Фото - Chameleon Age
play_arrow
Переглянути
50091

Chameleon Age

Стартап у сфері туризму за допомогою доповненої реальності

Україна, Львівська область
Галузь: Інтернет і ІТ, Культура та мистецтво, Туризм, спорт, Віртуальна і доповнена реальність, Мобільні додатки
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 06.02.2022
Показати контакти
7
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

We breathe new life into destroyed architectural monuments by recreating and visualizing them with the help of AR technologies in our unique interactive platform in the real place of their destruction

Поточний стан

На даному етапі є:
1) Два робочих АР тури - відтворено та звізуалізовано зруйновані об'єкт у місті Львові та Миколаєві
2) Розміщено та верифіковано АР платформу на Appstore і googleplay
3) Рекордна кількість завантажень та позитивних відгуків
4) Призери наступних конкурсів:
- startup прорив 2019- переможці
- фіналісти startup Germany tour 2020
Друге місце на загальноєвропейському конкурсі Big Idea Challenge як один з найкращих діджитал стартапів Європи. Кількість учасників понад 1000!

Ринок

Наш ринок - це ринок європейського туризму а також доповненої реальності! Наші сегменти клієнтів- це туристи та жителі міста,а також гіди та туристичні оператори які проводять екскурсії зруйнованими пам'ятками.Ринок туризму величезний , фактично це кожна людина яка подорожує незалежно від віку та соціального статусу! Наш ідеальний користувач це турист який активно подорожує,відвідує при цьому історичні місця та об'єкти, цікавиться історією . У світі станом на 2019 рік налічувалось 1,5 мільярда туристів.Обсяг європейського ринку в грошовому еквіваленті становив 570 млрд доларів.Зараз ринок падає,але ми очікуємо розвиток внутрішнього туризму , а також зростання попиту на самостійні доступні екскурсії.Особливо після пандемії туристи спраглі до подорожей за час карантину створять великий попит

Проблема або Можливість

Проблема полягає в тому ,що дуже багато легендарних місць та пам'яток архітектури вже зруйновано і наврядчи будуть відновлено фізично.Коли подорожуючий платить великі кошти за екскурсію та відвідує руїни - його охоплює розчарування через невиправдані очікування.Хочеться перейнятися атмосферою місця та епохи ,а не споглядати купу каміння чи одну колону яка залишилася від храму чи замку! Наш продукт- дає подорожуючому нові враження та емоції! Хіба не для цього ми подорожуємо? Наш продукт унікальний тим ,що він не лише вирішує цю проблему але й створює можливість для нових емоцій та вражень

Рішення (Продукт або Послуга)

Ми створили унікальний туристично-інтерактивний додаток доповненої реальності за допомогою якого можна побачити втрачену культурну спадщину .Навівши камеру смартфону на зруйнований об'єкт користувач побачить історично достовірну фотореалістичну зд модель пам'ятки в період її розквіту.Також можна буде послухати мультимовний аудіогід,почитати цікаву історичну довідку та зробити Селфі на фоні вже неіснуючої фактично споруди!

Конкуренти

Конкуренти- російський Іт стартап Piligrim xxi та їх екосистема доповненої реальності Arcona.Їхня частка на ринку доповненої реальності в сфері туризму 50 відсотків.з 2017 року компанія перейшла на технологію блокчейн і їхнім продуктом тепер є не тури доповненої реальності а цифрова земля.

Переваги або дифференциатори

Наші переваги та диференціатори.
Інноваційний ,доступний , самостійний тур доповненої реальності містом!

1) Доступна конкурентна ціна туру
2) Розширений Функціонал додатку:
- Історично достовірна зд модель пам'ятки високої якості
- Мультимовний аудіогід
- Інтерактивна мапа
- МОЖЛИВІСТЬ зробити Селфі на фоні вже неіснуючої фактично споруди
3) Унікальний сервіс на ринку туристичних послуг, коли гід може застосовувати наш додаток для проведення екскурсій

Фінанси

Наше основне джерело доходів - це пряме завантаження аплікації через різні канали продажу.Продукт коштує 3 долари- це відтворення мінімум 5 зруйнованих об'єктів міста які об'єднуються в один інтерактивний самостійний тур доповненої реальності.Ми очікуємо мінімум 30 000 ( 90 завантажень в день) завантажень додатку в одному місті . Кількість міст за 5 років 20 мінімум ! Кількість відтворених пам'яток - мінімум 100.20 турів доповненої реальності

Бізнес-модель

Бізнес модель B2C
Клієнт : Турист, житель міста
Це поле не заповнювалось тому не надав інфи

Цільове призначення інвестицій

Основні Статті витрат:
1) Розробка додатку з повним функціоналом- 13560 usd
2) Ліцензії- 3000 usd
3) Історичні дослідження та створення на базі них 5 3d моделей зруйнованих пам'яток- 12530 usd
4) Маркетинг,реклама та адміністрування- 14560 usd
5) Закупівля оргтехніки- 4550 usd

Пропозиція інвестору

Ми готові запропонувати 10 відсотків компанії інвестору за 100000 usd

Ментори-порадники

Ризики

Основним ризиком є пандемія Covid-19

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Участь в акселераційній програмі Tech startup school( м.Львів) у 2019 році
Участь в акселераційній програмі Sector X ( м. Київ) у 2020 році

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

- Фіналіст програми Startup Germany tour 2020
- Третє місце на хакатоні Huckyourfuture 2020
- Один з переможців конкурсу Startup прорив 2019 м.Львів
- Учасник програми Creative spark - 2 місце в Європі як кращий діджитал стартап

Відео про продукт

5,00
1
2
3
4
5
3 оцінки
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility6740
star4
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up2
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт