Український преміальний бренд виробів з кашеміру, вовни, шовку та льону для жінок, дітей, чоловіків. Однією з основних місій нашого бренду є slow fashion та розумне споживання. Ми проти використання стнтетичних волокон та працюємо лише з натуральними матеріалами (кашемір, мериносова вовна, шовк, льон) й уникаємо перевиробництва.
Наші вироби є базою для гардеробу впевненої у собі та самодостатньої людини, якій не треба “кричати” про те, що вона чогось варта, бо вона сама це знає і транслює це своєю енергією, обирає для себе найкраще.
Текущее состояние
Є багато залишків вироби, підписані конктракти з онлайн-майданчиками, магазинами та шоурумами.
Годовой объем продаж, $
50000
Годовой объем чистой прибыли, $
15000
Имущество и активы
Вироби (светри, майки, кардигани, брюки, аксесуари тощо)
Организационная форма
ФОП
Количество сотрудников
1
Проблема или Возможность
Можливість реалізовувати та розвивати, масштабувати бренд як в Україні так і за її межами.
Решение (Продукт или Услуга)
Потрібні вкладення у маркетинг та виробництво.
Конкуренты
Українські бренди трикотажних виробів. (Mareoni, Chalety, Cashmere box тощо)
Преимущества или дифференциаторы
Вузька ніша.
Финансы
Доходи від реалізації продукту
Витрати на виробництво, закупку матеріалів, маркетинг
Бизнес-модель
Канали продажів - офлайн та онлайн майданчики, інстаграм, сайт.
Причина продажи
Переїзд співвласниці в іншу країну, декрет та брак інвестицій, через що немає більше можливості займатися розвитком бренду.
Рынок
Клієнт - забезпечена жінка та чоловік, вік від 30 років. Впевнена у собі людина, яка обирає мінімалізм та якість.