Інтеграція смарт-електроніки з незалежним джерелом живлення в повсякденний одяг.
Текущее состояние
Проект на етапі ідеї та опрацювання бізнес-моделі, включно із першими прорахунками RoI.
Рынок
Клієнт:
- підлітки, молоді дорослі, дорослі;
- рід занять: довільний + працівники сфери маркетингу;
- місцезнаходження: переважно великі міста, особливо - обласні центри, столиця;
- забезпеченість: середній клас.
Геймифікація багатьох аспектів життя та зростання ком'юніті геймерів, загальна свідомість щодо можливостей цифрових продуктів - позитивні фактори для комерційного успіху проекту.
Вартість розробки мобільного додатку (що буде частково закладена в вартість товару) та необхідність чекати на реалізацію перших партій, а також напрацювання початкової технічної бази - негативні фактори, вплив яких можна мінімізувати завдяки вибірковому залученню спеціалістів на етапі MVP.
Проблема или Возможность
Можливість:
Зробити звичайний одяг особливим, яскравим, інтерактивним, надсучасним.
Додаткова можливість:
Використання у партизанському маркетингу.
Решение (Продукт или Услуга)
На прикладі сорочки (для наочності):
Компоненти:
- сорочка (звичайний товар середньої цінової категорії);
- основа для кріплення модулю (цупкий елемент вшитий у, наприклад, комір) з поверхнею для "липучки";
- модуль (акумулятор або його замінник, контрольна плата, Bluetooth-пристрій, допоміжні елементи (діоди));
- "липучка" для кріплення модулю.
Керування модулем відбувається за допомогою мобільного додатку. Модуль висвітлює задані користувачем секвенції світла з метою привернути увагу до користувача, підкреслити його нетиповий стиль одягу, передати певну інформацію (наприклад, привітання або логотип).
Модуль зйомний, тому прання або хімчистка такого одягу не відрізняється від звичайного.
В перспективі:
Користувач може замовити індивідуальний модуль на сайті та після його зборки отримати його за посередництвом кур'єрської служби.
Конкуренты
Концепти одягу від модельєрів-експериментаторів.
Реальної альтернативи на ринку немає.
Преимущества или дифференциаторы
Переваги:
- український бренд;
- інноваційність;
- інтеграція зі смартфоном.
Финансы
Джерела доходів:
- продаж модулів та ліній одягу через інтернет.
Витрати:
- матеріали;
- робота спеціалістів;
- маркетинг.
Бизнес-модель
B2C з можливістю B2B для спеціальних замовлень.
Канал продажу: інтернет (зокрема соцмережі).
Целевое назначение инвестиций
Розробка прототипу та випробування MVP на етапі демо.