Інтернет-магазин, який легко можна переробити під маркетплейс риболовних товарів.
Є напрацювання по виходу магазину в Польщу та інші країни.
Текущее состояние
Було створено інтернет-магазин.
Підключено близько 50 постачальників.
Обрані фаворити по поставкам товарів.
Закуплений деякий товар.
Відкрито виробництво копій силіконових приманок під своїм брендом.
Пішли перші продажі цих приманок.
Вивели магазин на маркетплейси України.
Є напрацювання по виведенню магазину в Польщу.
Є напрацювання по перетворенню магазину в спеціальний маркетплейс для рибалок.
При створенні магазину було залучено СЕО-оптимізатора сайту.
Сайт базово оптимізований.
Завдяки цьому магазин отримує заявки навіть без реклами.
Запускалась реклама в Гуглі, Фейсбуці та Інстаграм.
Зроблено посів по тематичним форумам.
Годовой объем продаж, $
200000
Годовой объем чистой прибыли, $
60000
Организационная форма
ФОП
Количество сотрудников
3
Проблема или Возможность
Основна причина продажу: брак коштів у інвестора для подальшого розвитку та просування магазину.
Решение (Продукт или Услуга)
При наявності бюджету можна:
1. закупити базовий товар (самі популярні позиції) на склад, або відкрити офлайн магазин;
2. можна легко допрограмувати сайт, та створити на його базі маркетплейс для рибалок;
3. розкрутити випуск своїх силіконових приманок (все для цього готове);
4. розширити асортимент для рибалок товарами для туризму, спорту та активного відпочинку.
І ще багато чого можна зробити при наявності бюджетів.
Конкуренты
Є багато чого. Вся база, всі бізнес процеси будуть передані покупцеві.
Преимущества или дифференциаторы
1. Всі бізнес-процеси будуть передані покупцеві.
2. Гарантована місячна підтримка по інтернет-маркетингу.
Финансы
Дохід від продажу товарів.
Основні витрати на рекламу та на можливу закупку товарів.