Фото - Платформа для дистанційного навчання
play_arrow
Переглянути
22534

Платформа для дистанційного навчання "mobiSchool"

Україна, місто Київ
Галузь: Інтернет і ІТ, Освіта, навчання
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 07.12.2017
Min інвестиція
$  20.000
1
Всього необхідно
$ 150.000
Рейтинг
equalizer 233 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Розробка унікального адаптивного web-інструменту для організації дистанційного навчання в закладах освіти (загальної, професійної, вищої) для забезпечення доступності освіти всім громадянам, зокрема особам, які потребують інклюзивного навчання, проживають в депресивних районах, тим, що знаходяться на тимчасово окупованих територіях України, в зоні АТО та тим, що були переселені із зони АТО.

Поточний стан

На даному етапі є розроблений прототип платформи для дистанційного навчання. Є продажі, всього клієнтів близько 20.

Ринок

- Загальноосвітні навчальні заклади – 17 337, учнів – 3 783 150 осіб, 446 304 учителі
- Професійно-технічні навчальні заклади ≈ 800, учнів ≈ 144 000, педагогів ≈ 28 000

Проблема або Можливість

• Війна (неможливість навчатись в традиційних умовах, знаходження на тимчасово окупованих територіях тощо)
• Неперервне збільшення учнів HomeSchool
• Територіальна віддаленість (напр. Київська обл.: перевезення потребують учні – 16,7тис., учителі – 3,1тис.)
• 17 000 загальноосвітніх шкіл України – 91 школа має доступ до другого поверху для дітей, що рухаються за допомогою інвалідних візків
• 25% шкіл немає доступу до першого поверху
• Хвороби, епідемії
• Інклюзивне навчання – 20 тис.грн., дешевше ніж навчання в інтернатних закладах – 80 тис.грн. на рік
• Зниження якості навчання в депресивних районах
• В Україні більше 151 139 дітей з інвалідністю
• Більше 258 700 дітей – внутрішньо переміщені
Вирішується проблема повного забезпечення системи освіти доступним та зрозумілим web-інструментарієм, за допомогою якого можна: зробити отримання якісної освіти для всіх і кожного; забути про перерви у навчанні; навчати онкохворих, тих, хто страждає на ДЦП.

Рішення (Продукт або Послуга)

Платформа для дистанційного навчання "mobiSchool", що повністю адаптована до нинішніх умов освіти рекомендується для:
створення та впровадження автентичних електронних середовищ навчальних закладів з метою організації дистанційного, очного, заочного, екстернатного навчання;
підтримки навчального процесу в online та оffline режимах

Конкуренти

Конкуренти: Educational Era, MySchool, E-school, Moodle, Prometheus, SharePointLMS
Перевага нашої системи:
- Неперервна дистанційна підтримка, консультації, наповнення Web-бібліотеки, робота з контентом, навчання користувачів
- Передбачені засоби групового навчання й управління ним
- Розроблене електронне середовище навчального закладу (електронний прототип реального навчального закладу, що містить всі функціональні можливості)
- Реалізація управлінських функцій

Переваги або дифференциатори

- наявність системи управління навчанням як окремого учня/студента, так і групи учнів/студентів;
- неперервна online та offline підтримка розробниками, консультації, тренінги, наповнення Web-бібліотеки, робота з контентом, навчання користувачів та підтримка функціоналу, оновлення версій;
- немає потреби підключати фахівця з програмування чи самостійно займатися розробкою курсів (як, наприклад, в Moodle) – функціонування системи підтримується розробником на всіх етапах, як це робиться для більшості сучасних програмних комплексів;
- Гриф МОН, за яким ресурс схвалено до використання в навчальному процесі;
- Угода про співпрацю з Інститутом модернізації змісту освіти МОН;
- розробники є ІТ-фахівцями, які мають багаторічний досвід роботи в освіті, вони випускники КПІ, КНУ імені Тараса Шевченка, НПУ ім. М.Драгоманова.

Фінанси

- 234 669 ₴ на 1 школу – перший рік впровадження
- 23 249 ₴ на 1 школу – кожен наступний рік використання
- 3 989 373 000₴ на 17 000 шкіл – перший рік впровадження
- 395 233 000 на 17 000 шкіл – кожен наступний рік використання

Інвестовано в минулих раундах, $

 
$ 50.000

Бізнес-модель

-

Цільове призначення інвестицій

Удосконалення (доопрацювання) та поширення web-інструментарію з метою створення мережі шкіл дистанційного навчання для осіб які потребують інклюзивного навчання, які проживають в депресивних районах, тих, що знаходяться на тимчасово окупованих територіях України, в зоні АТО та переміщеним із зони АТО, шляхом організації та підтримки їх навчання із застосуванням е-середовища, створення передумов для їх успішної соціалізації.

Пропозиція інвестору

Стати акціонером, проінвестувавши проект. Деталі будуть обговорюватися при особистій зустрічі

Команда або Керівництво

Ментори-порадники

Ризики

Недоліки календарного планування, зриви роботи бази даних, втрата даних, помилки при виконанні зобов'язань, контрагенти

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

• Срібна медаль на Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2016»
• Диплом «За презентацію досягнень і впровадження педагогічних інновацій у національний освітній простір на Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2016»

Відео про продукт

Коментарі: 1
Олександр Шраменко
бізнес моделі не має це означає щоб інвестор на прибуток не розраховував?

Необхідно пройти авторизцію

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Увійти на сайт/зареєструватися
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility1919
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up1
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт