Головна ідея: допомогти нашій армії та забезпечити генерацію постійного доходу у благодійні фонди.
Поточний стан
Проект знаходиться у стані тестової версії, тобто задумка гри та показ мінімальної механіки - присутній.
Ринок
Проект розрахований на аудиторію віком від 12 до 45 років. Орієнтація іде на український ринок та користувачів з України. Під такий опис підпадає більше мільйона користувачів.
Проблема або Можливість
Проблема полягає в тому, що багато людей не мають можливості допомагати Збройним Силам України фінансово, але дуже хочуть.
Рішення (Продукт або Послуга)
Рішення полягає в тому, що у грі ніхто примушувати до донату не буде, і навіть навпаки, надається можливість допомагати тим хто потребує цього з допомогою перегляду реклами. Тобто: дивишся рекламу, 50% йтиме на ЗСУ.
Конкуренти
Гра "Стугна", також від українських розробників, з благодійним посилом.
Переваги або дифференциатори
Переваги:
1) відсутність вспливаючої реклами
2) благодійний посил ( "Грай та допомагай" )
3) можливість пограти за улюблених популярних діячів
Цільове призначення інвестицій
Інвестиції потрібні, щоб закінчити роботу усіх необхідних спеціалістів, які вказані вкінці презентації, і завершити розробку гри.
Пропозиція інвестору
Моя пропозиція до 20% прибутку з урахуванням 50ти % які йтимуть на ЗСУ. Але можна обговорити і інші варіанти!