Створити простір для великої кількості сусідів.
Задовольнити основну потребу в їжі і відпочинку, навіть під час війни.
Спростити життя сім'ям та парам, які не хочуть готувати дома.
Текущее состояние
Осінній період кафе працювало в прибуток від 1000 до 2500 доларів.
Зимовий період 0, невеличкий прибуток.
Прогнозований прибуток на сезон під час війни до 5000 доларів за літні місяці.
Годовой объем продаж, $
80000
Годовой объем чистой прибыли, $
15000
Имущество и активы
Приточно-витяжна система
Касетний інверторний кондиціонер
Кондиціонер
Варочні поверхні
Гриль
Холодильний стіл
Морозильний стіл
Фрітюр
Поверхні для роботи
Мийки
Дерев'яні меблі
Рослини
Картини
Барний олодильник
Льодогенератор
Фільтркавоварка
Інвентар
Посуд
Прибори
Бокали
Организационная форма
ТОВ
Количество сотрудников
4
Проблема или Возможность
Основна аудиторія - жильці великого ЖК Севен.
Із них багато сімей з маленькими дітьми та пар. Також є категорія людей, які працюють із дому.
Решение (Продукт или Услуга)
Необхідно розробити дитяче меню та доповнити меню кави, зробивши акцент на кав'ярні.
Доповнити затишними зонами для роботи вдень.
Конкуренты
Існуюча альтернатива - італійській піца-ресторан.
Преимущества или дифференциаторы
Комфорт-фуд, різноманітність, можливість вводити широкий спектр страв.
Лояльні гості та дуже вигідні умови оренди.
Финансы
Їжа в закладі
Кава з собою
Їжа на доставку
Бизнес-модель
Основний канал продажу - кафе.
Причина продажи
Зайнятість в інших проєктах.
Рынок
Сегмент гостей - платежоспроможний, так як оренда або покупка в новому ЖК дорога, то і гості не завжди звертають увагу на гроші.