Фото - Bezoman
30885

Bezoman

Веб-сервіс «Bezoman»

Україна, місто Київ
Галузь: Інформація та ЗМІ, Освіта, навчання
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 21.08.2018
Показати контакти
0
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Боримося з інформаційною упередженістю шляхом розгляду складних питань з протилежних сторін.

Поточний стан

Готовий MVP: веб-сайт
Просуваємо фб та інстаграм сторінки.
Залучаємо фахівців, які зможуть створювати якісний контент сайту.

Проблема або Можливість

1. Відсутність ресурсу з достатнім рівнем довіри до інформації.
2. Складність пошуку експертів в певних областях знань.

Рішення (Продукт або Послуга)

Bezoman — це веб-сервіс, на якому:
1. Кожна тема розглядається з протилежних сторін.
2. Тези, які захищають одну з позицій, відсортовані за рейтингом.
3. Основний контент створюють експерти, яких ми обрали.
4. Кожен користувач бере участь у розгляді теми. Якщо він має достатній рейтинг, то може додавати власні тези, вдосконалювати інші та підвищувати або понижати їх у рейтингу.

Конкуренти

1. ProCon.org
* Американський сервіс, на якому найбільш актуальні теми розглянуті з протилежних сторін експертами.
* К-сть відвідувачів: 2.5 млн американців щомісяця.
* Головний недолік: Жахливий дизайн сайту та мала к-сть тем.
2. Detector.Media
* Сайт, де викладають аналіз та критику роботи українських ЗМІ.
* К-сть відвідувачів: 400 тис. українців щомісяця.
* Головний недолік: Відсутній структурований розгляд тем з протилежних сторін.
3. Debate.org
* Сервіс для проведення онлайн-дебатів.
* К-сть відвідувачів: 5 млн щомісяця.
* Головний недолік: Низька якість контенту.
4. StackExchange, Quora, TheQuestion та інші сервіси «Питання-Відповідь»
* К-сть відвідувачів: від 12 до 600 млн щомісяця.
* Головний недолік: Низька якість відповідей на неоднозначні питання.

Переваги або дифференциатори

1. Краудсорсинг-орієнтованість.
2. Розгляд тем з протилежних сторін.

Бізнес-модель

1. Підняття питання вгору рейтингу. 2-20$ за підняття питання вгору рейтингу за вибраними тегами.
2. Продаж статистики (гіпотеза) 250$ за доступ до статистики по кожній з тем. Імовірні клієнти: PR і маркетингові компанії.
3. Таргетована реклама.
4. Консалтингові послуги експертів. 10% комісія з вартості послуг.

Цільове призначення інвестицій

Орієнтовна вартість робіт, які повинні бути проведені на сайті:
1. Доробка та техпідтримка платформи - $ 14k.
2. Заохочення експертів для написання якісних первинних статей - $ 3k
4. Маркетинг та PR: $ 30k - Google Adwords, Facebook, SMM.
5. Зарплата Project manager $ 3k - перший рік роботи для керівництва стадіями і гілками розробки.

Пропозиція інвестору

Озвучимо при зустрічі або в процесі переговорів.

Команда або Керівництво

Ризики

Як і в будь-якій Web-платформі існує ризик того, що відвідувачі не будуть користуватися її послугами.
З нашого боку ми зробимо все, щоб не допустити втрати потенційних користувачів.
- Постійна робота над UI/UX з метою підвищення зручності та інтуїтивності роботи з сайтом.
- Інтеграція з іншими платформами для максимальної продуктивності і зручності роботи з платформою.
- Робота з інтерактивністю (групи, форуми, паблік і чати), щоб користувачі звикали користуватися платформою на постійній основі.

Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм

Інкубаційна програма YEP-2018
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility596
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт