int(1)
 
B2B Marketplace. Первинний ринок органічної продукції
24616

B2B Marketplace. Первинний ринок органічної продукції

Україна, Харківська область
Галузь: Харчова промисловість, Сільське господарство, Мобільні додатки
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 25.12.2017
Min інвестиція
$ 50.000
0
Хочу інвестувати
help_outline Що станеться після натискання?

Комісія з Інвестора не стягується

Після натискання будуть показані контакти автора або менеджера Startup.Network

Буде необхідна авторизація

Всього необхідно
$ 130.000
Рейтинг
equalizer 155 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Ідея
Адаптований до аграрного ринку Маркетплейс, що гарантує доступ для покупців з усього світу до первинного ринку органічної продукції України (400+ виробників, 1000+ найменувань товарів, 2000+ потенційних пропозицій з цінами від виробників та відсустність посередників).
Поточний стан
– Розробка MVP
– Формування БД потенційних користувачів та медіа-каналів
Ринок
Цільовий ринок (B2B):

1. Зовнішній ринок органічної продукції: > 2000 покупців
ТОП-6 країн-експортерів (Нідерланди – 49,7%, Німеччина – 34,3%, Великобританія – 5,7%, Швейцарія – 4,9%, Австрія – 1,2%, Польща – 1,2% тощо).

2. Український ринок органічної продукції: > 500 операторів
Агровиробники, українські експортери, переробники, HoReCa та Retail.

Клієнти:

1. Українські агровиробники, які зіштовхуються з проблемами під час продаж:
– Неефективний маркетинг – більшість агровиробників не володіють достатніми компетенціями, але у 90% випадків самостійно займаються маркетингом;
– Неефективні комунікації – відсутність спеціалізованих майданчиків та інструментів, що б забезпечували комунікації з покупцями та були зручні для самих виробників;
– Мовний бар’єр – відсутність адаптованої для іноземного покупця інформації та можливості самостійно вести перемовини;
– Суб’єктивне ціноутворення – нерозуміння цінових рівнів на продукцію на зовнішніх ринках.

2. Європейські та українські експортери, яких цікавить:
– український ринок сировини (80% – експорт), що дешевше у порівнянні з ЄС;
– перевірене джерело – саме сертифіковані виробники з репутаційною історією;
– первинний ринок – найнижча ціна та відсутність посередників.

3. Українські переробники, HoReca та Retail, попит серед яких обумовлений:
– зростанням внутрішнього споживчого ринку (+17% у 2016);
– зростанням обізнаності споживачів та популярності органічної продукції;
– зростанням обсягів виробництва, кількості виробників, як наслідок – перероблення.
Проблема або Можливість
Пролема:
Діяльність українського агровиробника зосереджена за межами міст (без швидкісного інтернету). Більшість часу вони проводять не за комп’ютерами, не в електронній пошті і навіть не завжди є активними користувачами соцмереж. Немає ринкового рішення щоб забезпечувало легкі та швидкі комунікації з продавцями (виробниками) та гарантувало б ліквідність інформації.
Основний інструмент зв’язку, що завжди з ними – лишається телефон. Саме телефон є джерелом найбільш ліквідної інформації про товари, ціни та залишки. І саме тому рішення побудовано виключно для мобільних пристроїв.

Можливості:
1) Для виробників: збільшення обсягів продажу (переважно експорту) та виручки, прямі контакти з надійними покупцями.
2)Для покупців: найнижча ціна (без посередників), перевірені та постійні продавці, простежуванність виробничо-збутових ланцюгів.
Рішення (Продукт або Послуга)
1. Річні пакети з доступом до ринку попиту/пропозицій на органічну продукцію = прозора вартість сервісу без комісійних та посередників;

2. Аукціони та форварди = комісія Маркетплейсу тільки з додаткових прибутків користувачів;

3. Керування пріоритетністю пропозицій виробників/покупців = додаткові рекламні можливості серед цільової аудиторії;

4. Розширені сервіси пошуку товарів та моніторингу цін для покупців = заощадження часу на пошук кращої пропозиції з урахуванням ключових критеріїв кінцевої вартості (об’єму/ціни/логістики);

5. Реклама супутніх товарів та послуг з таргетингом серед виробників/покупців = доступ до профільної інформації з урахування інтересів користувачів.
Конкуренти
Вітчизняні Маркетплейси (prom.ua):
(+) адаптованість до мобільних пристроїв та всіх можливих каналів сповіщень;
(–) лише російсько-, та українськомовний інтерфейс;
(–) відсутність прослідкованності виробничо-торговельних ланцюгів органіки;
(+) автоматична обробка запитів купівлі/продажу від користувачів без участі менеджерів Маркетплейсу;
(+) фіксована річна ціна за сервіс.

