Фото -
59015

"Шепіт потойбіччя"

Створення додатку з візуальними новелами

Україна, місто Київ
Галузь: Інформація та ЗМІ, Культура та мистецтво, Розвага, Віртуальна і доповнена реальність, Мобільні додатки
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 15.11.2022
Показати контакти
0
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Цей додаток - збірка візуальних новел, пов'язаних між собою українськими міфологічними істотами в сюжеті. Гравцям запропоновано кілька таких новел різних за жанром - від хоррору до романтики. Кожен обиратиме за власними вподобаннями також і дизайн головного персонажу. Усю колекцію об'єднуватиме ціль знайомства з нашою культурою крізь призму гри.

Поточний стан

Проект знаходиться на початковому етапі.
Готові декілька частин ппершої новели, знайдені потрібні члени команди

Ринок

Цільова аудиторія - здебільшого дівчата у віковому діапазоні 13-25 років. Саме ці споживачі найбльш розповсюджені наразі у фанбазах наявних на даний момент схожих додатків. Відсоток чоловіків того ж віку набагато нижчий. Завдяки певному різноманіттю новел, можна буде створити різні за віковою категорією розділи. Також, під час/після прохоження гри будуть доступні опитування для аналізу вподобань жанрів та авторів серед різних за віком споживачів.
Видається логічним, що розвиток оригінальних ВН українською
мовою має призвести до створення видавничого продукту, заснованого на вітчизняній національній культурі. Це дозволить залучити нову
аудиторію і допоможе повноцінно сприймати історію, що розповідається розробниками, з опорою на зрозумілі українському читачеві ключові елементи візуальної новели.

Проблема або Можливість

Це абсолютно порожня ніша у нас. Жодної подібної гри на українському ринку немає, а споживачів візуальних новел серед наших людей дуже багато.

Рішення (Продукт або Послуга)

Це має бути перша збірка, орієнтована перш за все на українську аудиторію, яка має на меті познайомити молодь із нашою фольклорною спадщиною, розфорсити молодих авторів, художників та саундмейкерів. Деякі користувачі не можуть знайти вихід для власної фантазії та реалізувати себе як митця. Ця ж гра дає можливість відчути себе і письменником, і персонаж-креатором не докладаючи особливих зусиль. Вона вимагає лише твоєї уяви та зосередженності.

Конкуренти

На даний момент на ринку немає прямих конкурентів, якщо не брати до уваги іноземних видавців збірок візуальних новел ("Клуб романтики" (Молдова), "Літературний клуб "Докі-Докі" (Японія) та чимало інших тотожних прикладів подібного контенту. Вищезгадані дистриб’ютори так чи інакше мають вплив та вагу на ринку українських мобільних додатків.

Якщо говорити про "Шепіт потойбіччя", то проект, відповідно, є чи не напершою збіркою візуальних новел з унікальною тематикою безпосередньо пов’язаною з нашою культурою.

Переваги або дифференциатори

Перелік переваг та диференцій:
1. Гра повністю присвячена Україні і всьому українському. Популяризація культури не лише на внутрішньому, а й зовнішньому ринку.
2. Залучення молоді до читання у форматі розважального процесу.
3. Зручність та автономність додатку. Може працювати за відсутності мережі інтернет.

Фінанси

Одним з джерел доходу стане реклама різних продуктів інформаційного ринку в цьому додатку. Також, у користувачів буде змога донатити розробникам чи купувати ігрову валюту за реальні гроші.

Цільове призначення інвестицій

Інвестиції необхідні для можливості оплати роботи креаторів та залучення цільової аудиторії шляхом рекламування додатку.

Команда або Керівництво

Ризики

1. Проблеми роботи додатку на одразу двох системах (андроід, аіос)
2. Отримання відмови від торгівельних майданчиків
3. Зменшення хвилі актуалізації української культури після завершення воєнних дій у країні
4. Мінімальний фідбек від цільової аудиторії
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility60
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт