Украина, город Киев
Отрасль: Интернет и ИТ, Информация и СМИ, Культура и искусство, Искусственный интеллект, Мобильные приложения
Стадия проекта: Действующий бизнес
Перше незалежне україномовне ЗМІ на платформі телеграм.
3 000+ безмежно активніших читачів
Рынок
Очікується, що до 2030 року світовий ринок розваг і медіа досягне приблизно 6 709,4 трлн. дол. США, при цьому сукупний середньорічний темп зростання (CАGR) складе 10,40%
Проблема или Возможность
Перехід до інформаційного суспільства та швидкий розвиток технологій за два останні десятиріччя змінив суспільну свідомість, ринкові стратегії компаній, та домінуючі галузі. Роль та важливість інформації зросла настільки, що наразі можемо впевнено сказати: «Хто володіє інформацією, той володіє світом». Відповідно зростає попит на актуальну інформацію як з боку фізичних осіб, так і з боку суб’єктів господарювання, що, в свою чергу, стимулює подальший розвиток медіа-ринку. А технологічні новації сприяють переходу медіа-ринку в Інтернет-простір та формуванню нового поняття – «Інтернет-медіа». Таким чином, сучасний медіа-ринок став важливим елементом інформаційного суспільства та цифрової економіки, адже він забезпечує потребу в найважливішому ресурсі – актуальній інформації. Отже і подальший розвиток глобального медіа-ринку матиме значний вплив на економічні та суспільно-політичні процеси.
Решение (Продукт или Услуга)
Перехід до інформаційного суспільства зробив інформацію значущим соціально-економічним ресурсом на рівні з іншими ресурсами – фінансовими, матеріальними, енергетичними. А зростаючий попит на інформацію висуває нові вимоги до каналів її передачі, що стимулює подальший розвиток медіа-ринку. Сучасні інформаційні ресурси мають забезпечувати попит у величезних обсягах актуальної інформації в режимі нон-стоп у будь-якому місці.
Сучасні інформаційні ресурси мають забезпечувати попит у величезних обсягах актуальної інформації в режимі нон-стоп у будь-якому місці.
На думку деяких дослідників, на формування системи нових медіа вплинули чотири ключові взаємопов'язані процеси: конвергенція, діджиталізація, інтерактивність і приналежність медіаресурсів до мережевого простору. Ми вважаємо за доцільне додати також глобалізацію.
Конкуренты
Як ви могли догадатись з назви:
Ми – Швидкі
Ми – Короткі
Ми – Про головне
Ми – Незалежні
Поки у нас не має конкурентів
Преимущества или дифференциаторы
Як ви могли догадатись з назви:
Ми – Швидкі
Ми – Короткі
Ми – Про головне
Ми – Незалежні
Ми – Україномовні
Ми – Нові Ми – Патріоти
І ще багато Ми, Ми, Ми …
Финансы
40% від місячного прибутку
Орієнтовний місячний дохід на 700к підписників:
до 1 мільйона гривень
Бизнес-модель
Ми уже маємо:
- Топові менеджери
- Копірайтери
- Адміни
- Продюсери з крутим бекґраундом в трендах і медіа
Що нам потрібно?
Реклама
Целевое назначение инвестиций
Маштабування бізнесу - РЕКЛАМА
Предложение инвестору
40% від місячного прибутку
Орієнтовний місячний дохід на 700к підписників:
до 1 мільйона гривень