Створити консалтингово-аналітичну компанію, метою якої має стати надання клієнтам підтримки в налагодженні внутрішніх бізнес-процесів та систем.
Текущее состояние
Поточний стан - ідея
Рынок
Сьогодні на ринку присутня значна кількість компаній з ресурсами та перспективами, проте без розуміння можливостей їх ефективного використання. Оціночна кількість компаній, які можуть стати нашими клієнтами, це близько 60% усіх українських компаній.
Основний сегмент клієнтів, це малий та середній бізнес, з наявністю ресурсної бази росту, але без якісної системи управління ними.
Проблема или Возможность
Українські компанії відчайдушно прагнуть досягнути успіху, здійснюючи для цього значний обсяг дій і затрачаючи значні зусилля. Часто так трапляється, що власники будучи справжніми професіоналами своєї справи, доводять до насправді високого рівня ефективності знайомі їм елементи власної діяльності, проте в цілому не можуть вивести компанію на очікуваний рівень. Чому так відбувається? В основному це пов'язано з тим, що власники компанії, будучи професіоналами своєї галузі, не приділяють належної уваги організації власних бізнес-процесів компанії, або просто не знають як ефективно це зробити. Часто це проявляється в непродуктивній системі управління, відсутності фінансової моделі компанії, ручне управління грошовими потоками і в цілому відсутність інформації щодо реального стану компанії.
Відсутність якісної інформації - одна з основних передумов прийняття помилкових рішень.
Решение (Продукт или Услуга)
"К-компані" має підвищувати інормаційну забезпеченість клієнтів, зокрема в частині їхнього внутрішнього середовища. Клієнти мають отримувати ретельний аналіз всіх (чи частини) бізнес-процесів, визначення фактичного стану компанії та формування і впровадження рекомендацій, проектів, планів розвитку.
Пріоритетом компанії стане ефективний консалтинг: "Ми не працюєм для надання формального висновку, фіктивної звітності чи порад як обманути державу... Ми працюємо щоб зробити Вас сильнішими, щоб Ви були конкурентними".
Основні напрями послуг:
-управінський облік;
-налагодження фінансової системи компанії;
-налагодження системи прийняття рішень.
Конкуренты
На ринку України присутня незначна кількість консалтингово-аналітичних компаній, які працюють в напрямі підвищення внутрішньої інформаційної забезпеченості клієнтів. Переважна більшість консалтингово-аналітичних компаній орієнтуються на покращення взаємодії їхніх клієнтів із органами державної влади.
Преимущества или дифференциаторы
Перевагами є наявність можливості залучити перспективних працівників з якісними знаннями та значним досвідом, які розуміють що організація внутрішніх процесів компанії є основою її майбутнього зростання.
Финансы
Вартість послуг визначатиметься у відповідності із ринковими умовами та необхідним рівнем дохідності.
Бизнес-модель
Основною ціллю першого року діяльності буде початковий вихід на ринок, пошук перших важливих клієнтів, налагодження власних бізнес-процесів, покриття оперативних витрат, формування позитивного іміджу компанії.
З другого року діяльність компанії має перейти на послідовний рівень з налагодженням довгострокових відносин з клієнтами, поступовим збільшенням кількості клієнтів та належний рівень прибутковості.
З третього року діяльності, компанія має володіти іміджем надійного партнера із значною кількістю якісно закритих клієнтів.
Целевое назначение инвестиций
Часткове покриття початкових витрат відкриття компанії: реєстрація компанії, оренда приміщення, реклама та інші необхідні витрати.