Фото - Виробництво шоколадів і напоїв ChocoLatte
55800

Виробництво шоколадів і напоїв ChocoLatte

Виробництво-цех: какао, шоколади, суперфуди, вендинг напої

Україна, місто Київ
Галузь: Громадське харчування, Харчова промисловість, Виробництво, Торгівля
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 22.01.2022
Ціна продажу
$  700.000
Показати контакти
0
Розмір частки, що продається
100%
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Чи працює підприємство?

Так

Ідея

1. Гарячі шоколади - 9 виробляється, 3 в плані;
2. Гаряча карамель - 1 виробляється, 3 в плані; - унікальний продукт, аналогів і конкурентів немає. 
3. Лінійка Суперфуд латте 8 смаків. (Матча, анчан, куркума, буряк, вугільний і т.д.). 
4. Лінійка сумішей для приготування Масала чай - 4 смаки. Конкурентів та аналогів немає.
5. Лінійка вендингових сумішей. 
6. Лінійка для приготування фраппе або смузі. 
7. Лінійка класичних напоїв Матча, синя матча, рожева матча і т.д. 

Поточний стан

За другий рік існування - 2021 рік, компанія показала зростання в 200%. Обсяг реалізації продукції в 2021р. склав близько 50 000$. Планова продаж на 22-23 рік 150-200 000$. Планові витрати на модернізацію обладнання на 22-23 рік - 25-30 000$. Планується розширення формату пакування продукції в саше, стік. А також упаковка для домашнього використання 100-250 грам.
Серед ключових клієнтів, компанії можна виділити мережу АЗС, Ресторанів, міжнародну мережу швидкого харчування. Співпрацюємо з диллерами в регіонах.

Річний обсяг продажів, $

50000

Річний обсяг чистого прибутку, $

30000

Майно і активи

Обладнання: змішувач на 250 кг, дозатор, млин, запайщики, комплект ваг, апарат для наклейок, столи виробничі, дрібний інвентар.
Можлива передача права власності на оренду приміщень.

Організаційна форма

ТОВ

Проблема або Можливість

Базові напої в меню наших клієнтів мають загальну схожість. Кава, чай, вода.... Всі рішення для приготування напоїв потребують великої кількості інгредієнтів, обладнання посуду.

Рішення (Продукт або Послуга)

Напої ChocoLatte розроблені спеціально для сфери обслуговування. Швидкість і спосіб приготування наших напоїв дають можливість вводити позиції в меню без додаткових затрат. Лінійка продукції яку виготовляє компанія, дає можливість розшири та доповнити меню будь якому закладу. Всі напої ChocoLatte - це сучасні трендові позиції в меню.
Продукція має два сезонні напрямки, що забезпечує стабільну роботу.

Конкуренти

До основних конкурентів можна виділити тільки европейских гравців бізнесу, які не дуже представлені у нас в Україна. Якщо такі є, вони можуть конкурувати в 1-3 позиціях які виробляє компанія. Українські виробники не мають такого арсеналу лінійки товарів.

Переваги або дифференциатори

Найширша лінійка товарів і смаків які виробляє компанія. Унікальні рецепти та конкурентні ціни, вигідні диллерські умови.

Фінанси

За другий рік існування - 2021 рік, компанія показала зростання в 200%. Обсяг реалізації продукції в 2021р. склав близько 50 000$. Планова продаж на 22-23 рік 150-200 000$. Планові витрати на модернізацію обладнання на 22-23 рік - 25-30 000$.
Планова продаж продукції через 5 років 500 000$ в рік.

Бізнес-модель

Дилерська мережа з представників в кожному регіоні України, Можливість відкриття ринків збуту за кордоном. Інтернет магазини кави-чаю.
Кінцевий споживач продукції- кавярня, кафе, фастфуд, АЗС, вендингові апарати, точки самообслуговування кавою, домашнє споживання

Причина продажу

Декілька напрямків ведення бізнесу. Потрібне фінансування на інші проєкти. Хронічна не хватка часу та ресурсів на ведення одночасно декілька напрямків.

Ринок

Дилерська мережа з представників в кожному регіоні України, Можливість відкриття ринків збуту за кордоном. Інтернет магазини кави-чаю.
Кінцевий споживач продукції- кавярня, кафе, фастфуд, АЗС, вендингові апарати, точки самообслуговування кавою, домашнє споживання.

Команда або Керівництво

Ризики

Серед основних ризиків можна виділити можливий стрімкий розвиток конкурентів. Вектор розвитку нашої компанії має унікальний характер, конкурентам буде важко наздогнати та випередити нашу компанію в кількості якісних, сучасних напоїв. Для розробки кожного напою, потрібно велика кількість часу та ресурсів, а також наявність вузькопрофільного технолога.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility496
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Чи працює підприємство?
Ідея
Поточний стан
Річний обсяг продажів, $
Річний обсяг чистого прибутку, $
Тип майна
Майно і активи
Організаційна форма
Кількість співробітників
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Бізнес-модель
Причина продажу
Ринок
Команда або Керівництво
Ризики
Винахід/Патент
Відео про продукт