Територія активного сімейного відпочинку поблизу Львова
Поточний стан
8 років на роботи на ринку. Готовий гірськолижний комплекс для зимового сезону.
Вироблена база постійних клієнтів та впізнаваний бренд. К-ть клієнтів у святкові дні високого сезону від 500 до 900 відвідувачів.
Середня рентабельність 3го-6го сезону 26%, середня рентабельність 7го та 8го сезонів 45%
Тип майна
Нерухомість
Майно і активи
Земля
Бугельний підйомник
Мультиліфт
Ратрак
Снігові гармати
Лижне спорядження
Платіжна система
Система засніження
Адмін корпус
Система вечірнього освітлення
Сноутюби
Електропідстанція
Свердловина
Комунікації
Кафе
Кафе-маф
Снігохід
Впізнаваний бренд та база постійних клієнтів
Організаційна форма
ФОП
Кількість співробітників
30
Проблема або Можливість
Можливість активного проведення часу з близькими поблизу міста.
Можливість навчитися кататися на лижах та сноуборді.
Рішення (Продукт або Послуга)
Створення умов для активного та комфортного проведення часу та навчання.
Наявність інструкторів та спорядження на місці комплексу.
Конкуренти
Комплекси поблизу Львова, на території яких є тюбінг та лижні траси.
Переваги або дифференциатори
Близьке розташування до Львова - 35 км та
Один з найкращих лижних спусків для початківців та дітей
Підвищений попит у святковий сезон
Розвинута інфраструктура: наявність поблизу піших маршрутів, садиб, кінних прогулянок.
Наявність постійних лояльних клієнтів
Наявність вільних територій для розширення
Можливість розвитку літнього та інших сезонів
Фінанси
Доходи:
*катання на лижах
*катання на тюбах
*прокат спорядження
*послуги інструктора
*кафе
Витрати:
*зарплата
*світло
*соляра
*маркетинг
*продукти (кафе)
*інструменти та ремонтні роботи
Бізнес-модель
Територія різноманітного відпочинку.
Прямі продажі безпосередньо на комплексі
Причина продажу
Недостача фінансових ресурсів для розвитку даного підприємства
Ринок
Середньостатистична сім'я, студенти, друзі, молоді пари, які є новачками у катанні на лижах чи на сноубордах.
Ринок : мешканці Львова, Стрия, Миколаєва та туристи.
Сезонність -> відкриття літніх та міжсезонних розваг
Перенасичення у святковий сезон -> розширення к-ті спусків, кас та закладів громадського харчування
Брак спорядження у вихідні дні -> розширення прокату
Відсутність морозу зимою -> покриття зимового сезону за рахунок інших сезонів
Відсутність попиту у не святкові дні -> залучення шкіл, гуртків та персональних занять у будні дні, розробка системи знижок тощо.
Довготривалість проекту покращення дороги -> розвиток проекту будівництва доріг
Складність пошуку персоналу на сезонну роботу -> найм персоналу на круглий сезон