Місією AeroData є створення доступного інструментарію збору та обробки даних у сфері інспектування промислових об’єктів за рахунок здешевлення та розширення функціоналу сучасних безпілотних літальних апаратів.
Поточний стан
Розроблено ідею. Проведено аналіз ринку та попередній аналіз попиту. Доведено можливість модернізації та здешевлення інструментарію та розроблено відповідні концепти. Оптимальною точкою входу для проекту обраний енергоаудит за допомогою БПЛА. Відповідно до цього був розроблений спеціальний інструмент – доступне рішення для термальних інспекцій за допомогою БПЛА.
Проблема або Можливість
В Україні на кінець 2016 року офіційно зареєстровано 62500 промислових та 13000 комунальних підприємств, проте лише 3% з них доступні інструменти для проведення аероінспекцій за рахунок малої обізнаності ринку в таких послугах та їх високої вартості. Інструментів для здійснення віддаленого екологічного моніторингу на ринку не існує взагалі.
Рішення (Продукт або Послуга)
Ми пропонуємо здешевити інспекційні БПЛА та розширити їх функціонал за допомогою встановлення додаткових датчиків для іспектування та екологічного моніторингу. Це дасть змогу використовувати такий інструмент підприємствам малого та середнього розміру, житловим масивам та приватному сектору, що збільшить ринок аероінспекцій в Україні мінімум в тричі.
Конкуренти
На ринку України компанії, що мають сучасні БПЛА мають профіль в сільському господарстві, геодезії та аерозйомці. В сфері ж інспектування вони використовують БПЛА для розширення можливостей інспекторів або для збору даних лише в конкретному напрямку. Профільної ж аероінспекційної компанії не існує.
Переваги або дифференциатори
Ключові фактори успіху:
- Доступність послуги за рахунок зниження вартості інструментів;
- Комплексність послуги;
- Швидкість проведення інспекцій.
Цільове призначення інвестицій
Ми шукаємо перші, ангельські інвестиції на 6 місяців. За цей період планується сформувати бренд, підтвердити\спростувати сформовані гіпотези щодо ринку та клієнтів шляхом продажу послуг реальним клієнтам та обрати найбільш вигідний сегмент ринку та канал продажів для майбутнього росту, а також розробити MVP дрону з розширеним функціоналом.
Пропозиція інвестору
Пропоную визначити частку на переговорах, за рахунок проведення оцінки стартапу разом з інвестором та порівняння отриманих результатів з попередніми оцінками.