Ми розвиваємо українське вівчарство та супутні галузі
Компанія СмартАгроТренд займається розведенням овець романівської породи та є виробником органічних добрив – біогумусу (вермикомпосту).
Поточний стан
Загальний річний оборот 25924815 грн
Річний обсяг продажів, $
25924815
Річний обсяг чистого прибутку, $
1000
Тип майна
Нерухомість
Майно і активи
т.0673824610 Наші активи - це 70 гектарів пасовищ та 4000м.кв. площі сучасних ферм. Ферма в с.Пиляї Шепетівського району Хмельницької області. Загальна площа приміщень 9600,7 м.кв. Асфальтована територія на якій розташований офіс, будівлі для утримання тварин, будівля ангару, зернотік, також на території ферми побудовано найбільший у Європі завод з виробництва компосту та вермикомпосту. Ферма в с.Вовківці Шепетівського району Хмельницької області. Загальна площа приміщень 5128,3 м.кв. Асфальтована територія на якій розташовані будівлі для утримання тварин, а також є зернотік. Ферма в с.Мокіївці Шепетівського району Хмельницької області. Загальна площа приміщень 17816,7 м.кв. Ферма розташована неподалік автодороги Шепетівка-Хмельницький. Асфальтована територія на якій розташовані будівлі для утримання тварин, ангари для зберігання кормів, допоміжні будівлі. Також в наявності діюче виробництво рідкого гумату, 7 ферментаторів та 4 реактори для виробництва вермикомпосту (біогумусу), компостер. В складських приміщеннях розміщений запас продукції під діючі контракти на постачання добрив сільгосп-виробникам, та торговим мережам. Крім будівель і споруд також підлягають реалізації транспорті засоби - навантажувач jсb, трактори, тягач-магнум з причепом.
Організаційна форма
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Кількість співробітників
15
Проблема або Можливість
Діюче підприємтво.
Рішення (Продукт або Послуга)
Діюче підприємтво.
Конкуренти
Діючий бізнес
Переваги або дифференциатори
Діючий бізнес
Фінанси
Доходи від продажу овець романської породи, овечого молока, біогумусу.
Причина продажу
відсутність можливості приділяти даному підприємству достатньо часу.
Ринок
т.0673824610 Наша продукція конкурентна на внутрішньому та міжнародних ринках завдяки дотриманню стандартів виробництва, сертифікації та внутрішнім вимогам компанії.