Покращення конверсії в інтернет-магазинах
19548

Покращення конверсії в інтернет-магазинах

Україна, Львівська область
Галузь: Інтернет і ІТ
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 07.07.2017
Min інвестиція
$  10.000
1
Всього необхідно
$ 50.000
Рейтинг
equalizer 235 з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:

Ідея

Сервіс покращення конверсій. Один з продуктів сервісу — моніторинг та аналіз цін для збільшення продажів, що базується на основі аналізу цін в інтернет-магазинах конкурентів.

Поточний стан

У нас готовий продукт, який ефективно сканує інтернет-магазини і порівнює товари. На основі тих даних виводимо інформацію по цінам в онлайн кабінеті. Можливість експорту API, XML. Є пять клієнтів, мінімальний пакет.

Ринок

Це потенційні клієнти які мають на свому інтернет-магазині від 1000 відвідувачів в день. Ринок росте на основі росту кількості інтернет-магазинів, також росте між ними конкуренція. Це і є потенційні клієнти.  

Проблема або Можливість

Технічну складнову закриваємо. Основна проблема, це сформувати потужний бізнес, щоб швидше наздогнати конкурентів у США та Євпрові.

Рішення (Продукт або Послуга)

Перший із продуктів для інтернет-магазинів, який вирішує проблему моніторингу та сканування цін конкурентів інтернет-магазинів. Економія часу, ресурсів для прийняття рішень щодо ціноутворення.

Конкуренти

Є конкуренція
Класичний інтернет-маркетинг майже не використовують.  Трафіку мало  

Переваги або дифференциатори

Група продуктів які вдосконалють та покращують конверсію. Цінність в тому для клієнта, щоб спростити аналіз як кокнурентів та як магазину в цілому.

Фінанси

Продаємо по-пакетно, від 110уо і більше (5000уо) це для одного клієнта, що залежить від кількості товарів та конкурентів. Протягом 5-ти років, можна взяти 300 клієнтів на загальний оборот 1 млн уо.

Бізнес-модель

Клієнти: Це потенційні клієнти які мають на свому інтернет-магазині від 1000 відвідувачів в день.
Продукт: SEO, PPC, Events, Webinars, Call e-mails;
Дохід: по-місячна оплата за сканування кількості конкурентів та товарів.
Партнер: SEO&PPC Agency.

Цільове призначення інвестицій

1) інтернет-маркетингова активність: контент-маркетинг, вебінари, PPC;
2) брати участь в міжнародних event;
3) технічно вдосконалити продукти на основі, що потрібно клієнту та краще вирішить проблему;

Пропозиція інвестору

5-10-20% в залежить від умов.

Ризики

Звісно, що конкурент може появти діяти швидше та більш активніше. Монополіста немає, ринок дуже великий, тому 100% ризиком не варто це рахувати. Основний ризик, повільно проводити маркетингові активності.

Проходження інкубаційний / акселеративному програм

Не було

Перемоги в Конкурсах і інші нагороди

Немає
Коментарі:

Необхідно пройти авторизцію

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility615
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження інкубаційний / акселеративному програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт