Виробництво та продаж креативних товарів для дому з дерева під власною ТМ, що продаються на маркетплейсах, українських мережах магазинів та на закордонних майданчиках, товарів Privat Label (Україна, ринок ЄС та США), а також продукції для корпоративних клієнтів. Відомий бренд в своїй категорії.
Текущее состояние
Діючий бізнес з 2011 року. За останні роки бренд увійшов в рейтинги найпомітніших малих виробників України, отримав гранти на проектах підтримки малого бізнесу та за 2021 рік показав зростання об'ємів продажів на 56%.
Годовой объем продаж, $
150000
Годовой объем чистой прибыли, $
20000
Тип имущества
Другое
Имущество и активы
Необоротні активи: Повністю обладнане виробництво з деревообробними верстатами та робочим інструментом, з малярною камерою, системою відеоспостереження, освітлення, опалення + офісне та складське приміщення з меблями по довгостроковому договору оренди з лояльними умовами. Перелік активів надається при предметній розмові.
Оборотні активи: готова продукція, напівфабрикати, сировина та готова продукція на реалізації в партнерських мережах та на складі в США.
Нематеріальні активи (Гудвіл): Бренд + Зареєстрований торговий знак в Україні + зареєстрована ТМ в США, корпоративний сайт, соціальні мережі з лояльною аудиторією, магазини на міжнародних маркетплейсах Amazon та Etsy, діючі договори з мережами магазинів в Україні, працюючі магазини на маркетплейсах Rozetka та Epicentr, Айдентика бренду (логотип та фірмовий стиль), портфоліо контенту (професійні фото та відео), модельний ряд + технологічні карти, каталоги, презентації, база клієнтів CRM, база постачальників та підрядників і тд.
Организационная форма
ФОП
Количество сотрудников
8
Проблема или Возможность
Великий потенціал розвитку через автоматизацію та оптимізацію існуючих процесів зі значною економією часу та фінансових ресурсів, якщо аналогічний бізнес запускати з нуля
Можливість придбати бізнес під ключ разом з виробництвом або бізнес без виробничих потужностей під контрактне виробництво або під власні виробничі потужності.
Решение (Продукт или Услуга)
- Товари для дому власного бренду продаються в мережах магазинів та на маркетплейсах, а також експортуються в країни Європи та США
- Індивідуальні замовлення для корпоративних клієнтів
- Контрактне виробництво виробів з дерева для інших брендів
Конкуренты
При продажі надається детальний аналіз прямих та не прямих конкурентів, сильні сторони та ризики
Преимущества или дифференциаторы
Переваги перед конкурентами: асортимент, технології, соціальний капітал, екологічність
Переваги бізнесу: команда, зареєстровані ТМ
Финансы
Річний обсяг продажів = 326 300$ . Прибуток (EBITDA) = 50 600$, Маржинальність 60% (за даними 2021)
- 15% продукції поставляється на експорт - 85% продукції продається на внутрішньому ринку Є перспектива розвитку експорту.
Детальна структура доходів та витрат надається при продажі бізнесу
Бизнес-модель
Бізнес-модель побудована на принципі виробництво та продаж продукції.
На сьогоднішній день бізнес - це впізнавана торгівельна марка з широким асортиментом продукції, бездоганною репутацією, налагодженими каналами збуту та потенціалом розвитку + приміщення в Києві з лояльними умовами оренди з повністю обладнаним цехом, складськими приміщеннями, офісом та командою. Стратегія ціни - вище ринку з високою доданою вартістю.
Канва бізнес моделі надається при продажі бізнесу.
Причина продажи
Сімейні обставини
Рынок
Географія продажу ділиться на внутрішній та зовнішній ринки. На внутрішньому ринку це В2В та В2С клієнти, а на зовнішньому це в основному В2С клієнти міжнародних маркетплейсів (США та Європа) і В2В клієнти Європи.