Фото - Ori bar
62157

Ori bar

Коктейль бар-ресторан "Ori bar"

Украина, город Киев
Отрасль: Общественное питание
Стадия проекта: Действующий бизнес

Дата последнего изменения: 15.06.2024
Цена продажи
$  15.000
На страницу владельца
1
Размер доли к продаже
10%
Рейтинг
equalizer из 1000
help
Рассчитывается по оценкам и заполненности проекта (подробнее о рейтингах)
Моя оценка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Средняя оценка:
 

Работает ли предприятие?

Да

Идея

"Ori bar" місце в центрі Києва з широким вибором коктейлів та повноцінною кухнею. Ідеально підходить, як для бізнес ланчів так і для дружніх веселих посиденьок. Зручне логістичне розташування, приміщення площею 120 м2 в м.Київ Січових Стрільців, 10, правильна концепція ресторану, з посадкою на 20 столиків (55 посадкових місць).

Текущее состояние

1. Сформована та апаптована команда виключно професійних працівників, що забезпечує високу якість приготування страв, напоїв та надання сервісу
2. Розроблена авторська методика мотивації та контролю роботи команди.
3. Створена матеріально технічна база (повністю закуплено обладнання для кухні та інтер’єру, проводяться ремонтні роботи та облаштування інтер’єру закладу
4. Наш ресторан доступний для онлайн-клієнтів, завдяки сайту. Що робить зручним ознайомлення з меню, бронювання столиків, розрахунок.
5. Розроблений механізми для збору зворотного зв'язку від гостей і активно використовується для поліпшення якості обслуговування та асортименту меню.
6. Вже створений бренд і пізнаваність нашого закладу завдяки маркетинговій стратегії: залучення блогерів, присутність в соц мережах та зовнішня реклама.
7. Оформлена вся необхідна дозвільна документація. Дотримуємось всіх податкових зобов'язань і своєчасно сплачувати податки та збори.
8. Бремо активну участь благодійних ініціативах та зборах, що підвищує лояльність гостей
9. Регулярне оновлення меню, що ґрунтується на зворотному зв'язку від гостей та аналізі продажів. Пропонуємо нашим гостям розмаїття страв, що відповідають їхнім вподобанням і сезону.
10. 13. Активно управляємо нашими сторінками в соціальних мережах, таких як Instagram, Tik Tok, Facebook. Регулярне оновлення контенту, включно з фотографіями страв, акціями, рецептами, і взаємодія з нашою аудиторією через коментарі та особисті повідомлення. Розроблений план контенту і визначити KPI для оцінки ефективності наших соціальних медіа-активностей.
14. Розробили та запустили таргетовані рекламні кампанії в соціальних мережах (Facebook, Instagram) з метою залучення цільової аудиторії. Моєю метою є збільшення числа підписників і відвідувачів закладу через таргетовану рекламу, з перших днів роботи нашого унікального закладу.

Годовой объем продаж, $

9000000

Годовой объем чистой прибыли, $

900000

Тип имущества

Другое

Имущество и активы

Меблі, кухонна техніка

Организационная форма

тов

Количество сотрудников

20+

Проблема или Возможность

До 15:00 подаємо ароматні сніданки та каву, а ввечері бар перетворюється на місце зі смачними коктейлями та винами
Враховуючи військово-політичну ситуацію в країні розваги є «тихими» - тематичні вечори і майстер-класи з приготування коктейлів, бранчі та зустрічі клубів, регулярні виступи Dj.

