Фото - JBLShop
52727

JBLShop

Інтернет-магазин звукового обладнання

Україна, місто Київ
Галузь: Інтернет і ІТ, Електроніка
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 25.06.2021
Ціна продажу
$  12.000
Показати контакти
0
Розмір частки, що продається
100%
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Чи працює підприємство?

Так

Ідея

Інтернет-магазин професійного звукового обладнання, домашніх кінотеатрів, акустики для дому та автомобіля, персональних і мультимедійних Hi-Fi систем.

Поточний стан

Діючий бізнес з постійним прибутком не менше 1000 уо на місяць

Річний обсяг продажів, $

150

Річний обсяг чистого прибутку, $

25

Організаційна форма

ФОП

Кількість співробітників

3

Проблема або Можливість

Недоліком існучих на ринку Інтернет-магазинів є велика кількість товарів представлених на вітрині. З точки зору покупця, такий широкий асортимент може як забезпечити його найкращим вибором, так і «заплутати» у величезній кількості брендів і товарів. З точки зору підприємства, для забезпечення якісного обслуговування покупців необхідна більша кількість висококваліфікованого персоналу

Рішення (Продукт або Послуга)

«JBL Shop» у своїй діяльності використовує товарну маркетингову стратегію «good, better, best». Тобто, модельний ряд компанії складається з товарів різних цінових та якісних категорій. Ціна максимально відповідає якості товару. Це дозволяє споживачу отримати максимальну якість за ті кошти, які він має можливість потратити, при цьому не звертаючись до іншого бренду.

Конкуренти

На ринку існує близько 30-ти інтернет-магазинів звукового обладнання.

Переваги або дифференциатори

12-річний "стаж" домену jblshop.com.ua, бездоганна репутація як компанії, так і брендів товару.

Фінанси

Основні джера доходів - реалізація товарів та надання послуг у сфері акустики

Бізнес-модель

Інтернет-магазин

Причина продажу

Зміна напрямку діяльності

Ринок

Споживачами професійного обладнання є: прокатні (рентові) компанії, розважальні заклади, дискотеки, бари, ресторани, фітнес-клуби, будівельні компанії, музиканти, ді-джеї, тощо.
Споживачами домашнього обладнання є представники середнього класу та заможні люди переважно чоловічої статі та віком 30-50 років.
Автомобільна акустика розрахована на власників автомобілів, яких не влаштовує якість звучання базових систем, які постачаються з автомобілем. Це представники як чоловічої, так жіночої статі (у меншій мірі). Вік споживачів 20-50 років.
Акустичні системи для комп’ютерів та портативних плеєрів більш до снаги молодим людям, а також любителям якісного звуку, які багато часу проводять за комп’ютером та/або подорожують.

Команда або Керівництво

Ризики

Неправильний прогноз потреб споживачів
Брак коштів для фінансування проекту
Відмова постачальники від попередніх домовленостей
Неефективна реклама
Втрата клієнтів через недосконалість системи взаємодії з ними
Поява нових конкурентів
Непередбачені витрати
Зміна законодавства
Погіршення загальної економічної ситуації в країні

Фотографії

Фото 1 - Інтернет-магазин звукового обладнання
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility517
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Чи працює підприємство?
Ідея
Поточний стан
Річний обсяг продажів, $
Річний обсяг чистого прибутку, $
Тип майна
Майно і активи
Організаційна форма
Кількість співробітників
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Бізнес-модель
Причина продажу
Ринок
Команда або Керівництво
Ризики
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт
Презентація