Фото - Створення консалтингово-аналітичної компанії
30954

Створення консалтингово-аналітичної компанії

Україна, Львівська область
Галузь: Консалтинг
Стадія проекту: Є ідея або напрацювання

Дата останньої зміни: 10.08.2018
Min інвестиція
$  3.000
0
Всього необхідно
$ 15.000
Рейтинг
equalizer 63 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Створити консалтингово-аналітичну компанію, метою якої має стати надання клієнтам підтримки в налагодженні внутрішніх бізнес-процесів та систем.

Поточний стан

Поточний стан - ідея

Ринок

Сьогодні на ринку присутня значна кількість компаній з ресурсами та перспективами, проте без розуміння можливостей їх ефективного використання. Оціночна кількість компаній, які можуть стати нашими клієнтами, це близько 60% усіх українських компаній.
Основний сегмент клієнтів, це малий та середній бізнес, з наявністю ресурсної бази росту, але без якісної системи управління ними.

Проблема або Можливість

Українські компанії відчайдушно прагнуть досягнути успіху, здійснюючи для цього значний обсяг дій і затрачаючи значні зусилля. Часто так трапляється, що власники будучи справжніми професіоналами своєї справи, доводять до насправді високого рівня ефективності знайомі їм елементи власної діяльності, проте в цілому не можуть вивести компанію на очікуваний рівень. Чому так відбувається? В основному це пов'язано з тим, що власники компанії, будучи професіоналами своєї галузі, не приділяють належної уваги організації власних бізнес-процесів компанії, або просто не знають як ефективно це зробити. Часто це проявляється в непродуктивній системі управління, відсутності фінансової моделі компанії, ручне управління грошовими потоками і в цілому відсутність інформації щодо реального стану компанії.
Відсутність якісної інформації - одна з основних передумов прийняття помилкових рішень.

Рішення (Продукт або Послуга)

"К-компані" має підвищувати інормаційну забезпеченість клієнтів, зокрема в частині їхнього внутрішнього середовища. Клієнти мають отримувати ретельний аналіз всіх (чи частини) бізнес-процесів, визначення фактичного стану компанії та формування і впровадження рекомендацій, проектів, планів розвитку.
Пріоритетом компанії стане ефективний консалтинг: "Ми не працюєм для надання формального висновку, фіктивної звітності чи порад як обманути державу... Ми працюємо щоб зробити Вас сильнішими, щоб Ви були конкурентними".
Основні напрями послуг:
-управінський облік;
-налагодження фінансової системи компанії;
-налагодження системи прийняття рішень.

Конкуренти

На ринку України присутня незначна кількість консалтингово-аналітичних компаній, які працюють в напрямі підвищення внутрішньої інформаційної забезпеченості клієнтів. Переважна більшість консалтингово-аналітичних компаній орієнтуються на покращення взаємодії їхніх клієнтів із органами державної влади.

Переваги або дифференциатори

Перевагами є наявність можливості залучити перспективних працівників з якісними знаннями та значним досвідом, які розуміють що організація внутрішніх процесів компанії є основою її майбутнього зростання.

Фінанси

Вартість послуг визначатиметься у відповідності із ринковими умовами та необхідним рівнем дохідності.

Бізнес-модель

Основною ціллю першого року діяльності буде початковий вихід на ринок, пошук перших важливих клієнтів, налагодження власних бізнес-процесів, покриття оперативних витрат, формування позитивного іміджу компанії.
З другого року діяльність компанії має перейти на послідовний рівень з налагодженням довгострокових відносин з клієнтами, поступовим збільшенням кількості клієнтів та належний рівень прибутковості.
З третього року діяльності, компанія має володіти іміджем надійного партнера із значною кількістю якісно закритих клієнтів.

Цільове призначення інвестицій

Часткове покриття початкових витрат відкриття компанії: реєстрація компанії, оренда приміщення, реклама та інші необхідні витрати.

Пропозиція інвестору

25% компанії

Команда або Керівництво

Ризики

Відсутність інформації про "К компані" у потенційних клієнтів.

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Призер Всеукраїнської олімпіади з фінансів.
Півфіналісти Global Management Challenge Junior.
Коментарі:

Необхідно пройти авторизцію

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility100
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт