Мобільне ергономічне крісло-гамак. Продукт що поєднує в собі простоту, стильний дизайн, та набір необхідних функцій та опцій для забезпечення зруного відпочинку та роботи.
Текущее состояние
З 2015 по 2021 року проект існував на ринку України під брендом KOLYHVA, суто як меблі для саду, та терас. З помірними продажами по Україні та Білорусі. В 2021 році проект залучив грант в розмірі $25K від USF на редизайн та ребрендинг для можливості експорту та валідації попиту через краудфандинг на Kikstarter. Були введені ряд вдосконалень та доробка необхідних опцій, проведено ряд маркетингових заходів і проект зібрав за місяць передзамовлень на 85тис доларів. Проект базувався на напрацьованій базі субпідрядників, з вузловою зборкою та упаковкою у власній майстерні.
З війною розвиток проекту було призупинено.
Були тестові одиничні продажі США, Німеччину, Канаду, Іспанію, Японію, Сінгапур.
Заочна виставка в США та Японії що дали запити від потенційних дилерів.
Був протестований експорт невеличкої партії (20шт) в Японію в 2024році.
Наразі є продукт який можна серійно виготовляти, та будувати e-comerce
Є можливості вдосконалення продукту.
Организационная форма
ТОВ
Количество сотрудников
2
Проблема или Возможность
Існуючі моделі гамаків мають суто туристичний дизан, що не досить стильно виглядає в приміщені, сучасних інтерєрах. Представлені моделі зазвичай досить громіздкі для розміщенні на балконах чи квартирах. Досить мало моделей які б мали захист одночасно захист від дощу, сонцю, комах. Мали вмонтований електропідігрів, були легко складними та компактними в збереженні.
Решение (Продукт или Услуга)
Єдине багатоопційне стильне рішення в вигляді крісла гамаку виконане з якісних матеріалів. Що має ряд опцій таких як - консольні столики, вмонтований ліхтарик, парасоля для захисту від дощу, сонцю та комах. А також вшитий електропідігрів. Що дає змогу розширити сегментацію споживачів як за платіжеспроміжносю так і побудувати післяпродажний сервіс.
Конкуренты
безкаркасні пуфи, гамаки з каркасом, гамаки, шезлонги
Преимущества или дифференциаторы
єдине рішення.
Финансы
виробництво та продажі
Бизнес-модель
е-comerce
Причина продажи
Залучення необхідних інвестицій для рестарту бізнесу. Реорганізації е-сомерсе. Пошуку виробницва за межами України.
Рынок
Найпривабливіший ринок Японія: - продукт більш інтравертний в культурі японців дуже пошириний відпочинок на природі на одинці. - оновлена модель найбільш комфортна для людей зі зростом до 1750мм і вагою до 125кг. - лаконічний дизайн і форма парасолі що нагадує азіатський капелюх.