Фото - Chameleon Age
play_arrow
Переглянути
50091

Chameleon Age

Стартап у сфері туризму за допомогою доповненої реальності

Україна, Львівська область
Галузь: Інтернет і ІТ, Культура, мистецтво, Туризм, спорт, Віртуальна і доповнена реальність, Мобільні додатки
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 02.11.2020
Рейтинг
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

ПЕРШИЙ український стартап у сфері туризму за допомогою AR технологій.

МИ відтворюємо та візуалізуємо зруйновані пам’ятки за допомогою доповненої реальності на реальному місці їх руйнування та даємо можливість подорожуючому здійснити " подорож у часі " за допомогою смартфонного додатку.

МІСІЯ - створити нову екосистемy інтерактивного туризму за допомогою сучасних технологій. Вдихнути в неіснуючі вже пам’ятки архітектури нове життя

ПРОДУКТ - туристично-інтерактивні AR тури.

Поточний стан

На даному етапі є:
1) Прототип - відтворено та звізуалізовано зруйнований об'єкт у місті Львові
2) Проходження акселераційної програми в Sector X acceleration hub в інноваційному парку Unit.city
3) Проведено customer development серед туристичних компаній- вони зацікавлені в нашому продукті і готові платити вказану ціну в 3 долари за ar тур
4) Призери наступних конкурсів:
- startup прорив 2019- переможці
- 3 місце на хакатоні hackyourfuture 2020
- фіналісти startup Germany tour 2020

Ринок

Наш ринок - це ринок європейського туризму а також доповненої реальності! Наші сегменти клієнтів- це туристи та жителі міста,а також гіди та туристичні оператори які проводять екскурсії зруйнованими пам'ятками.Ринок туризму величезний , фактично це кожна людина яка подорожує незалежно від віку та соціального статусу! Наш ідеальний користувач це турист який активно подорожує,відвідує при цьому історичні місця та об'єкти, цікавиться історією . У світі станом на 2019 рік налічувалось 1,5 мільярда туристів.Обсяг європейського ринку в грошовому еквіваленті становив 570 млрд доларів.Зараз ринок падає,але ми очікуємо розвиток внутрішнього туризму , а також зростання попиту на самостійні доступні екскурсії.Особливо після пандемії туристи спраглі до подорожей за час карантину створять великий попит

Проблема або Можливість

Проблема полягає в тому ,що дуже багато легендарних місць та пам'яток архітектури вже зруйновано і наврячи будуть відновлено фізично.Коли подорожуючий платить великі кошти за екскурсію та відвідує руїни - його охоплює розчарування через невиправдані очікування.Хочеться перейнятися атмосферою місця та епохи ,а не споглядати купу каміння чи одну колону яка залишилася від храму чи замку! Наш продукт- дає подорожуючому нові враження та емоції! Хіба не для цього ми подорожуємо? А саме по собі відновлення втраченої культурної спадщини беззаперечно має велику цінність ! Наш продукт унікальний тим ,що він не лише вирішує цю проблему але й створює можливість для нових емоцій та вражень

Рішення (Продукт або Послуга)

Ми створюємо туристично-інтерактивний додаток доповненої реальності за допомогою якого можна побачити втрачену культурну спадщину .Навівши камеру смартфону на зруйнований об'єкт користувач побачить історично достовірну фотореалістичну зд модель пам'ятки в період її розквіту.Також можна буде послухати мультимовний аудіогід,почитати цікаву історичну довідку та зробити Селфі на фоні вже неіснуючої фактично споруди!

Конкуренти

Конкуренти- російський Іт стартап Piligrim xxi та їх екосистема доповненої реальності Arcona.Їхня частка на ринку доповненої реальності в сфері туризму 50 відсотків.з 2017 року компанія перейшла на технологію блокчейн і їхнім продуктом тепер є не тури доповненої реальності а цифрова земля.

Переваги або дифференциатори

Наші переваги та диференціатори.
Інноваційний ,доступний , самостійний тур доповненої реальності містом!

1) Доступна конкурентна ціна туру
2) Розширений Функціонал додатку:
- Історично достовірна зд модель пам'ятки високої якості
- Мультимовний аудіогід
- Інтерактивна мапа
- МОЖЛИВІСТЬ зробити Селфі на фоні вже неіснуючої фактично споруди
3) Унікальний сервіс на ринку туристичних послуг, коли гід може застосовувати наш додаток для проведення екскурсій

Фінанси

Наше основне джерело доходів - це пряме завантаження аплікації через різні канали продажу.Продукт коштує 3 долари- це відтворення мінімум 5 зруйнованих об'єктів міста які об'єднуються в один інтерактивний самостійний тур доповненої реальності.Ми очікуємо мінімум 30 000 ( 90 завантажень в день) завантажень додатку в одному місті . Кількість міст за 5 років 20 мінімум ! Кількість відтворених пам'яток - мінімум 100.20 турів доповненої реальності

Бізнес-модель

Бізнес модель B2C
Клієнт : Турист, житель міста
Ціна : Безкоштовне завантаження додатку
Оплата відбувається в меню додатку за обраний тур обраним містом
Продукт AR тур (мінімум 5 відтворених 3D об'єктів міста)

Ціна 1 AR туру обраним містом = 3$( для порівняння середня ціна екскурсії з гідом 7 доларів)
Передбачувана к-сть завантажень AR туру ЛЬВІВ = 30 000 на рік
(в середньому 90 завантажень в день).

Річний дохід з AR туру - 90 000 $*

Завантаження можна здійснити на місці зруйнованих пам’яток через стенд компанії по QR коду, через сайт компанії, сайт партнерів, посилання, соціальні мережі, напряму з App Store та Google Play, в центрах-партнерах туристичної інформації та інші канали продажів.

* детальні розрахунки наведені в бізнес плані.

Цільове призначення інвестицій

Основні Статті витрат:
1) Розробка додатку з повним функціоналом- 13560 usd
2) Ліцензії- 3000 usd
3) Історичні дослідження та створення на базі них 5 3d моделей зруйнованих пам'яток- 12530 usd
4) Маркетинг,реклама та адміністрування- 14560 usd
5) Закупівля оргтехніки- 4550 usd

Пропозиція інвестору

Ми готові запропонувати 10 відсотків компанії інвестору за 100000 usd

Ментори-порадники

Ризики

Основним ризиком є пандемія Covid-19

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Участь в акселераційній програмі Tech startup school( м.Львів) у 2019 році
Участь в акселераційній програмі Sector X ( м. Київ) у 2020 році

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

- Фіналіст програми Startup Germany tour 2020
- Третє місце на хакатоні Huckyourfuture 2020
- Один з переможців конкурсу Startup прорив 2019 м.Львів
- Учасник програми Creative spark

Фотографії

Фото 1 - Стартап у сфері туризму за допомогою доповненої реальності
Фото 2 - Стартап у сфері туризму за допомогою доповненої реальності
Фото 3 - Стартап у сфері туризму за допомогою доповненої реальності
Фото 4 - Стартап у сфері туризму за допомогою доповненої реальності
Фото 5 - Стартап у сфері туризму за допомогою доповненої реальності
5,00
1
2
3
4
5
2 оцінки
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility135
star2
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up2
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт