DARI CO — це slow-fashion бренд елегантного, сталого жіночого одягу для пляжу та відпочинку, який поєднує бездоганний дизайн, преміальні матеріали та сучасні технології. Ми створюємо купальники, боді, водолазки, що підкреслюють жіночність і впевненість, підтримуючи свідомий підхід до моди. Концепція бренду — стиль і комфорт у гармонії зі сталим виробництвом та інноваціями, що роблять кожен виріб унікальним.
Текущее состояние
Чудовий жіночий бізнес. Розроблена асортиментна матриця та налагоджена повна інфраструктура виробництва та продажу як в Україні, так і в світі.
Поточні продажі сягають 150-200 тис грн з 30% чистою прибутковістю, але легко підняти до 300-400 тис регулярно проводячи фото-відео зйомки, публікуючи свіжий контент та працюючи з UGC.
Бізнес працює на двох сайтах на базі Shopify один орієнтований на український ринок, а інший - на світ.
Налаштована система CRM, телефонія.
Працюють кабінети Meta Ads, Google Ads.
База має понад 40 тис клієнтів та 70 тис замовлень.
Бренд співрпацював з мега зірками як Дорофєєва, Лєна Бородіна, Сабіна Мусіна, Квіткова, Френдій і десятками інших.
Бренд часто згадували по телебаченню 1+1
ТМ зареєстрована
Весь бізнес супер систематизовано, вибудувані онбордінг процеси для навчання та найму персоналу.
Годовой объем продаж, $
45000
Годовой объем чистой прибыли, $
13000
Тип имущества
Другое
Имущество и активы
Дві швейні машинки, тканини на складі та товарний запас на 80 тис дол.
Организационная форма
ФОП
Количество сотрудников
4
Проблема или Возможность
Проблема полягає в тому, що засновниця та власниця бізнесу знаходжусь в Німеччині, маю інший бізнес з чоловіком та орієнтована на розвиток іншого бізнесу і не маю часу займатись цим.
Решение (Продукт или Услуга)
Продаж бізнесу новій власниці, зйомка нового вірусного контенту та поновлення роботи в піар напряму.
Конкуренты
Swim by Di
Essence
Jul
Преимущества или дифференциаторы
Оптимізовані процеси, можливість адаптації бізнесу до продажів в 2-3 тис одиниць в місяць
Сильна впізнаваність
Финансы
Доходи з сайтів, продажі через соціальні мережі
продажі через партнерські сайти Всі Свої, Alisa ua, Intertop
Продажі через Etsy
Причина продажи
Зміна фокусу власниці
Рынок
Жінки, які тільки народили і купують закриті купальники
Жінки, які люблять речі в обтяжку
Жінки, які працюють на керівних посадах і купують речі під костюм