Фото - Фабрика сходів LIS
play_arrow
Переглянути
60162

Фабрика сходів LIS

Віробніцтво сходів та виробів з дерева

Україна, Київська область
Галузь: Виробництво
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 21.01.2025
Ціна продажу
$  13.000
Показати контакти
5
Розмір частки, що продається
100%
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Чи працює підприємство?

Так

Ідея

Фабрика Сходів «LIS» – українська фабрика з комплексного проектування і виробництва сходів та виробів з дерева.

Поточний стан

Виробництво запущено у 2018р. На данному етапі придбана повна лінія верстатів за для виготовлення всіх необхідних комплектуючих.
Утворена команда спеціалістів.

Рентабельність бізнесу 32%. Потенціал зростання до 35%.

ередній дохід: 250 000 грн. на місяць
(6 000$)
Постійні витрати: 105 000 грн. на місяць (2 500$)
Середній чек: 125 000 грн. (3 000$)
EBITDA (чистий прибуток в середньому): 80 000 грн. / місяць
(2 000$)
Прогнозована окупність вкладень: 6-8місяців


Річний обсяг продажів, $

50000

Річний обсяг чистого прибутку, $

18000

Майно і активи

Лінія столярніх та допомижніх версітатів для виготовлення продукції. Ручний столярний інструмент.

Організаційна форма

ФОП

Кількість співробітників

3

Проблема або Можливість

- Споживач бажає отримувати якісний, надійний, професійний продукт/виріб, який буде задовільняти естетичні та функціональні потреби.,
- Споживач бажає отримати повний комплекс робіт, від заміру та креслееня до монтажу.,
- Споживачн не бажає сплачувати додаткову комісію(у тому числі приховану) за послуги маркетплейсів, вторинного продавця або додаткові послуги підрядників.


Рішення (Продукт або Послуга)

- Фабрика проводить весь цикл виготовлення всіх елементів конструкції або виробів на власному виробництві, використовуючи виключно якісні матеріали, що засвідчені технологічними нормами. Це дає можливість підняти якість продукту та отримати фінансову конкурентноспроможність.,
- Перспективна та професійна команда виробництва проводить всі етапи робіт по виготовленню виробу чи певної конструкції.


Конкуренти

На сьогоднішній день ми відстежуємо близько 10 аналогічних компаній, що виконують основну сферу діяльності у Київській обл.
Всі ці компанії не можуть покрити весь потенційний обсяг замовлень, тому споживач змушений шукати інших виконавців, що так чи інакше, поступаються у певних критеріях.
Другорядні конкуренти:
Приватні майстри (столярі, теслярі).,
Різноробочі, що використовують покупні матеріали з маркетплейсів - істотно знижуючи якість непропорційно ціні виробу.

Переваги або дифференциатори

Фабрика проводить весь цикл виготовлення всіх елементів конструкції або виробів на власному виробництві, використовуючи виключно якісні матеріали, що засвідчені технологічними нормами. Це дає можливість підняти якість продукту та отримати фінансову конкурентноспроможність.,

Перспективна та професійна команда виробництва проводить всі етапи робіт по виготовленню виробу чи певної конструкції.

Фінанси

Основні джерела доходів(на сьогоднішній день):
1. Сходи: 80%.,
2. Меблі: 14%.,
3. Елементи декору: 6%.

Основні витрати:
1. З.П.: 40%.,
2. Матеріал/сировина: 20%.,
3. Додаткові матеріали для виготовлення: 10%
4. Оренда: 7%
Решта - дрібні витрати пов'язаны з виробничими процесами.

Бізнес-модель

Ключові партнери:
- Постачальник сировини/матеріалу.,
- Постачальники супутньої продукції для процесу виготовлення (лакофарбові матеріали, фурнітура)

Ціннісна пропозиція:
- Проектування виробів спеціалістами компанії.,
- Виготовлення продукції на ласному обладнанні.,
- монтаж/встановлення виробу на об'єкті замовника.,

Ключові ресурси:
- Власне виробництво.,
- Професійна команда спціалістів.,

Ключова діяльність:
- Виготовлення сходів, меблів, виробів з дерева.,
- повний цикл робіт "під ключ".,

Відносини з клієнтами:
- Прямий споживач. Замовлення від першого лиця.,
- Підрядник (архітектор, дизайнер, виконроб). Виконання робіт за рекомендацією, ген.підрядом.

Канали збуту:
- Онлайн реклама.,
- Офлайн реклама (зовнішня).,
- Рекомендації.,
- Маркетплейси (у плані).,

Сегмент споживачів:
- Власники первинної нерухомості: квартира, 2-рівнева квартира, будинок, танхаус.,
- Підрядник: Архітектурне бюро, будівельна компанія, агенція з ремонту.

Структура витрат:
- З.П. працівників.,
- Сировина/матеріали для виготовлення продукції.,
- Орендна плата/коменальні платежі.,

Джерела доходів:
- Первинний споживач: 80%.,
- Підрядні організації: 20%

Причина продажу

Зміна професійної дияльності.

Ринок

Основним осередком ринку збуту є новобудови: квартири, танхауси, приватні житлові будинки.
Географія ринку збуту: м.Київ, Київська обл.

Потенційні клієнти:
Власники первинної нерухомості на етапі ремонту (квартира, будинок, танхаус, тощо).,
Організації з ремонту: архітектори, дизайнери, виконроби.

Команда або Керівництво

Ризики

На власному прикладі можемо скзати, що всі ризики пов'язані з нестабілбною економічною, політичною або соціальною ситуацією в країні не можуть докорінно повпливати на бізнес. Проте можуть змінити терміни виконання планів, змінити вектор та сегмент реалізації продуктів компанії.

Фотографії

Фото 1 - Віробніцтво сходів та виробів з дерева
Фото 2 - Віробніцтво сходів та виробів з дерева
Фото 3 - Віробніцтво сходів та виробів з дерева
Фото 4 - Віробніцтво сходів та виробів з дерева
Фото 5 - Віробніцтво сходів та виробів з дерева
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility6175
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Чи працює підприємство?
Ідея
Поточний стан
Річний обсяг продажів, $
Річний обсяг чистого прибутку, $
Тип майна
Майно і активи
Організаційна форма
Кількість співробітників
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Бізнес-модель
Причина продажу
Ринок
Команда або Керівництво
Ризики
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт