Маркетплейс, де користувач через моб додаток має доступ до послуг та їх онлайн бронювання. А з іншої сторони, бізнес в Срм системі, керує візитами та автоматизує бізнес-процеси.
Поточний стан
Через 2 місяці у нас з‘являється повністю робочий прототип нашої платформи. Та у Січні 2023 - у нас реліз продукту.
Ринок
У нас дуже великий та перспективний ринок Тільки в україні у нас близько 900 тис користувачів Враховуючи, що 70% ринку є незайнятим. Навіть, якщо ми увійдемо у 5% вільного ринку з нашим продуктом з середнім чеком 20$, хоча в наших конкурентів він складає -32$. Та отримувати місячний прибуток у розмірі 900 тис $ на місяць. Нам потрібно 350 000$, щоб протягом двох років перетворити ці кошти у ті самі 900 тис $ в місяць. Ми вже отримали перші інвестиції та рухаємось в пошуку нових партнерств. SaaS b2b
Проблема або Можливість
Ми уже маємо лист очікування близько з 30 запитів, які будуть першими клієнтами, тестуючи нашу систему. Опитування які ми проводили у підтвердження гіпотези потрібності продукту - більше 70% на нашу користь.
Рішення (Продукт або Послуга)
Що ми пропонуємо? Маркетплейс, де користувач через моб додаток має доступ до послуг та їх онлайн бронювання. А з іншої сторони, бізнес в Срм системі, керує візитами та автоматизує бізнес-процеси.
Нашими непрямими конкурентами є будь-які срм-системи, наявні на ринку. Але як показують дослідження, срм системами користується лише 30%. Але 70% ринку залишається незайнятим, тобто проблема ще не вирішена. Але у цих систем немає того, що надаємо ми. у нашій системі є маркетплейс, додаток, і простий та доступний сервіс керування справами. Більше інформації у пічі.
Переваги або дифференциатори
Кілер фіча Наша срм - це Сервіс для простого та доступного керування бізнесу у хмарі. Це додаток для взаємодії користувача з бізнесом, та керування власними справами. І це все зв’язане між собою онлайн. Маркетплейс послуг, якого зараз, як мінімум, на території України немає.
Фінанси
Доходи; реклама, підписка на crm pro, комісія 5 % від клієнта який прийшов онлайн. Все інше безкоштовно. Витрати; Витрати на розробку і підтримку продукту 20% ⁃ Витрати пов’язані з маркетингом та продажі ( researches) 70% ⁃ 10% операційні витрати, непередбачувані витрати
Бізнес-модель
В ході інтерв’ю з користувачами та клієнтами, з’явилася гіпотеза що до продажу продукту. Згодом вона підтвердилася опитуваннями на 80%. Вся маркетингова компанія буде спрямована на задоволення даної гіпотези. Також холодні продажі, рефералка, та представництво у клієнтів - партнерство.
Цільове призначення інвестицій
Витрати на розробку і підтримку продукту 20% ⁃ Витрати пов’язані з маркетингом та продажі ( researches) 70% ⁃ 10% операційні витрати, непередбачувані витрати І з маркетингу, частково на вивчення ринку північної Європи, так як близька до нас Європа, не дуже дружить з технологіями.
Пропозиція інвестору
1% - $ 20, 000.00 15% - sale of shares at this stage.