Налагодити виробництво 3Д пазлів з деревини, орієнтована на максимальну реалістичність з реальними аналогами.
Текущее состояние
Наразі розроблений бізнес план, в якому розраховані всі необхідні витрати для початку виробництва, прогнозовані доходи, витрати на перший рік діяльності і т.д..
Розроблено багато креслень сувенірної продукції, яка буде вироблятись як додаткова продукція для реалізації в туристичних зонах (вже є домовленості з декількома українськими, і в процесі йдуть переговори з Болгарією).
Повністю розроблені креслення 3 з 8 основних стартових виробів. Інші вироби зроблені частково. Було виготовлено механізм, за яким працює 5 виробів, та випробувано його.
Було прибрано обладнання яке допомагало пришвидшити розробку, але воно швидко вийшло з ладу (куплялось вже вживаним), а ті хто надають потрібні послуги беруть дуже дорого і під них треба переробляти креслення майже повністю.
Рынок
Ринок глобальний, орієнтуємось на продажі по всьому світу. Під категорію клієнтів підпадають люди від 10 до 70 років, лише з різницею в тому що при певному віці купують для себе, в іншому як подарунок. Зараз ринок розвивається, про що свідчить багато факторів.
Проблема или Возможность
Прикладом того що такі товари потрібні клієнтам це успіх конкурентів. Крім того, в кожному торговому центрі та мережі іграшок є така продукція і вона користується попитом. Було проаналізовано відгуки клієнтів на продукцію різних виробників і сформовано напрям в якому потрібно працювати щоб задовільнити потреби якомога більшої кількості людей. Мої вироби вирізняються максимальним наближенням до речей, на подобі яких вони створюються.
Решение (Продукт или Услуга)
Основна продукція - 3Д пазли з деревини з рухомими елементами.
Зараз розробляється серія виробів присвячені зброї. Вони робляться по принципу вже існуючих екземплярів зброї. Основна особливість - максимальне повторення функціоналу. Таким чином, у моїх моделях повністю реалізовано: магазин, затвор, постріл. Частково реалізовано викидання гільзи. Зброя стріляє дерев'яними кулями, які мають таку ж будову як справжні. Вже прописаний план подальшого розвитку товарного ряду на 3 роки вперед, де буде охоплено різні сфери життя людей.
Додаткова продукція - сувенірна продукція. Наприклад, розроблена шкатулка яка закривається на замок. Шкатулка зроблена таким чином, що з неї не можна зняти жодної деталі поки не отримаєш доступ всередину. Сама ж вона закривається на навісний замок, який відкривається ключем, де реалізований хитрий механізм, який не дозволить просто так відкрити його. Крім цього, розроблено багато інших виробів, різних розмірів, на різні смаки і т.д.
Конкуренты
Конкурентів багато, але лише декілька становлять серйозну загрозу: «UGears», «Mr. PlayWood», «Мікроклімат», «Wood Trick», «Wooden.CITY», «ekoGoods». Наведені конкуренти займають майже весь ринок цієї продукції, основна частка припадає на UGears.
Преимущества или дифференциаторы
Основна перевага - це реалізм та функціонал виробів. У виробах конкурентів, в основному, нема відповідності до реалізму та надто малий функціонал. Якщо говорити про зброю, то мої вироби тримаються в руці як справжні, адже зроблені по справжнім розмірам. Саме це й подобається людям.
Финансы
Фінанси детально розписані в бізнес-плані, який я за потреби можу представити. Те що можна коротко сказати, то собівартість продукції складає в середньому 20-30% від ціни продажу. Інвестиція в 10000$ в кращому випадку окупиться за 1,5 місяця, в гіршому - за пів року. Це залежить від темпів продажу та інших факторів.
Бизнес-модель
Розробляються вироби. В процесі розробки шукаються шляхи збуту. Коли виріб готовий до запуску у виробництво, підраховуються необхідні витрати, закупляються за починається власне виробництво. Поступово партіями вироби доставляються до точок продажів чи до клієнтів. Паралельно відбувається розробка наступних виробів.
Целевое назначение инвестиций
Придбання обладнання, сировини, допоміжних матеріалів та забезпечення постійних витрат на першому році діяльності.
Предложение инвестору
Обговорюється індивідуально, залежно від матеріального та нематеріального вкладу інвестора.