Фото - AgroportEx LLC
play_arrow
Переглянути
24616

AgroportEx LLC

AgroportEx.bio / B2B Marketplace (iOS/Android)

Україна, Харківська область
Галузь: Харчова промисловість, Сільське господарство, Торгівля, Послуги, сервіс, Мобільні додатки
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 03.07.2018
Min інвестиція
$  20.000
3
Всього необхідно
$ 160.000
Рейтинг
equalizer 135 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

AgroportEx.Bio – мобільний додаток для пошуку органічної продуції на світових ринках та прямих контактів виробників. Нішовий маркетплейс для B2B ринку гарантує прямий доступ до перевірених органічних виробників для покупців з усього світу.

Чому органіка? Тільки в органіці можна відрізнити виробників від посередників і, незважаючи на нішовість, в ній є все – «від зерна до ковбаси». Органіка – це не тільки світовий тренд, це експортноорієнтована ніша з преміальною ціною.

Поточний стан

– Підготовка першого релізу проекту iOS та Android (II квартал 2018)
– Реєстрація користувачів (українські виробники)

Ринок

I етап (2018–2019): Український ринок виробників – 300+ (0,01% світового ринку)
II етап (з 2019): Ринок виробників ЄС – 373 000+ (13,68% світового ринку)

Проблема або Можливість

Головна проблема, на яку направлено рішення – це збут. Виробники хочуть продавати всю свою продукцію і якомога дорожче, а покупці шукають надійних постачальників з якісним товаром і найменшою ціною.

Проблему буде вирішено якщо їм вдасться знайти один одного і працювати без посередників. На внутрішньому ринку – це простіше, але на зовнішніх у виробників нова проблема – мовний бар'єр. А у покупців немає розуміння де саме шукати виробників і їх прямі контакти. Тільки у кожного 5 (в Україні) агровиробника є свій сайт, але жоден з них не гарантує оперативного зв'язку. Фермери рідко перевіряють пошту.

Рішення (Продукт або Послуга)

Agroportex.Bio – це інструмент для прямих комунікацій, де покупець на своїй рідній мові зможе знайти потрібні товари серед перевірених органічних виробників і отримувати Push-повідомлення про нові пропозиції. А виробники отримуватимуть Push із запитами тільки на свої товари і на своїй рідній мові.
Оскільки тільки телефон завжди під рукою у фермера і є джерелом найбільш ліквідної інформації про товари, ціни і залишки – рішення виключно для мобільних пристроїв (iOS + Android)

Все що потрібно фермеру: після реєстрації завантажити свій сертифікат органік, після його верифікації товари з'являться в списку доступних для продажу. Виробник буде отримувати запити тільки на свої товари, а після підтвердження угоди – прямі контакти покупців.
У покупця такий саме алгоритм, тільки замість сертифіката він зазначає товари, що цікавлять, і саме за ними буде отримувати повідомлення. По завершенню угоди обидві сторони формують репутаційну історію один одного оцінками і відгуками.

Замість системи утримання продавців використовується система їх залучення під час реальної угоди.

Конкуренти

Якби UBER працював на ринку органічних операторів це був би наш головний конкурент. Тому що міжнародні майданчики не адаптовані до локальних ринків і не мають навіть мобільної версії сайту (ot-x.com), а локальні – до продажу органіки (в Україні: prom.ua / all.biz). На них немає цільових покупців.

Переваги або дифференциатори

Майданчик є альтернативою традиційним українським дошкам об’яв та закордонним спеціалізованим майданчикам. Тому що перші не гарантують покупцям простежуванність виробничо-збутових ланцюгів органічної продукції і надійність продавців, а другі – не пристосовані до ментальних та інфраструктурних реалій українського ринку (комісійні с кожної гривні мотивують будувати подальші відносини в обхід майданчиків, а відсутність навіть мобільної версії сайту та сповіщення лише електронною поштою робить їх не зручними для постійного використання).

Фінанси

Поточні потреби у співфінансуванні – $ 80.000

Минулі етапи інвестування:
1. Березень 2018 - $ 40.000 (частка інвестору: 10%)
2. Травень 2018 - $ 40.000 (частка інвестору: 10%)

Загальні потреби у співфінансуванні – $ 160.000
Загальний дохід (сумарний, 4 роки) – $ 820.000
Термін окупності – 2 роки
Сценарій прогнозування без урахування комісійних з аукціонів та продаж рекламних послуг

NPV (Ставка дисконтування: 18%) – $ 225.000

Бізнес-модель

Бізнес модель базується на принципі з річною передплатою.
– Розширений функціонал пропонується по додатковій передплаті з можливістю брати участь в аукціонах (на відміну від інших майданчиків комісія стягується з прибутку від аукціону, тому що комісія з кожної угоди мотивує вибудовувати подальші взаємини між сторонами в обхід платформи)
– Комісія від сервіс-провайдерів, які супроводжують угоду (логістика, страхування, юридичні послуги тощо)
– Таргетингової реклама серед учасників платформи

Цільове призначення інвестицій

Розробка мобільного додатку (iOS та Android), маркетинг

Пропозиція інвестору

Інвестиції в проект: $ 76.000
Частка інвестору: 19% у бізнесі
NVP Інвестору: $ 43.000

Термін окупності – 2 роки

Ризики

– Нестабільна політична та економічна ситуація (компанія зареєстрована в Україні)
– Недобросовісна конкуренція (з боку виробників/трейдерів/сертифікаційних органів) та скандали, пов’язані з шахрайством/забрудненням продукції
– Відсутність надійної системи державного нагляду в сфері органічного виробництва (на ринках країн, що розвиваються)
– Недостатня прозорість сертифікаційних органів/операторів та низька простежуваність потоків продукції

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Финалісти конкурсу AGRITECH Challenge (agritech.unit.city/challenge)
Півфіналісти конкурсу MHP Accelerator (radartech.com.ua/mhp/)

Фотографії

Фото 1 - AgroportEx LLC
Фото 2 - AgroportEx LLC
Фото 3 - AgroportEx LLC
Фото 4 - AgroportEx LLC
Фото 5 - AgroportEx LLC

Відео про продукт

Адреса сайту

Коментарі:

Необхідно пройти авторизцію

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility1259
star2
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт
Адреса сайту