Створення нової (цифрової) концепції роботи бару, обслуговуючого персоналу, фінансової звітності, логістики та бухгалтерії, а таож оптимізація роботи барменів, бухгалтерів, кетерінгових компаній, готелів та таке інше.
Поточний стан
Рік тестових випробувань у реальному бізнесі. Є вся необхідна документація для виробництва і продажу на теріторії України, Європейського Союзу (сертифікат CЄ) та Росії (декларація ЕАС), а також патент на корисну модель та свідоцтво про реєстрацію Торгової марки (GMM).
Ринок
Наш клієнт це бари, ресторани, дискотеки, всілякі клуби, отелі (особливо отелі системи all inclusive), кетерингові компанії, аквапарки тощо. Світовий ринок нашої продукції складається з немусульманських країни. Мінімальний обєм ринку кожної окремо взятої країни складається з кількості зареєстрованих в ній барів-ресторанів (це не включаючи отелі та кетерингові компанії). З огляду на світову істерію з COVID-19 попит на подібні пристрої буде лише зростати.
Проблема або Можливість
Наш продукт дозволить в ресторанному бізнесі вирішити проблеми допуску офіціантів до розливу алкогольних напоїв, прискорить роботу барменів, зробе можливим вести миттєвий облік, а також робити автоматичне замовлення у постачальників напоїв, що скінчуються. Унеможливить крадіжки та шахрайство з напоями. Облегшить роботу бухгалтерії та надасть власнику можливість онлайн контролю за рухом алкогольної продукції в його закладі.
У разі швидкого виходу на ринок Horeca є можливість зайняти там ключове положення.
Рішення (Продукт або Послуга)
Робот-бармен на 12 пляшок дозволяє робити швидкий, контрольований розлив як чистої алкогольної продукції так і коктейлів з неї. Точність наливу плюс-мінус 2 мл.
Конкуренти
Прямих конукурентів ми не бачили. По крайній мірі відвідуючи ресторани в різних країнах ми не бачили нічого схожого. Серед того, що заявлено в інтернеті як готовий до продажу та використання пристрій ми, на свій запит щодо придбання отримали відповідь "стовідсоткова передоплата і 9! місяців виконання замовлення, що красномовно говорить про відсутність промислового виробництва і, як результат, конкуренції в загальноприйнятному сенсі.
Переваги або дифференциатори
На сьогоні конкурентів не бачимо. Так, купивши і розібравши нашу машину її можна доволі швидко скопіювати, а от працювати вона почне лише після того як ті хто її вкраде розробе власне програмне забезпечення, а це від 9 до 18 місяців. Дублювати (клонувати) наше програмне забезпечення не вийде з огляду на навмисно створені запобіжники.
Фінанси
Ринкова вартість, за порадами маркетологів, в залежності від країни продажу має коливатися в межах 3000-5000 євро (вартість ресторанної кавомашини). Собівартість виробництва в Китаї не перевищить 350 евро. Якщо порахувати на дилерів 30% від ціни продажу, то маємо дохід в межах 1750-3150 евро.
Бізнес-модель
Продаж продукції плануємо вести через залучення регіональних компаній, що займаються постачанням і сервісним обслуговуванням на ринку horeca аби не створювати власну мережу сервісних центрів та пнктів продажу.
Цільове призначення інвестицій
Організація виробництва, реклами, продовження розробок нових версій аппарату
Пропозиція інвестору
Наш інтерес - 30% в проекті. Ми розробляємо наступні версії машини, організовуємо і контролюємо виробництво, а інвестор (партнер) займається реалізацією. У разі, якщо інвестор не приймає учсті в проекті (окрім фінансування), наш інтерес - 50%.
Обєктивних факторів не бачимо, а от захопленя землі інопланетними прибульцями чи настання кінця світу - цілком ймовірно...
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Подібних програм не проходили
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Так, наша команда приймала участь в проектах DARPA 2005, створювала різноманітні пристрої для голівудських компаній, малазійського PETRONAS та для великої кількості не таких відомих замовників. Про частину наших досягнень писали профільні американські видання. Надамо посилання за вимогою.
Винахід/Патент
Патент на промисловий зразок № 34684 від 12.06.2017р.;
Свідоцтво на знак для товарів і послуг № 233984 від 10.11.2017р.