Фото - inTrain
49952

inTrain

Сервіс пошуку попутників за інтересами в поїзд.

Україна, Львівська область
Галузь: Інтернет і ІТ, Розвага, Транспорт, Туризм, спорт, Послуги, сервіс
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 26.10.2020
Рейтинг
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

1. Ми пропонуємо комплексне рішення планування поїздок. Від придбання
квитків до пошуку попутників за інтересами.
2. Ми спрощуємо комунікацію пасажира і провідника.
3. Ми дбаємо про безпеку кожного пасажира.

Поточний стан

Готовність MVP до 01.11.2020

Ринок

Цільова аудиторія сервісу:
Люди, які подорожують поїздом, та купують квитки онлайн. Користувачі соц.мереж, вік 16-40 років. Студенти, молоді люди, відкриті для нових знайомств та спілкування. Сімейні пари, жінки, які турбуються про свою безпеку в дорозі. Працівники у відрядженні, для яких головне спокій. Співробітники залізниці- провідники, охорона.
Ринок.
Згідно з даними Державної служби статистики України за 2018 рік, Укр.Залізницею було продано: 55 885 651 квиток. З яких 48% було реалізовано через інтернет. Що дорівнює: 26 825 112 квитків. З яких 36% було продано на поїзди дальнього сполучення. Що дорівнює: 9 657 040 квитків. Середня вартість квитка 300 грн. Загальний об'єм цільового ринку: 2 897 112 000 грн. Доступний об'єм цільового ринку 30%, складає: 869 133 600 грн. Реально досяжний об'єм ринку за перший рік 10%, складає: 289 711 200 грн.

Проблема або Можливість

Проблеми з якими стикаються пасажири:
1. Відсутність відчуття безпеки в купе з незнайомими людьми.
2. Відсутність оперативного вирішення проблем та надання допомоги пасажирам провідниками.
3. Відчуття дискомфорту в оточенні людей, не схожих по віку, сімейному стану, інтересам, тощо.

Рішення (Продукт або Послуга)

Наше рішення
Сервіс inTrain- це сайт з функціоналом:
1 . Фільтр пошуку квитків по певному маршруту. 2. Можливість придбання квитків онлайн. 3. Фільтр пошуку попутників за інтересами. 4. Чат на маршрут для ліпшої комунікації пасажирів і провідників. 5. Кнопка «SOS» для оперативного сповіщення охорони, провідників та попутників про те, що вам терміново необхідна допомога.

Конкуренти

На ринку онлайн- продажу залізничних квитків існують декілька серйозних гравців, які тільки частково задовольняють потреби пасажирів. (booking.uz.gov.ua, tickets.ua, proizd.ua, Приват Банк).

Переваги або дифференциатори

Наші конкурентні переваги: 1. Ми пропонуємо комплексне рішення планування поїздок. Від придбання квитків до пошуку попутників за інтересами. 2. Ми спрощуємо комунікацію пасажира і провідника. 3. Ми дбаємо про безпеку кожного пасажира.

Фінанси

Доходи: % комісії з кожного проданого квитка.
Витрати:
1. Оренда виділеного серверу 2. Проведення маркетингових досліджень, розробка маркетингової стратегії 3. Реклама 4. Розробка фінансової стратегії
5. Розробка і впровадження додаткового функціоналу «smart assistant» 6. Розробка мобільного додатку 7. Зар.платня

Бізнес-модель

Необхідні інвестиції: 2 132 000 грн.
Монетизація: 5% комісії з кожного проданого квитка. Мінімально досяжний прибуток:
289 711 200 * 0,05= 14 485 560 грн.
(При умові охоплення 10% цільового ринку).
Повернення інвестицій через 3 місяці. Витрати для виходу на ринок України і досягнення запланованих показників:
1. Оренда виділеного серверу- 102 000 грн. 2. Проведення маркетингових досліджень, розробка маркетингової стратегії - 110 000 грн. 3. Реклама-600 000 грн. 4. Розробка фінансової стратегії- 100 000 грн.
5. Розробка і впровадження додаткового функціоналу «smart assistant»- 60 000 грн. 6. Розробка мобільного додатку- 200 000 грн. 7. Зар.платня- 960 000 грн.


Цільове призначення інвестицій

1. Оренда виділеного серверу- 102 000 грн. 2. Проведення маркетингових досліджень, розробка маркетингової стратегії - 110 000 грн. 3. Реклама-600 000 грн. 4. Розробка фінансової стратегії- 100 000 грн.
5. Розробка і впровадження додаткового функціоналу «smart assistant»- 60 000 грн. 6. Розробка мобільного додатку- 200 000 грн. 7. Зар.платня- 960 000 грн.


Пропозиція інвестору

25%

Команда або Керівництво

Ризики

Ризики:
1. Карантин. Наслідки:
Скорочення маршрутів та кількості поїздів дальнього сполучення. Досягнення запланованих показників лише на 50%.
(289 711 200 * 0,05)-50%= 7 242 780 грн.
Повернення інвестицій через 6 місяців.
2. Карантин + 50% від усіх проданих квитків, купує льготна категорія пасажирів.
7 242 780 ÷ 2= 3 621 390 грн.
Повернення інвестицій через 12 місяців.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

В даний час проект приймає участь в інкубаторі стартапів 1991 Mariupol.

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Нет
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility109
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт