Хочу представити Вам новий інноваційний проект підводного мультідрона. Його унікальність полягає в можливості не тільки плавати під водою, але і літати в повітрі. Принцип занурення, спливання і польоту на сьогоднішній день, ще ніким не використовується у світі.
Це принципово новий вид транспортного засобу. Всі перераховані вище властивості підводного мультідрона можливі тільки завдяки зміні його форми.
Текущее состояние
Мультідрон знаходиться у стані проектування, та виготовлення прототипу.
Рынок
Цей продукт особливо корисний для держав які мають великі морські кордони.
Проблема или Возможность
Транспортні засоби, що працюють під водою, корисні для виконання завдань під поверхнею моря в таких областях, як дослідження і спостереження за станом забруднення світового океану, дослідження флори і фауни, спостереження за погодою та її зміною, проведення пошукових і рятувальних робіт, пошуку корисних копалин, підводний телекомунікаційна промисловість, обслуговування та експлуатація нафтовидобувного обладнання, трубопроводів і опор мостів в глибокій воді.
Решение (Продукт или Услуга)
Винахід відноситься до області підводних і повітряних транспортних засобів одночасно. Зокрема, винахід відноситься до транспортних засобів, які мають дистанційну систему управління апаратом для використання під водою і в повітрі автономно, а також наявністю штучного інтелекту.
Конкуренты
Aquabotix, США
Boeing, США
BRIDGES Glider, группа предприятий, Европа
DFKI (German Research Center for Artificial Ontelligence), Германия
ECA Group, Франция
Fathom
FMC Technologies Schilling Robotics
Кongsberg Maritime
Lockheed Martin, США
Nautilus Minerals, Канада
OpenROV, США
Saab Seaeye, Швеция
Shenyang Institute of Automation of Chinese Academy of Sciences, Китай
SMD, UK
Teledyne Webb Research
VideoRay, США
Ровбилдер (ROVBUILDER), Россия
Преимущества или дифференциаторы
Його унікальність полягає в можливості не тільки плавати під водою, але і літати в повітрі. Принцип занурення, спливання і польоту на сьогоднішній день, ще ніким не використовується у світі. Це принципово новий вид транспортного засобу.
Финансы
Планується зібрати кошти для створення прототипу. Що дасть змогу співпрацювати з великими компаніями та участі у міжнародних тендерах.
Літаючі дрони контролюються з командного пульта з землі або через інструкції, що передаються з супутників, але жоден з цих методів не придатний для роботи під водою. Підводна комунікація заснована на акустиці, що означає дуже обмежений обсяг і дальність. Є рішення цієї проблеми. Під водою, дрон повинен бути автономним підводним апаратом (АПА). Тобто, повним роботом.