«TravelGO» — новий мобільний додаток, який у будь-якій точці України допоможе вам відчувати себе «як вдома». Тобто, це зручний і
персональний кишеньковий гід, який відповість на ваші питання: Куди сходити? Що подивитися?Де поїсти? Де залишитися на ніч? А також у аудіо форматі розкаже Вам безліч цікавих екскурсій містами України.
Текущее состояние
На даний час в нашої команди є лише ідея.
Рынок
Існує маса методів визначення цільової аудиторії. Один з них - це сегментація за методом 5W. Особливість цього прийому полягає в детальній відповіді на кілька запитань: what, where, who, when, why.
What? (Що?): Що саме покупець збирається придбати?
- додаток-гід
Who? (Хто?): Хто ваш покупець? (Його основні характеристики - стать, вік, сімейний стан, рівень освіти, соціальний статус, професія, захоплення і таке інше);
-стать: жінки та чоловіки
-вік: від 18 до 35
-сімейний стан- скоріше всього це вільна людина, котра не має відносин, або це людина ,котра має відносини ,але не знаходиться в шлюбі
-рівень освіти- має вищу освіту
-соціальний статус- добре вихована людина, котра займає гарно оплачувану посаду.
When? (Коли?): Коли і як часто ваш клієнт здійснює або готовий здійснювати покупку?;
-Один раз(завантажив на смартфон один раз)
Where? (Де): де, як правило, ваш клієнт здійснює покупку? (Біля будинку, в великих торгових центрах, в інтернет-магазинах і таке інше);
- За допомогою Play Маркет та App Store
- Зазвичай такий додаток завантажується перед мандрівкою дома чи в аеропорту\вокзалі або вже в процесі мандрівки .
Why? (Чому): в чому полягає мотив вибору того чи іншого товару вашим клієнтом? (Зовнішні характеристики, рівень ціни, престижність, унікальність товару та інше).
Проблема или Возможность
Якщо наш додаток буде мати попит в Україні,то ми плануємо розширяти свої географічні межі. Тобто,зробити можливим подорожувати з таким комфортом за допомогою нашого додатку також і по Європі.
Решение (Продукт или Услуга)
Наш товар вирішує 2 голові проблеми сучасної людини :
-економія часу
-економія грошей
Зазвичай особистий екскурсовод дорога розкіш ,тому популярними є групові екскурсії ,а це не завжди зручно: Вам треба пристосовуватися до темпу групи. А при використані даного додатку ,Ви формуєте екскурсію так як Вам зручно і як Вам хочеться . Також наш додаток показує ,які є поблизу Вас готелі ,кафе та ресторани та розповідає яку кухню там готують та скільки це коштує.
Конкуренты
Головний конкурент- izi.Travel
Його можливсті:
• Автоматичне програвання історій туру - завдяки службі позиціонування (GPS).
• Можливість поділитися унікальними фактами або сподобалися історіями з друзями.
• Перевірка знань за допомогою розважальних вікторин.
• Економія на роумінгу - аудіогіди можна скачати на телефон до поїздки.
• Швидкий доступ до місцевих історіям за допомогою QR-кодів і цифровий клавіатури
Преимущества или дифференциаторы
В одному лише додатку є безліч функцій, необхідних для цікавих та комфортних подорожей:
1. При реєстрації наш додаток одразу визначає Вашу геопозицію для майбутніх дій.
2. Тут ви зможете знайти: Цікаву інформацію про місто, Індивідуально підібрані маршрути екскурсій у аудіо форматі різною мовою, а також: ДЕ Вам залишитися на ніч (готелі, хостели, апартаменти), ДЕ поїсти (кафе, бари, ресторани), ДЕ розважитися й відпочити (нічні клуби, дитячі майданчики, торговельні і розважальні центри).
3. Для кожного пункту ми запропонуємо більш детальні параметри, за якими ви зможете максимально точно підібрати, що саме Вам потрібно.
Зазвичай, особистий екскурсовод – дорога розкіш, тому популярними є групові екскурсії, а це не завжди зручно: Вам треба пристосовуватися до темпу групи і т.і. А при використані TravelGO – Ви формуєте екскурсію за вашим бажанням, так як Вам зручно.
Цей додаток — 100%-во полегшить Вам життя при мандрівках. Вам вже не потрібно буде відкривати безліч сторінок у браузері вашого смартфона чи планшета, шукаючи потрібну вам інформацію і використовуючи МБ, а іноземцям - так взагалі, не потрібно буде шукати точку з доступом до WIFI, щоб лише загуглити та дізнатися, що цікавить.
Наш додаток містить усе необхідне, щоб ВИ насолоджувалися дивовижними містами України без доступу в інтернет. Ми вирішимо всі питання за вас, та зробимо ваше перебування в Україні максимально цікавим та зручним.
Целевое назначение инвестиций
Гроші від інвестицій підуть на створення мобільного додатку. Тобто на такі елементи як :
- заробітня плата програмістів ,які створять додаток
- просування( реклама в соцільних мережах,реклама у travel-блогерів)
-створення акаунту розробника в Google Play ,який дозволяє розміжувати свої додатки (аналогічна процедура для App Store)