Пропонуємо вашій увазі унікальну можливість придбання операційно прибуткового бізнесу з сервісу доставки їжі, який демонструє зростання із року в рік та високий рівень задоволеності клієнтів.
Наш бізнес — це не просто сервіс доставки, а цілий досвід, що поєднує високу якість, свою службу доставки, інформаційні технології та готову інфраструктуру для масштабування.
Текущее состояние
Дохід компанії за серпень 2024 року - 3 850 000 грн. Рентабельність 14%
Дохід компанії за 6 місяців 2024 року - 22 650 000 грн.
Дохід за 2023 рік - 40 650 000 грн.
Прогнозований дохід на 2024 рік - 46 000 000 грн.
Темп зростання 2023/2024 роки + 12%
Рентабельність 10-15%
Менеджерська та виробнича команда з 60 людей.
Впізнаваний бренд.
Годовой объем продаж, $
1150000
Годовой объем чистой прибыли, $
120000
Организационная форма
ФОП
Количество сотрудников
55
Проблема или Возможность
В нашій компанії проводилось декілька маркетингових досліджень наших клієнтів: є вивчені сегменти клієнтів, їхні цінності, мотиви та запити. Також були сформовані патерни клієнтської поведінки, "аватари", досліджені шляхи клієнта.
Решение (Продукт или Услуга)
З самого початку заснування компанії ми зробили ставку на якість страв, стильне пакування та високий сервіс. На момент заснування це дало змогу зробити позиціонування, що відгуюється у нашій цільовій аудиторії. Також, у нашому меню ви зможете вибрати страви на будь-які моменти вашого життя, будь які свята, романтична вечеря, або звичайний обід.
Конкуренты
Є кілька прямих та побічних конкурентів. В нашому сегменті близько 5, суміжні сегменти від 10 до 30. Побічними конкурентами ввжаються Глово, ресторани, пельмені в морозилці або інші полуфабрикати.
Преимущества или дифференциаторы
Компанія з першого місяця роботи була прибутковою. Ми підтримувались економією та розумним використанням засобів і ресурсів. Ми не роздували номенклатуру, що б мінімізувати списання, можемо працювати на мінімальній площі, тим самим економлячи на оренді. Наприклад, виробництво площею 60 м2 може генерувати виручки в 3 000 000 грн. Рекорд виручки за 1 день з цього філіалу - 200 000 грн. Ми активно впроваджували методологію Lean та ощадливого виробництва, що давало можливість бути прибутковими навіть у найскладніший час. Ми інвестували 50 000 доларів у нашу IT-інфраструктуру (сайт, додаток та інтеграцію з CRM),
підвищили конверсію та покращили юзабіліти, додали різні маркетингові «фішки». Це дає
нам можливість легкого виходу на нові ринки (достатньо пів дня для розгортання
інфраструктури для прийому замовлень). Компанія повністю функціонує без участі
власника та має потенціал для екзистенційного зростання, виходу на нові регіони та
відкриття 30-40 виробництв в Україні та зарубіжжі.
Финансы
Дохід, динаміка зростання, рентабельність та прибуток - у презентації
Бизнес-модель
Збут та просування: Замовлення приймаються через сайт 40%, власний застосунок - 32%, колл-центр 20 %, агрегатор Glovo 8%. Платна реклама через Facebook/Instagram/Google/Youtube. Є активні акаунти в Инстаграм 25000 підписників, TikTok 4500 підписників, Facebook 550 підписників. Наразі у базі 65000 унікальних клієнтів, котрі робили мінімум 1 замовлення. Доля постійний покупців у розрізі місяця 70%.
Причина продажи
Втома від ніші та перехід в іншу сферу діяльності.
Рынок
В нас є 3 основні клієнтскі сегменти які ми виділяємо, яких ми поділили по поведінкових характеристиках. Більш детально - потенційному покупцеві.