Крафтова соковита шаурма з різними видами м`яса, універсальний фастфуд: актуальний , зрозумілий , улюблений.
Текущее состояние
Основа концепцїї- улюблені фастфуд продукти з крафтових інградїєнтів (свіжі м'ясо та овочі від місцевих фермерів, ніжний лаваш щоденної випічки).Технологія розроблена таким чином, щоб можна було виготовляти продукт як для реалізації у закладі, так і на замовлення в термін за 15-30 хвилин додому, або в офіс. "Магніт" для будь якого фуд-закладу, та чудове готове рішення на вітрину для кафе-магазину. Ціна всіх страв від1 до 3-5 євро, що гарантує високий та постійний попит і дозволяє отримувати запланований прибуток. Середній чек від 130 гривень. Кількість чеків в день від 10 до 30, в залежності від періоду. Заклад працює ,також, в форматі кав'ярні, що дає змогу реалізувати випічку та кондитерські товари.
Годовой объем продаж, $
18380
Годовой объем чистой прибыли, $
10821
Тип имущества
Другое
Имущество и активы
Все необхідне обладнання, меблі, система відеонагляду, витяжка.
Организационная форма
фоп
Количество сотрудников
2
Проблема или Возможность
Цільова аудиторія закладу це молодь, студенти , працівники офісів, люди середнього працездатного віку , що живуть динамічним життям. Їх основна цінність -час , тому, при виборі: готувати їжу самому, чи замовити в закладі, 65% з них вибирають зробити замовлення. Ця тенденція має стійку динаміку зростання.
Решение (Продукт или Услуга)
Основні продукти задовольняють потребу цільової аудиторії у якісному та смачному харчування, без втрати часу на приготування та за розумною ціною.