Головна ідея: допомогти нашій армії та забезпечити генерацію постійного доходу у благодійні фонди.
Текущее состояние
Проект знаходиться у стані тестової версії, тобто задумка гри та показ мінімальної механіки - присутній.
Рынок
Проект розрахований на аудиторію віком від 12 до 45 років. Орієнтація іде на український ринок та користувачів з України. Під такий опис підпадає більше мільйона користувачів.
Проблема или Возможность
Проблема полягає в тому, що багато людей не мають можливості допомагати Збройним Силам України фінансово, але дуже хочуть.
Решение (Продукт или Услуга)
Рішення полягає в тому, що у грі ніхто примушувати до донату не буде, і навіть навпаки, надається можливість допомагати тим хто потребує цього з допомогою перегляду реклами. Тобто: дивишся рекламу, 50% йтиме на ЗСУ.
Конкуренты
Гра "Стугна", також від українських розробників, з благодійним посилом.
Преимущества или дифференциаторы
Переваги:
1) відсутність вспливаючої реклами
2) благодійний посил ( "Грай та допомагай" )
3) можливість пограти за улюблених популярних діячів
Целевое назначение инвестиций
Інвестиції потрібні, щоб закінчити роботу усіх необхідних спеціалістів, які вказані вкінці презентації, і завершити розробку гри.
Предложение инвестору
Моя пропозиція до 20% прибутку з урахуванням 50ти % які йтимуть на ЗСУ. Але можна обговорити і інші варіанти!