Платформа об’єднує виробників реклами, рекламні агенції та замовників рекламних послуг для комфортної і взаємовигідної співпраці.
Текущее состояние
Продукт повністю протестовано, перевірено концепцію, внесено корективи на основі зворотнього зв'язку від ЦА. Станом на початок 2021 року на платформі зареєстровано близько 1000 учасників. З них 900 Виконавців і 100 Замовників. Проект працює та отримує позитивні відгуки від користувачів. Деякі клієнти вже користуються платними послугами, проект вже монетизується (в пасивному режимі, без активних продаж).
Рынок
Основним клієнтом для платформи є виконавець (виробник, постачальник, рекламна агенція). Саме для них передбачено основні платні послуги на платформі.
Загалом рекламний ринок України налічує близько 10 000 виконавців, для яких потенційно може бути цікавою участь на платформі. Ціль проекту покрити не менше 50% ринку виконавців.
Інша важлива складова платформи - це замовники рекламних послуг (агенції, студії, маркетингові відділи компаній, відділи закупок і т.д). За нашими прогнозами замовників є більше 100 000. Ціль проекту залучити не менше 10% замовників, які будуть користуватися платформою на постійній основі.
Проблема или Возможность
На ринку рекламно-поліграфічних послуг є постійні проблеми з підрядниками (виконавцями). Замовнику важко знайти надійного і вільного підрядника для своїх послуг за оптимальною ціною.
Немає прозорої системи рейтингів і відгуків, яка буде показувати досвід роботи з тим чи іншим підрядником.
З іншого боку, виконавцям і виробництвам часто не вистачає хороших замовлень. Класичні методи залучення клієнтів не оправдовують себе (виставки перестали працювати, дорожчає реклама в Інтернеті і т.д).
Також сильно вираженою є сезонність, яка призводить до надмірного завантаження одних і недозавантаження інших виконавців.
Решение (Продукт или Услуга)
Система міні-тенедерів та рейтингів дозволяє замовникам швидко знайти надійного і вільного виконавця з будь-якого напрямку реклами у будь-якому регіоні України. Крім того замовник може зекономити до 30% рекламного бюджету завдяки конкуренції між виконавцями.
Для Виконавців (виробників, постачальників і РА) платформа дає можливість реалізовувати свої товари чи послуги. Вони можуть отримувати хороші замовлення по своїх спеціалізаціях і виставляти спецпропозиції у маркетплейс. Платформа дозволяє "згладити" сезонність та рівномірно розподілити замовлення між всіма учасниками рекламного ринку.
Конкуренты
Прямих конкурентів поки немає. Конкуренти, які дотичні до сфери і мають схожу ЦА: тендерні площадки, біржі фрілансу, сервіси основних гравців ринку, каталоги та регіональні довідники, кластери.
Преимущества или дифференциаторы
Проект нішевий, працює тільки на ринку рекламних послуг.
Система міні-тенедерів відрізняється простотою, швидкістю та ефективністю.
Інформативний довідник, система рейтингів та відгуків з прив'язкою до реальних замовлень.
Анонімність для замовників - замовник може отримати пропозиції не показуючи свого імені.
Унікальний статус "Місцевий лідер" дозволяє відзначити кращі компанії на регіональномі рівні.
Спільнота або екосистема в якій кожен учасник відчуває свою значимість.
Финансы
Джерела доходів проекту: продаж платних послуг для виконавців і замовників, розміщення реклами, інтеграції.
Основна платна послуга це розширений PRO-акаунт виконавця. Початкова ціна за місяць 999 грн. (~35$).
Очікується, що не менше 30% користувачів будуть оплачувати PRO-акаунт та користуватися іншими платними послугами.
При залученні 5000 виконавців (900 оплачених пакетів) дохід становитиме ~31 500$/міс
Прогнозований дохід з інших платних послуг, реклами та інтеграцій +10 000$/міс.
Бизнес-модель
Бізнес модель грунтується на створенні цінності інформації (активна спільнота, потік замовлень, трафік) і її подальшої монетизації.
Основним каналом продажів є прямі продажі активним користувачам, рекомендації та пасивні продажі (система сама пропонує платні послуги, процес повністю автоматизовано).
Основною метрикою цінності є % користувачів, які регулярно користуються платними послугами.
Целевое назначение инвестиций
Залучення замовників і нових замовлень (PR-активності, онлайн реклама, спонсорство і т.д);
Розширення команди (модератор, клієнт-менеджер);
Розробка додаткового функціоналу (партнерська програма, модуль середньої ціни та ін.)