Решение (Продукт или Услуга)

Цілі:
1. Досягти стабільного прибутку та збільшити дохід на 15% до кінця другого року роботи закладу.
2. Запросити відомих людей, акторів, співаків для залучення гостей.
3. Розширити співпрацю з лідерами думок і блогерами, щоб підвищити кількість замовлень завдяки їхньому контенту.
4. Збільшити частку замовлень з онлайн-платформ, до 40% протягом двох і трьох років.
5. Запустити програму лояльності для постійних клієнтів і збільшити повторні відвідування і замовлення на 15% протягом наступних двох років.
6. Оновити інтер'єр нашого закладу і технічне обладнання для комфорту клієнтів та оптимізації процесів.
7. Розвивати власне виробництво інгредієнтів і напівфабрикатів для страв з метою оптимізації витрат і забезпечення стабільної якості продукції, а також збільшення можливості додаткового доходу в середньому на 20%.

Конкуренты

Ринок конкурентів наразі широкий, але ми даємо унікальні продукти, які зараз копіюють навість найбльіш мережі Києва і не тільки.

Преимущества или дифференциаторы

Вже на другому місяці роботи ми створили свійт утп. Наш фірмовий десерт – панакотики, які стали візитною картою закладу, про них знає вся країна і наш заклад ставлять в приклад на всеукраїнській конференції рестораторів, завдяки грамотному маркетингову підходу. Щомісяця ми продаємо його до 1 000 шт.
Широка коктейльна карта, яка задовольняє потреби поціновувачів барної культури

Финансы

Досягти стабільного прибутку та збільшити дохід на 15% до кінця другого року роботи закладу.

Бизнес-модель

Розробили та запустили таргетовані рекламні кампанії в соціальних мережах (Facebook, Instagram) з метою залучення цільової аудиторії. Моєю метою є збільшення числа підписників і відвідувачів закладу через таргетовану рекламу, з перших днів роботи нашого унікального закладу.

Причина продажи

Розширення бізнесу, пошук свіжого погляду на розвиток бару.

Рынок

Цільова аудиторія:
нашими клієнтами є чоловіка та жінки
1. Офісні працівники (25-45 років): Цінують швидке та смачне харчування під час обідніх перерв.
2. Молодь, яка любить коктейльні вечірки та атмосферу барів
3. 3. Туристи та гості міста: Шукають місця для спробування місцевої кухні та неповторних смаків.
4. Організатори спікінг клубів та бізнес івентів.
Купівельна спроможність варіюється від середньої до вищої, відповідно до групи гостей. Наша пропозиція адаптується до різних бюджетів, забезпечуючи різноманітність і доступність для всіх гостей.
Наш проект також має потенціал вплинути на культуру споживання алкогольних напоїв.
Наше меню, засноване на рецептурі бар-менеджера та професійно сформованих технологічних картах, дозволяє створювати авторські коктейлі з сучасними, ефектними подачами, які при цьому доступні для всіх.

Команда или Руководство

Риски

1. Форс-мажор
2. Збільшення вартості оренди приміщення.
3. Податковий тиск.
4.Зміни в законодавстві, особливо у сфері харчової безпеки та регулювання громадського харчування, які вимагають додаткових витрат і адаптації.
5.Епідемії та пандемії, які обмежують обслуговування клієнтів і зменшують попит і постачання.
6.Зростання конкуренції в галузі гастрономії, що може вплинути на прибутки і клієнтську базу.
7. Військово-політична ситуація в країні

Фотографии

Фото 1 - Коктейль бар-ресторан
Фото 2 - Коктейль бар-ресторан
5,00
1
2
3
4
5
1 оценка
Авторизация/Регистрация
arrow_back
RU
more_horiz
close
visibility363
star0
Добавить в избранное
Удалить из избранных
share
close
thumb_up0
Нравится
Не нравится
Работает ли предприятие?
Идея
Текущее состояние
Годовой объем продаж, $
Годовой объем чистой прибыли, $
Тип имущества
Имущество и активы
Организационная форма
Количество сотрудников
Проблема или Возможность
Решение (Продукт или Услуга)
Конкуренты
Преимущества или дифференциаторы
Финансы
Бизнес-модель
Причина продажи
Рынок
Команда или Руководство
Риски
Изобретение/Патент
Фотографии
Видео о продукте
Презентация