Боримося з інформаційною упередженістю шляхом розгляду складних питань з протилежних сторін.
Текущее состояние
Готовий MVP: веб-сайт
Просуваємо фб та інстаграм сторінки.
Залучаємо фахівців, які зможуть створювати якісний контент сайту.
Проблема или Возможность
1. Відсутність ресурсу з достатнім рівнем довіри до інформації.
2. Складність пошуку експертів в певних областях знань.
Решение (Продукт или Услуга)
Bezoman — це веб-сервіс, на якому:
1. Кожна тема розглядається з протилежних сторін.
2. Тези, які захищають одну з позицій, відсортовані за рейтингом.
3. Основний контент створюють експерти, яких ми обрали.
4. Кожен користувач бере участь у розгляді теми. Якщо він має достатній рейтинг, то може додавати власні тези, вдосконалювати інші та підвищувати або понижати їх у рейтингу.
Конкуренты
1. ProCon.org
* Американський сервіс, на якому найбільш актуальні теми розглянуті з протилежних сторін експертами.
* К-сть відвідувачів: 2.5 млн американців щомісяця.
* Головний недолік: Жахливий дизайн сайту та мала к-сть тем.
2. Detector.Media
* Сайт, де викладають аналіз та критику роботи українських ЗМІ.
* К-сть відвідувачів: 400 тис. українців щомісяця.
* Головний недолік: Відсутній структурований розгляд тем з протилежних сторін.
3. Debate.org
* Сервіс для проведення онлайн-дебатів.
* К-сть відвідувачів: 5 млн щомісяця.
* Головний недолік: Низька якість контенту.
4. StackExchange, Quora, TheQuestion та інші сервіси «Питання-Відповідь»
* К-сть відвідувачів: від 12 до 600 млн щомісяця.
* Головний недолік: Низька якість відповідей на неоднозначні питання.
Преимущества или дифференциаторы
1. Краудсорсинг-орієнтованість.
2. Розгляд тем з протилежних сторін.
Бизнес-модель
1. Підняття питання вгору рейтингу. 2-20$ за підняття питання вгору рейтингу за вибраними тегами.
2. Продаж статистики (гіпотеза) 250$ за доступ до статистики по кожній з тем. Імовірні клієнти: PR і маркетингові компанії.
3. Таргетована реклама.
4. Консалтингові послуги експертів. 10% комісія з вартості послуг.
Целевое назначение инвестиций
Орієнтовна вартість робіт, які повинні бути проведені на сайті:
1. Доробка та техпідтримка платформи - $ 14k.
2. Заохочення експертів для написання якісних первинних статей - $ 3k
4. Маркетинг та PR: $ 30k - Google Adwords, Facebook, SMM.
5. Зарплата Project manager $ 3k - перший рік роботи для керівництва стадіями і гілками розробки.
Як і в будь-якій Web-платформі існує ризик того, що відвідувачі не будуть користуватися її послугами.
З нашого боку ми зробимо все, щоб не допустити втрати потенційних користувачів.
- Постійна робота над UI/UX з метою підвищення зручності та інтуїтивності роботи з сайтом.
- Інтеграція з іншими платформами для максимальної продуктивності і зручності роботи з платформою.
- Робота з інтерактивністю (групи, форуми, паблік і чати), щоб користувачі звикали користуватися платформою на постійній основі.
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