Фото - Драйв-інфо
play_arrow
Смотреть
2427
!

Драйв-інфо

Driveinform

Украина, Ивано-Франковская область
Отрасль: Интернет и ИТ
Стадия проекта: Действующий бизнес

Дата последнего изменения: 18.05.2018
Цена продажи
$  6.000
На страницу владельца
2
Размер доли к продаже
49%
Рейтинг
equalizer из 1000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
Также этот проект:
- ищет инвестиции
 

Работает ли предприятие?

Да

Идея

Driveinform покликаний полегшити купівлю товару без націнок та посередників.

Текущее состояние

12.05.2017

Годовой объем продаж, $

60000

Годовой объем чистой прибыли, $

50000

Имущество и активы

Офісна техніка ( столи , стільчики , вода ,вентилятори, дошка офісна , проектор). Комп'ютери.

Организационная форма

Надання ІТ послуг

Количество сотрудников

4

Проблема или Возможность

Висока націнка на товари більше 100% на деякі комплектувальні.
Велика кількість посередників на ринку.
Немає контролю на сертифікованих товарів від виробників.
Важкість замовлення.
Простій таксистів у денний період.

Решение (Продукт или Услуга)

Даний інтернет стартап driveinform покликаний полегшити споживачам пошук необхідного сертифікованого товару з гарантією по вигідних цінах, із швидкою і зручною доставкою в будь-яке місце та гарантією безпечної покупки в процесі купівлі-продажу. Щоб це реалізувати потрібно оминути дрібних посередників і залучити до проекту тільки виробників товарів та оптових дистриб’юторів, які можуть надати широкий асортимент певної продукції і мають всі супровідні ліцензії та сертифікати продукції. Тобто зробити можливість придбати товар без націнок і створити додаткову роботу для перевізників ( люди які зацікавлені доставки товару до клієнта). Це дасть змогу споживачам застерегти себе від підробленої чи не сертифікованої продукції. Підвищити якість та швидкість процесу доставки заплановано попередньо залучивши служби таксі чи інших зацікавлених осіб із власним автотранспортом, надавши їм доступ на сайті до всіх замовлень споживачів і до адрес виробників і оптових дистриб’юторів.
Такий спосіб доставки дозволить споживачам не тратити свій час на доставку товару і займатися своїми справами, попередньо вказавши адрес та зручний час отримання. Виробникам і дистриб’юторам це дозволить надавати без перебійні темпи доставки на пряму споживачам без посередників. Безпечний процес купівлі-продажу надає функція «Сейф» яка резервує кошти за товар та доставку на внутрішньому рахунку сайта. З одного боку, зарезервовані кошти споживача за товар і за доставку сторони отримують виключно за умови підтвердження споживачем отримання якісного товару. З іншого боку виробники та дистриб’ютори, а також служби такс, зацікавлені працівники з автомобілем отримують вже оплачене замовлення, яке залишилося тільки успішно доставити до споживача. Водії автомобілів (таксисти)
викладають свою ціну за доставку товару тобто роблять ставки. Клієнт який купляє автозапчастину вибирає по ціні доставки ,а також по рейтингу водія.Підтверджує ставку найвигіднішу для нього. Дальше відповідно він сплачує за автозапчастину + за доставку водію. Ці кошти резервуються на сейфі Driveinform. Водій вирушає по автозапчастину до поставщика автозапчастин. Повстачальник уже також бачить замовлення і чекає водія з товаром відповідно.Водій перевіряє товар і після цього відвозить до клієнта за його адресою.

Конкуренты

Наразі немає.

Преимущества или дифференциаторы

Клієнти купляють без націнок товар економлячи великі кошти.
Робочі місця для звичайних водіїв машин.
Підключення до співпраці таксопарки.
Не виходячи з дому товар буде доставлено по даній адресі.( не потрібно платити за Нову Пошту)
Клієнт платить тільки за доставку товару водієві .


Финансы

Обсяги інвестицій
Обсяги інвестицій в даний проект становить 6000$ - 7000$
інвесторами по таких пунктах:
- Реєстрація юридичної особи;
- Зарплата команді розробникам сайту за розробку та супровід до призначення прибутків, працівникам контакт центру, контент менеджеру та іншим задіяним працівникам;
- Послуги юристів;
- Оренда приміщення;
- Розходи на різного роду ATL і BTL рекламу;
- Інші розходи на організацію
Обсяги власних коштів

Бизнес-модель

Даний інтернет стартап driveinform покликаний полегшити споживачам пошук необхідного сертифікованого товару з гарантією по вигідних цінах, із швидкою і зручною доставкою в будь-яке місце та гарантією безпечної покупки в процесі купівлі-продажу. Щоб це реалізувати потрібно оминути дрібних посередників і залучити до проекту тільки виробників товарів та оптових дистриб’юторів, які можуть надати широкий асортимент певної продукції і мають всі супровідні ліцензії та сертифікати продукції. Тобто зробити можливість придбати товар без націнок і створити додаткову роботу для перевізників ( люди які зацікавлені доставки товару до клієнта). Це дасть змогу споживачам застерегти себе від підробленої чи не сертифікованої продукції. Підвищити якість та швидкість процесу доставки заплановано попередньо залучивши служби таксі чи інших зацікавлених осіб із власним автотранспортом, надавши їм доступ на сайті до всіх замовлень споживачів і до адрес виробників і оптових дистриб’юторів.
Такий спосіб доставки дозволить споживачам не тратити свій час на доставку товару і займатися своїми справами, попередньо вказавши адрес та зручний час отримання. Виробникам і дистриб’юторам це дозволить надавати безперебійні темпи доставки на пряму споживачам без посередників. Безпечний процес купівлі-продажу надає функція «Сейф» яка резервує кошти за товар та доставку на внутрішньому рахунку сайта. З одного боку, зарезервовані кошти споживача за товар і за доставку сторони отримують виключно за умови підтвердження споживачем отримання якісного товару. З іншого боку виробники та дистриб’ютори, а також служби такс, зацікавлені працівники з автомобілем отримують вже оплачене замовлення, яке залишилося тільки успішно доставити до споживача. Водії автомобілів (таксисти)
викладають свою ціну за доставку товару тобто роблять ставки. Клієнт який купляє автозапчастину вибирає по ціні доставки ,а також по рейтингу водія.Підтверджує ставку найвигіднішу для нього. Дальше відповідно він сплачує за автозапчастину + за доставку водію. Ці кошти резервуються на сейфі Driveinform. Водій вирушає по автозапчастину до поставщика автозапчастин. Повстачальник уже також бачить замовлення і чекає водія з товаром відповідно.Водій перевіряє товар і після цього відвозить до клієнта за його адресою.

Причина продажи

Щоб вивести бізнес на новий рівень.

Рынок

Авторинок.
Автозапчастини.
Таксопарки.
Клієнти з автомобілями.

Риски

У маркетингу і у рекламі.
Можливо конкуренти з більшим бюджетом та швидкою рекламою і розповсюдженням.

Фотографии

Фото 1 - Driveinform
Фото 2 - Driveinform
Фото 3 - Driveinform
5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility5013
star2
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up1
Нравится
Не нравится
Работает ли предприятие?
Идея
Текущее состояние
Годовой объем продаж, $
Годовой объем чистой прибыли, $
Тип имущества
Имущество и активы
Организационная форма
Количество сотрудников
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Бизнес-модель
Причина продажи
Рынок
Команда или Руководство
Риски
Изобретение/Патент
Фотографии
Видео о продукте
Презентация