Сервіс покращення конверсій. Один з продуктів сервісу — моніторинг та аналіз цін для збільшення продажів, що базується на основі аналізу цін в інтернет-магазинах конкурентів.
Текущее состояние
У нас готовий продукт, який ефективно сканує інтернет-магазини і порівнює товари. На основі тих даних виводимо інформацію по цінам в онлайн кабінеті. Можливість експорту API, XML. Є пять клієнтів, мінімальний пакет.
Рынок
Це потенційні клієнти які мають на свому інтернет-магазині від 1000 відвідувачів в день. Ринок росте на основі росту кількості інтернет-магазинів, також росте між ними конкуренція. Це і є потенційні клієнти.
Проблема или Возможность
Технічну складнову закриваємо. Основна проблема, це сформувати потужний бізнес, щоб швидше наздогнати конкурентів у США та Євпрові.
Решение (Продукт или Услуга)
Перший із продуктів для інтернет-магазинів, який вирішує проблему моніторингу та сканування цін конкурентів інтернет-магазинів. Економія часу, ресурсів для прийняття рішень щодо ціноутворення.
Конкуренты
Є конкуренція
Класичний інтернет-маркетинг майже не використовують. Трафіку мало
Преимущества или дифференциаторы
Група продуктів які вдосконалють та покращують конверсію. Цінність в тому для клієнта, щоб спростити аналіз як кокнурентів та як магазину в цілому.
Финансы
Продаємо по-пакетно, від 110уо і більше (5000уо) це для одного клієнта, що залежить від кількості товарів та конкурентів. Протягом 5-ти років, можна взяти 300 клієнтів на загальний оборот 1 млн уо.
Бизнес-модель
Клієнти: Це потенційні клієнти які мають на свому інтернет-магазині від 1000 відвідувачів в день.
Продукт: SEO, PPC, Events, Webinars, Call e-mails;
Дохід: по-місячна оплата за сканування кількості конкурентів та товарів.
Партнер: SEO&PPC Agency.
Целевое назначение инвестиций
1) інтернет-маркетингова активність: контент-маркетинг, вебінари, PPC;
2) брати участь в міжнародних event;
3) технічно вдосконалити продукти на основі, що потрібно клієнту та краще вирішить проблему;
Звісно, що конкурент може появти діяти швидше та більш активніше. Монополіста немає, ринок дуже великий, тому 100% ризиком не варто це рахувати. Основний ризик, повільно проводити маркетингові активності.
Прохождение Инкубационных/Акселерационных программ