універсальний девайс для HoReCa з розливу та обліку алкогольних напоїв
Текущее состояние
БІЛЬШЕ РОКУ ЕКСПЛУАТАЦІЇ В РЕАЛЬНОМУ БІЗНЕСІ: мережа ресторанів MISTER CAT, ресторан високого рівня CHI, кейтерингова компанія FIGARO. Також було продано 7 пристроїв приватним особам. Інтерес до покупки пристрою готельними мережами.
Рынок
Потенційними покупцями нашого пристрою будуть як мережеві, так і локальні бари, ресторани, готелі, клуби, дискотеки, а також кейтерінгові компанії та приватні особи.
Кількість відповідних опису закладів в 5 найбільших містах України складає 8684 одиниць: Київ - 2713, Одеса - 1731, Львів - 1151, Дніпро - 1439, Харків - 1650.
Готельні мережі в Європі теж виступають потенційними клієнтами нашого пристрою.
Проблема или Возможность
Клієнт: бари, ресторани, кафе, дискотеки, готелі та ін. Проблеми: - складно контролювати реальну роботу бару (махінації з кількістю і якістю алкоголю); - необхідно утримувати великий штат барменів, офіціантів; - ірраціональне і несвоєчасне поповнення запасів алкоголю; - затримка обслуговування клієнтів в барі і, як наслідок, втрата прибутку з боку закладу; - трудомісткий процес інвентаризації алкоголю з необхідністю переливу залишків; - витрати на створення додаткових барних точок для літніх терас, виїзних подій, закладів з великою площею.
Клієнт: відвідувачі вказаних закладів. Проблеми: - низька швідкість обслуговування в барі; - замовлені напої не відповідають технологічній карті.
Решение (Продукт или Услуга)
GMM робот-бармен вирішує всі ці проблеми: - адмін-панель пристрою надає повну інформацію про кількість і види замовлених напоїв, формує звіти; - робот-бармен бере на себе роботу цілого бару, натиснувши лише одну кнопку, робот-бармен швидко й точно готує будь-який обраний напій; - збільшується швидкість і якість обслуговування клієнта за рахунок чого зростає прибуток, репутація закладу, підвищується клієнтська лояльність; - клієнт закладу гарантовано отримує швидке обслуговування; - якість напоїв з високою точністю (без недоливу); - можливість самообслуговування; - елемент розваги (можливість приготувати свій коктейль); - робот-бармен привертає гостей більше ніж бонус або знижка; - є інноваційним інструментом маркетингу.
Конкуренты
З точки зору функціоналу, компактності і прогнозованої вартості, ми не знайшли прямих конкурентів.
Аналогічні пристрої більш масивні, складні в обслуговуванні, мають обмежений функціонал і при цьому значно дорожчі.
Преимущества или дифференциаторы
- компатність - можливість керувати пристроєм дистанційно - функція самоочищення пристрою - власне розроблене програмне забазпечення, з можливістю вдосконалення - можлива розробка наступних моделей пристрою з додатковими функціями - повна сумісність з бухгалтерськими та рестораними програмами 1С, R-Keeper та ін.
Финансы
Вартість виробництва пристрою в Китаї становить 300 дол., приблизна вартість робота-бармена на ринку України та Європи складає від 2000-3000 дол., рентабельність - 86 %. При розмірі інвестицій 2 400 000 дол., собівартість робота-бармена складатиме 400 дол. Строк повернення інвестицій - 1,5-2 роки, EBITDA за 2 роки - 24 000 000 дол. При інвестиції у розмірі 1 200 000 дол., собівартість робота-бармена підвищується до 550 дол., строк повернення інвестицій складає 2,5-3 роки, EBITDA за 2 роки - 12 700 000 дол. На думку маркетологів, якщо вдасться завоювати 5% ринку HoReCa (місто, регіон, країна), то решта ринку буде змушена слідувати тренду, щоб нівелювати конкурентну перевагу. Досягти поставленої мети можливо при визначенні «правильної» ціни продажу. Це рівень вартості середньої професійної кавомашини. За описаних умовах робот-бармен стає обов'язковим атрибутом бару, таким як кавомашина, льодогенератор або соковижималка.
Бизнес-модель
На нашу думку одним з можливих каналів продажу робота-бармена можуть стати існуючі розвинені мережі з продажу й ремонту кавомашин та іншого обладнання в сфері HoReCa, кейтерингові компанії. Готельні мережі також виступають в якості потенційного покупця.
Целевое назначение инвестиций
організація виробництва, маркетингу, розвиток продукту