Хмарний документообіг, який працює краще ніж діючи аналоги.
Текущее состояние
На даному етапі проект має необхідні модулі підписання ЕЦП (власні), відправки документів, зберігання.
Має інтерфейс користувача і кабінет для адміністрування.
Рынок
На разі наш ринок це весь комерційний бізнес окрім державних установ.
Це ТОВ, ФОП, ПП та інші форми воасності, яким потрібен електронний документообіг і зручне подання звітності і відстеження.
На сьогодні це приблизно 200000 організацій. Приблизно 10000 працюють з 1С для подання звітності і можуть стати наиши кліентами.
Проблема или Возможность
Діючи системи які продаються на ринку містять віруси, важкі у користуванні, не вистачає функціоналу, відсутня інтеграція з системами обліку, не можуть опрацьовувати велику кількість документів онлайн.
Решение (Продукт или Услуга)
Ми пропонуємо свій варіант вирішення питання з підписанням тисяч документів дуже швидко. Ми розробили дружній веб-інтерфейс який працює також і на смартфоні.
У нас є свій API який ми можемо легко підключити в будь-яку сторонню систему і провести інтеграцію.
Ми заручились підтримкою 1С в тому, що наш продукт буде включений до ІТС 1С з підтримкою у каналах збиту.
Конкуренты
Медок, iFin, Соната, Taxer, Exite Edoc, Вчасно, Ліга Report.
По перше всі використовують одні й тіж самі бібліотеки шифрування.
По друге товсті кліенти нормально не працюють, Медок тормозить і містить багато бекдорів, а також як і Соната працює тільки на платформі Windows.
Системи не вміють працювати з філіями.
Системи не розрахоані для оутсорсингових компаній які можуть вести документообіг декількох контрагентів.
Онлайн системи мають тормозний інтерфейс, деякі не зручний, а підписання наприклад 1000 документів взагалі неможливе, томущо обробляється через JS і браузер уходить в даун на декілька годин.
По третє, майже у всіх відсутня нормальна інтерграція з ERP системами (наприклад 1С чи SAP).
Наприклад було б зручно якщо система сама знайшла і підв'язала Податкову накладну з Видатковою але такого наразі нема ні в кого.
Преимущества или дифференциаторы
Ми розробили унікальну модель взаємодії ресурсів користувача з самим користувачем у системі. Тобто користвач в нашій системі зможе простіше керувати своіми ресурсами (ключами, котрагентами, документами).
Система може обробляти підписання тисяч документів у фоновому режимі за хвилини.
Финансы
У нас є два варіанти.
Перший - це всі послуги зробити безкоштовними, а довготривале зберігання, пошук документів, інтеграцію тощо зробити платним.
Другий - це стандартна підписка з декількома варіантами оплати.
Сьогодні приблизна вартість таких послуг може становити від 50 до 100 грн на місяц за одну організацію чи філію.
Бизнес-модель
Користувачі: приватні підприємці, бухгалтери, оператори документообігу, менеджери з закупівлі, логісти, секретарі, юристи, тобто всі хто має відправляти документи і звітність.
Пропозиція: швидке піписання, відправка документів, зручне користування, гарантоване зберігання документів, робота у форматі один користувач - багато фірм, одна фірма - багато філій.
Дохід: спалата за сервісні послуги.
Взаємовідносини з клієнтами: повністю автоматизоване через веб.
Канали збиту: персоналізований, 1С ІТС, веб.
Ключові ресурси: застосування платформи Linux для надійності, зниження вартості і безпеки
Ключові види діяльності: траспортний протокол обміну документами
Ключе партнерство: 1С
Видатки: технічне обслуговування, підтримка клієнтів, розробка нових програмних шаблонів/модулей
Целевое назначение инвестиций
На першому етапі нам потрібно дофінансувати розробку продукту.
Витрати на офіс, менеджера з технічної підтримки.
Витрати на технічне обладнання/послуги: датацентр, телефонія, інтернет.