Фото - Драйв-інфо
play_arrow
Переглянути
2427
!

Драйв-інфо

Driveinform

Україна, Івано-Франківська область
Галузь: Інтернет і ІТ
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 18.05.2018
Ціна продажу
$  6.000
Показати контакти
2
Розмір частки, що продається
49%
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
Також цей проект:
- шукає інвестиції
 

Чи працює підприємство?

Так

Ідея

Driveinform покликаний полегшити купівлю товару без націнок та посередників.

Поточний стан

12.05.2017

Річний обсяг продажів, $

60000

Річний обсяг чистого прибутку, $

50000

Майно і активи

Офісна техніка ( столи , стільчики , вода ,вентилятори, дошка офісна , проектор). Комп'ютери.

Організаційна форма

Надання ІТ послуг

Кількість співробітників

4

Проблема або Можливість

Висока націнка на товари більше 100% на деякі комплектувальні.
Велика кількість посередників на ринку.
Немає контролю на сертифікованих товарів від виробників.
Важкість замовлення.
Простій таксистів у денний період.

Рішення (Продукт або Послуга)

Даний інтернет стартап driveinform покликаний полегшити споживачам пошук необхідного сертифікованого товару з гарантією по вигідних цінах, із швидкою і зручною доставкою в будь-яке місце та гарантією безпечної покупки в процесі купівлі-продажу. Щоб це реалізувати потрібно оминути дрібних посередників і залучити до проекту тільки виробників товарів та оптових дистриб’юторів, які можуть надати широкий асортимент певної продукції і мають всі супровідні ліцензії та сертифікати продукції. Тобто зробити можливість придбати товар без націнок і створити додаткову роботу для перевізників ( люди які зацікавлені доставки товару до клієнта). Це дасть змогу споживачам застерегти себе від підробленої чи не сертифікованої продукції. Підвищити якість та швидкість процесу доставки заплановано попередньо залучивши служби таксі чи інших зацікавлених осіб із власним автотранспортом, надавши їм доступ на сайті до всіх замовлень споживачів і до адрес виробників і оптових дистриб’юторів.
Такий спосіб доставки дозволить споживачам не тратити свій час на доставку товару і займатися своїми справами, попередньо вказавши адрес та зручний час отримання. Виробникам і дистриб’юторам це дозволить надавати без перебійні темпи доставки на пряму споживачам без посередників. Безпечний процес купівлі-продажу надає функція «Сейф» яка резервує кошти за товар та доставку на внутрішньому рахунку сайта. З одного боку, зарезервовані кошти споживача за товар і за доставку сторони отримують виключно за умови підтвердження споживачем отримання якісного товару. З іншого боку виробники та дистриб’ютори, а також служби такс, зацікавлені працівники з автомобілем отримують вже оплачене замовлення, яке залишилося тільки успішно доставити до споживача. Водії автомобілів (таксисти)
викладають свою ціну за доставку товару тобто роблять ставки. Клієнт який купляє автозапчастину вибирає по ціні доставки ,а також по рейтингу водія.Підтверджує ставку найвигіднішу для нього. Дальше відповідно він сплачує за автозапчастину + за доставку водію. Ці кошти резервуються на сейфі Driveinform. Водій вирушає по автозапчастину до поставщика автозапчастин. Повстачальник уже також бачить замовлення і чекає водія з товаром відповідно.Водій перевіряє товар і після цього відвозить до клієнта за його адресою.

Конкуренти

Наразі немає.

Переваги або дифференциатори

Клієнти купляють без націнок товар економлячи великі кошти.
Робочі місця для звичайних водіїв машин.
Підключення до співпраці таксопарки.
Не виходячи з дому товар буде доставлено по даній адресі.( не потрібно платити за Нову Пошту)
Клієнт платить тільки за доставку товару водієві .


Фінанси

Обсяги інвестицій
Обсяги інвестицій в даний проект становить 6000$ - 7000$
інвесторами по таких пунктах:
- Реєстрація юридичної особи;
- Зарплата команді розробникам сайту за розробку та супровід до призначення прибутків, працівникам контакт центру, контент менеджеру та іншим задіяним працівникам;
- Послуги юристів;
- Оренда приміщення;
- Розходи на різного роду ATL і BTL рекламу;
- Інші розходи на організацію
Обсяги власних коштів

Бізнес-модель

Даний інтернет стартап driveinform покликаний полегшити споживачам пошук необхідного сертифікованого товару з гарантією по вигідних цінах, із швидкою і зручною доставкою в будь-яке місце та гарантією безпечної покупки в процесі купівлі-продажу. Щоб це реалізувати потрібно оминути дрібних посередників і залучити до проекту тільки виробників товарів та оптових дистриб’юторів, які можуть надати широкий асортимент певної продукції і мають всі супровідні ліцензії та сертифікати продукції. Тобто зробити можливість придбати товар без націнок і створити додаткову роботу для перевізників ( люди які зацікавлені доставки товару до клієнта). Це дасть змогу споживачам застерегти себе від підробленої чи не сертифікованої продукції. Підвищити якість та швидкість процесу доставки заплановано попередньо залучивши служби таксі чи інших зацікавлених осіб із власним автотранспортом, надавши їм доступ на сайті до всіх замовлень споживачів і до адрес виробників і оптових дистриб’юторів.
Такий спосіб доставки дозволить споживачам не тратити свій час на доставку товару і займатися своїми справами, попередньо вказавши адрес та зручний час отримання. Виробникам і дистриб’юторам це дозволить надавати безперебійні темпи доставки на пряму споживачам без посередників. Безпечний процес купівлі-продажу надає функція «Сейф» яка резервує кошти за товар та доставку на внутрішньому рахунку сайта. З одного боку, зарезервовані кошти споживача за товар і за доставку сторони отримують виключно за умови підтвердження споживачем отримання якісного товару. З іншого боку виробники та дистриб’ютори, а також служби такс, зацікавлені працівники з автомобілем отримують вже оплачене замовлення, яке залишилося тільки успішно доставити до споживача. Водії автомобілів (таксисти)
викладають свою ціну за доставку товару тобто роблять ставки. Клієнт який купляє автозапчастину вибирає по ціні доставки ,а також по рейтингу водія.Підтверджує ставку найвигіднішу для нього. Дальше відповідно він сплачує за автозапчастину + за доставку водію. Ці кошти резервуються на сейфі Driveinform. Водій вирушає по автозапчастину до поставщика автозапчастин. Повстачальник уже також бачить замовлення і чекає водія з товаром відповідно.Водій перевіряє товар і після цього відвозить до клієнта за його адресою.

Причина продажу

Щоб вивести бізнес на новий рівень.

Ринок

Авторинок.
Автозапчастини.
Таксопарки.
Клієнти з автомобілями.

Ризики

У маркетингу і у рекламі.
Можливо конкуренти з більшим бюджетом та швидкою рекламою і розповсюдженням.

Фотографії

Фото 1 - Driveinform
Фото 2 - Driveinform
Фото 3 - Driveinform
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility4779
star2
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up1
Подобається
Не подобається
Чи працює підприємство?
Ідея
Поточний стан
Річний обсяг продажів, $
Річний обсяг чистого прибутку, $
Тип майна
Майно і активи
Організаційна форма
Кількість співробітників
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Бізнес-модель
Причина продажу
Ринок
Команда або Керівництво
Ризики
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт