукорежисери, спеціалісти зі штучного інтелекту.
Також інвестиції забезпечать необхідне обладнання та оренду офісу.
Перевищення бюджету
Невизначений термін розробки
Технічні проблеми та поломки(баги)
Перевантаження команди
Невідповідність очікуванням гравців
Проблеми з правами інтелектуальної власності
Проблеми з серверною інфраструктурою (для MMORPG)
Зміна в управлінні або конфлікти у команді
Проблема з якістю продукту через швидкість