Іноземні Маркетплейси:
(–) неадаптованість до мобільних пристроїв та сповіщення лише по e-mail;
(±) наявність російськомовного інтерфейсу;
(+) прослідкованність виробничо-торговельних ланцюгів органіки;
(–) вибіркова ручна обробка запитів купівлі/продажу від користувачів за участю менеджерів Маркетплейсу;
(–) фіксована річна ціна за сервіс + додаткові комісії з усіх угод.

переваги (+) / недоліки(–)
Переваги або дифференциатори
Майданчик є альтернативою традиційним українським дошкам об’яв та закордонним спеціалізованим майданчикам. Тому що перші не гарантують покупцям простежуванність виробничо-збутових ланцюгів органічної продукції і надійність продавців, а другі – не пристосовані до ментальних та інфраструктурних реалій українського ринку (комісійні с кожної гривні мотивують будувати подальші відносини в обхід майданчиків, а відсутність навіть мобільної версії сайту та сповіщення лише електронною поштою робить їх не зручними для постійного використання).

Замість системи утримання продавців впроваджується система їх залучення під час реальної угоди. Сертифіковані виробники отримують готовий інструмент для продажі – готові профілі шляхом інтеграції з сертифікаційними органами:
– профілі вже містять перелік доступних товарів для продажу згідно з сертифікатом;
– достатньо завантажити додаток та авторизуватися за допомогою номеру мобільного телефону та викласти пропозиції з переліку сертифікату, що є у наявності;
– запит на товари виробників, які ще не авторизувалися, є приводом для запрошення їх в систему оператором кол-центру та подальшої участі у торгах.

Конкуренті переваги
1. Компетенції команди проекту в маркетингу, трейдингу органічної продукції, імпортно-експортних операціях, розробці IT-рішень для бізнесу, міжнародному та українському праві;
2. Агропорт™ – власний щорічний offline–майданчик з аудиторію виробників з 18 областей України (з таргетингом по Західних, Північних та Східних агровиробниках);
3. Репутаційна історія на українському ринку АПК з 2014 року;
4. Власні канали зв’язку з агровиробниками (друковане видання з редакційною передплатою, e-mail, sms);
5. Сформовані взаємовідносини з профільними українськими Медіа;
6. Побудовані комунікації з профільними державними установами, проектами та асоціаціями.
Фінанси
Дохід (сумарний, 4 роки) – $ 780.000
Термін окупності – 2 роки
Сценарій прогнозування без урахування комісійних з аукціонів та продаж рекламних послуг

NPV (Ставка дисконтування: 18%) – $ 192.000
5 етапів фінансування протягом 18 місяців

Монетизація
1. Продаж річних пакетів з сервісами для виробників/покупців – 57,5 / 585 ($/рік)
2. Комісія з прибутку в аукціонах – 5–10 %
3. Керування пріоритетністю пропозицій від виробників/покупців
4. Розширені сервіси пошуку та моніторингу
5. Реклама супутніх товарів та послуг з таргетинком для виробників/покупців"
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Маркетплейс органічної продукції з первинним ринком пропозицій, багатомовним інтерфейсом, відкритою репутаційною історією (власний індекс бізнес-репутації) користувачів та контролем доступу до угод за наявності сертифіката
Цільове призначення інвестицій
Розробка мобільного додатку, маркетинг
Пропозиція інвестору
Потреби у співфінансуванні (загальні) – $ 130.000
Частка інвестору: 25% у бізнесі / NVP Інвестору: $ 48.000

Потреби у співфінансуванні (MVP – minimum viable product) – $ 50.000
Частка інвестору: 10% у бізнесі / NVP Інвестору: $19.000
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
– Нестабільна політична та економічна ситуація в Україні
– Недобросовісна конкуренція (з боку виробників/трейдерів/сертифікаційних органів)/скандали, пов’язані з шахрайством/забрудненням
– Висока ціна на органічну продукцію з України та управління ресурсами (час/людські ресурси) через нові правила ЄС щодо імпорту
– Відсутність надійної системи державного нагляду в сфері органічного виробництва в Україні
– Недостатня прозорість сертифікаційних органів/операторів та низька простежуваність потоків продукції
– Відсутність державного захисту органічного виробництва/землі (господарство може втратити землю (після інвестицій в 3-річний перехідний період), оскільки традиційні виробники платять більше за оренду землі)
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відеозаписи
Інвестуйте у видатні стартапи, знаходьте інвестиції і кредити для свого бізнесу, залучайте до своїх ідей найкращих професіоналів
Скористайтеся своїм діючим аккаунтом у соціальній мережі
Або увійдіть / зареєструйтеся
Забули пароль?
Вкажіть електронну адресу, якою Ви скористались для реєстрації на Startup.Network
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility42
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відеозаписи
 
Хочу інвестувати