Створення інтернет магазину бренду, де буде можливість замовити індивідуальний дизайн сорочки. Колір гудзиків, форму манжетів та коміра, дзайн тканин на підкладках. Буде круто.
Текущее состояние
В 2015 році створено швейну фабрику - компанію ТзОВ . Шиємо private label на Бельгію, шиємо для національних мереж готелів/ресторанів, шиємо для Олімпійської збірної, а найголовніше - будуємо бренд чоловічих сорочок.
Обсяги продажів компанії 2 400,0 тис. грн. /рік. З них брендові сорочки 320,0 тис. грн./рік
Стратегічно до 2024 йдемо до 60% бізнесу у бренді, і 60% обороту експорт. На сьогодні 20 працівників, потужність 1300 сорочок в місяць. Виробнича площа дозволяє 50 працівників, є запас для росту.
Рынок
Об'єм ринку сорочок в Україні 3,6 млрд.грн./рік. 90% зайнято імпортом (бренди + секонд хенд) . Китай зменшує свою частку, Туреччина, користуючись підтримкою свого уряду, активно нарощує.
Українські бренди, розуміючи стратегічну необхідність бути, шукають можливості розвитку.
Проблема или Возможность
Індивідуальність це важливо. Купити сорочку не проблема, важко купити унікальну, щоб приносила радість. Виробляючи великі партії, виробники втрачають можливість дати клієнту відчуття індивідуальності та причетності до створення. Ми таку можливість даємо нашим клієнтам і бачимо їх емоції. Це воно!
Тепер треба йти онлайн і масштабувати радість.
Решение (Продукт или Услуга)
Створення інтернет магазину чоловічих сорочок з можливістю замовляти власний дизайн. Домен куплений, бачення є... будуємо.
Конкуренты
В Україні відомі виробники сорочок Воронін, ВідіВан, Арбер, Астрон, Каштан. Жодний не має сайту з можливістю продавати індивідуальний дизайн. Будемо перші !
Імпорт замає 90% . Продається офлайн, на стокових маркетплейсах та брендових сторінках дистрибюторів. Онлайн з Європи дорого, з Азії довго і не надійно. Можливість замовити дизайн відсутня.
Є агалоги в Китаї, Росії, Польщі та США. Створимо наш.
Преимущества или дифференциаторы
Унікальний сервіс, який дає можливість індивідуально створити свою сорочку.
Шиємо з італійської бавовни. Тканина це важливо.
Финансы
Окупність інвестиції - 26 місяців
Продаємо 200 індивідуальних сорочок щомісяця по 900,0 грн,
дохід 180 000,0 грн. чиста маржа 30% - 54 000,0 грн.
Далі нарощуємо продажі та масштабуємось.
Додатково отримуємо рекламу бренду і збільшуємо гуртові та офлайн рітейл продажі.
Бизнес-модель
Чистий B2C. Продаємо на пряму споживачу, який платить за замовлену сорочку. Маркетинг-Сайт-Вибір-Створення-Відправка-Оплата-Супровід
Витрати для входу на ринок високі. Турецькі компанії заполоняють наш ринок не дорогими сорочками. Також активно ввозиться брендовий товар під виглядом вживаного. У разі зменшення курсу валюти ризик росте. З іншої сторони - тканина імпортується. І валютний ризик стає можливістю. Ми збалансуємо валютні надходження і витрати, щоб нівелювати ризик.
Поява конкурентів для продажів індивідуального дизайну онлайн можлива, і це добре. Конкуренція рухає бізнес.
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ
Власник підприємства випускник програми MBA LvBS, де під час навчання ідеї активно пітчились експертами ринку України, Німеччини, Норвенгії,
Канади та Китаю.