Концепція полягає у простоті виробництва та можливості створювати деталізовані форми самостійно. В порівнянні з виробництвом керамічних виробів не потребує великих інвестицій в обладнання, плюс за рахунок цієї технології дизайн горщиків стає більш деталізований, тобто дозволяє створювати різноманітні орнаменти та написи на горщиках, що не досягається у кераміці.
Текущее состояние
Розвинена інстаграм сторінка, є перші продажі;
Розроблена та повністю пропрацьована технологія виробництва, точно описана технологічна карта (створення форм для лиття, та лиття з бетону)
Є точний розрахунок собівартості по кожній моделі;
Файл контактів постачальників та потенційних покупців магазинів;
Файл з оцінкою ринку по вартості та якості 3d друку майстер-моделей;
Файли 3d моделей та 3d болванок;
4 майстер-моделі горщика;
4 різні форми для лиття з бетону;
60 одиниць виробів на різних етапах завершеності;
10 одиниць дерев’яних підставок;
Меблі: 4 столи, 2 стільці
Віброплатформа;
Багато дрібних речей для роботи.
Организационная форма
Прототип бізнесу
Проблема или Возможность
Для виходу на ринок необхідно масштабування, тобто виготовлення форм в орієнтовній кількості 30-40 шт.
Враховуючи інвестиції та плановий прибуток, орієнтовна окупність проєкту 0,59 року.
Решение (Продукт или Услуга)
Зробивши зріз по ринку з виробництва горщиків та кашпо з бетону, оцінивши візуально товар в магазинах, можемо 100% сказати, що дана технологія лиття створює вироби високої якості без пухирців від повітря і швів;
Причина продажи
Відсутність часу та додаткових інвестицій для розвитку
Рынок
Магазини квітів, декору, бізнес центри, готелі, ресторани та кінцеві споживачі (кожна 2-га жінка після 25 років)