Інтернет-магазин професійного звукового обладнання, домашніх кінотеатрів, акустики для дому та автомобіля, персональних і мультимедійних Hi-Fi систем.
Текущее состояние
Діючий бізнес з постійним прибутком не менше 1000 уо на місяць
Годовой объем продаж, $
150
Годовой объем чистой прибыли, $
25
Организационная форма
ФОП
Количество сотрудников
3
Проблема или Возможность
Недоліком існучих на ринку Інтернет-магазинів є велика кількість товарів представлених на вітрині. З точки зору покупця, такий широкий асортимент може як забезпечити його найкращим вибором, так і «заплутати» у величезній кількості брендів і товарів. З точки зору підприємства, для забезпечення якісного обслуговування покупців необхідна більша кількість висококваліфікованого персоналу
Решение (Продукт или Услуга)
«JBL Shop» у своїй діяльності використовує товарну маркетингову стратегію «good, better, best». Тобто, модельний ряд компанії складається з товарів різних цінових та якісних категорій. Ціна максимально відповідає якості товару. Це дозволяє споживачу отримати максимальну якість за ті кошти, які він має можливість потратити, при цьому не звертаючись до іншого бренду.
Конкуренты
На ринку існує близько 30-ти інтернет-магазинів звукового обладнання.
Преимущества или дифференциаторы
12-річний "стаж" домену jblshop.com.ua, бездоганна репутація як компанії, так і брендів товару.
Финансы
Основні джера доходів - реалізація товарів та надання послуг у сфері акустики
Бизнес-модель
Інтернет-магазин
Причина продажи
Зміна напрямку діяльності
Рынок
Споживачами професійного обладнання є: прокатні (рентові) компанії, розважальні заклади, дискотеки, бари, ресторани, фітнес-клуби, будівельні компанії, музиканти, ді-джеї, тощо.
Споживачами домашнього обладнання є представники середнього класу та заможні люди переважно чоловічої статі та віком 30-50 років.
Автомобільна акустика розрахована на власників автомобілів, яких не влаштовує якість звучання базових систем, які постачаються з автомобілем. Це представники як чоловічої, так жіночої статі (у меншій мірі). Вік споживачів 20-50 років.
Акустичні системи для комп’ютерів та портативних плеєрів більш до снаги молодим людям, а також любителям якісного звуку, які багато часу проводять за комп’ютером та/або подорожують.
Неправильний прогноз потреб споживачів
Брак коштів для фінансування проекту
Відмова постачальники від попередніх домовленостей
Неефективна реклама
Втрата клієнтів через недосконалість системи взаємодії з ними
Поява нових конкурентів
Непередбачені витрати
Зміна законодавства
Погіршення загальної економічної ситуації в країні