Цільова аудиторія (Клієнти-покупці)
1. Магазини одягу. Більшість людей люблять купувати собі новий одяг, іноді цей процес приносить багато клопоту, особливо, коли доводиться це робити одному, і чийсь погляд зы сторони іноді дуже потрібен. Цей сервіс буде встановлено на території поруч з примірочними, і людина зможе вийти, зробити знімок, розшарити його, і моментально дізнатися думку друзів на ту чи іншу річ. У майбутньому можлива функція, через яку, при бажанні користувача, можна буде запитати думки у людей з усього світу, підходить йому та чи інша річ.
2. Спортзали. У деяких спортзалах заборонена фото і відео зйомка, наприклад, у Спортлайф. Використання нашого сервісу - це прямий вихід із ситуації, коли клієнти хочуть отримати фотознімки зі спортзалу, але в той же час спортзал не хоче розкривати свої методики, спец. тренажери, так як зможе запланувати фотозони так, як йому буде зручно, для цього буде обладнана спеціальна невеличка фотозона з огляду на побажання керівництво спортивного залу.
3. Ресторани-клуби. Можливість отримати хорошу фотографію в момент, коли ти ще перебуваєш в клубі і можеш розшарити в соц.мережах, може залучити додаткових клієнтів з друзів, або знайомих клієнта.
4. Різні заходи, конференції, форуми. Встановлена камера зможе відобразити кожного, і гостям не потрібно буде шукати фотографа, та потім чекати декілька днів для отримання знімків-- для того, щоб здійснити це, а просто включити це додаток.
Кількість закладів в Харкові, де може бути встановлена Обскура
Магазини одягу - 2358 (Stop Shop, М'ясо, Oodji)
Бари - 188 (Gold Canister, Benedict, Старий Хем, PachaMama)
Ресторани - 251 (Panorama, AltBeer, Пластілінова Ворона)
Спортазали - 158 (YOD, Safari, Aura, King)
Co-Working і EventSpace - 20-30 (Spalah, RadmirExpo)
(інформація взята з додутку 2gis, також є статистика по іншим містам, включаючи євпропейські)
Цільова аудиторія: (Користувачі)
Підлітки, молодь 16-22. Більшість з них можуть постити по кілька знімків в день, їх основна мета не скоротити кількість часу на створення знімка, а створення більш якісного і цікавого контенту.
Молодь 25-35 років. Як і всі люблять фотографуватися, або активно беруть участь в соціальних мережах, але не хотіли б витрачати багато часу на це, і у деяких є ще якісь психологічні бар'єри в створенні знімків (Селфі) на публіці, яку можна вирішити.