Хмарний документообіг
22660

Хмарний документообіг

Україна, місто Київ
Галузь: Інтернет і ІТ, Фінансові послуги
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 25.10.2017
Min інвестиція
$ 50.000
0
Хочу інвестувати
help_outline Що станеться після натискання?

Комісія з Інвестора не стягується

Після натискання будуть показані контакти автора або менеджера Startup.Network

Буде необхідна авторизація

Всього необхідно
$ 60.000
Рейтинг
equalizer 192 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Ідея
Хмарний документообіг, який працює краще ніж діючи аналоги.
Поточний стан
На даному етапі проект має необхідні модулі підписання ЕЦП (власні), відправки документів, зберігання.
Має інтерфейс користувача і кабінет для адміністрування.
Ринок
На разі наш ринок це весь комерційний бізнес окрім державних установ.
Це ТОВ, ФОП, ПП та інші форми воасності, яким потрібен електронний документообіг і зручне подання звітності і відстеження.
На сьогодні це приблизно 200000 організацій. Приблизно 10000 працюють з 1С для подання звітності і можуть стати наиши кліентами.
Проблема або Можливість
Діючи системи які продаються на ринку містять віруси, важкі у користуванні, не вистачає функціоналу, відсутня інтеграція з системами обліку, не можуть опрацьовувати велику кількість документів онлайн.
Рішення (Продукт або Послуга)
Ми пропонуємо свій варіант вирішення питання з підписанням тисяч документів дуже швидко. Ми розробили дружній веб-інтерфейс який працює також і на смартфоні.
У нас є свій API який ми можемо легко підключити в будь-яку сторонню систему і провести інтеграцію.
Ми заручились підтримкою 1С в тому, що наш продукт буде включений до ІТС 1С з підтримкою у каналах збиту.
Конкуренти
Медок, iFin, Соната, Taxer, Exite Edoc, Вчасно, Ліга Report.
По перше всі використовують одні й тіж самі бібліотеки шифрування.
По друге товсті кліенти нормально не працюють, Медок тормозить і містить багато бекдорів, а також як і Соната працює тільки на платформі Windows.
Системи не вміють працювати з філіями.
Системи не розрахоані для оутсорсингових компаній які можуть вести документообіг декількох контрагентів.
Онлайн системи мають тормозний інтерфейс, деякі не зручний, а підписання наприклад 1000 документів взагалі неможливе, томущо обробляється через JS і браузер уходить в даун на декілька годин.
По третє, майже у всіх відсутня нормальна інтерграція з ERP системами (наприклад 1С чи SAP).
Наприклад було б зручно якщо система сама знайшла і підв'язала Податкову накладну з Видатковою але такого наразі нема ні в кого.
Переваги або дифференциатори
Ми розробили унікальну модель взаємодії ресурсів користувача з самим користувачем у системі. Тобто користвач в нашій системі зможе простіше керувати своіми ресурсами (ключами, котрагентами, документами).
Система може обробляти підписання тисяч документів у фоновому режимі за хвилини.
Фінанси
У нас є два варіанти.
Перший - це всі послуги зробити безкоштовними, а довготривале зберігання, пошук документів, інтеграцію тощо зробити платним.
Другий - це стандартна підписка з декількома варіантами оплати.
Сьогодні приблизна вартість таких послуг може становити від 50 до 100 грн на місяц за одну організацію чи філію.
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Користувачі: приватні підприємці, бухгалтери, оператори документообігу, менеджери з закупівлі, логісти, секретарі, юристи, тобто всі хто має відправляти документи і звітність.
Пропозиція: швидке піписання, відправка документів, зручне користування, гарантоване зберігання документів, робота у форматі один користувач - багато фірм, одна фірма - багато філій.
Дохід: спалата за сервісні послуги.
Взаємовідносини з клієнтами: повністю автоматизоване через веб.
Канали збиту: персоналізований, 1С ІТС, веб.
Ключові ресурси: застосування платформи Linux для надійності, зниження вартості і безпеки
Ключові види діяльності: траспортний протокол обміну документами
Ключе партнерство: 1С
Видатки: технічне обслуговування, підтримка клієнтів, розробка нових програмних шаблонів/модулей


Цільове призначення інвестицій
На першому етапі нам потрібно дофінансувати розробку продукту.
Витрати на офіс, менеджера з технічної підтримки.
Витрати на технічне обладнання/послуги: датацентр, телефонія, інтернет.
Пропозиція інвестору
Ми готові це обговорювати при зустрічі.
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Ризик лише один, це копіювання нашої моделі конкурентами які мають більше фінансів і вже готовий маркетинг.
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Ні ми не проходили інкубацій.
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Я мав перемогу у конкурсі Best CIO 2008
Винахід/Патент
Відеозаписи
Інвестуйте у видатні стартапи, знаходьте інвестиції і кредити для свого бізнесу, залучайте до своїх ідей найкращих професіоналів
Скористайтеся своїм діючим аккаунтом у соціальній мережі
Або увійдіть / зареєструйтеся
Забули пароль?
Вкажіть електронну адресу, якою Ви скористались для реєстрації на Startup.Network
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility34
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відеозаписи
 
Хочу інвестувати
  • 0