Інтернет-магазин професійного звукового обладнання, домашніх кінотеатрів, акустики для дому та автомобіля, персональних і мультимедійних Hi-Fi систем.
Поточний стан
Діючий бізнес з постійним прибутком не менше 1000 уо на місяць
Річний обсяг продажів, $
150
Річний обсяг чистого прибутку, $
25
Організаційна форма
ФОП
Кількість співробітників
3
Проблема або Можливість
Недоліком існучих на ринку Інтернет-магазинів є велика кількість товарів представлених на вітрині. З точки зору покупця, такий широкий асортимент може як забезпечити його найкращим вибором, так і «заплутати» у величезній кількості брендів і товарів. З точки зору підприємства, для забезпечення якісного обслуговування покупців необхідна більша кількість висококваліфікованого персоналу
Рішення (Продукт або Послуга)
«JBL Shop» у своїй діяльності використовує товарну маркетингову стратегію «good, better, best». Тобто, модельний ряд компанії складається з товарів різних цінових та якісних категорій. Ціна максимально відповідає якості товару. Це дозволяє споживачу отримати максимальну якість за ті кошти, які він має можливість потратити, при цьому не звертаючись до іншого бренду.
Конкуренти
На ринку існує близько 30-ти інтернет-магазинів звукового обладнання.
Переваги або дифференциатори
12-річний "стаж" домену jblshop.com.ua, бездоганна репутація як компанії, так і брендів товару.
Фінанси
Основні джера доходів - реалізація товарів та надання послуг у сфері акустики
Бізнес-модель
Інтернет-магазин
Причина продажу
Зміна напрямку діяльності
Ринок
Споживачами професійного обладнання є: прокатні (рентові) компанії, розважальні заклади, дискотеки, бари, ресторани, фітнес-клуби, будівельні компанії, музиканти, ді-джеї, тощо.
Споживачами домашнього обладнання є представники середнього класу та заможні люди переважно чоловічої статі та віком 30-50 років.
Автомобільна акустика розрахована на власників автомобілів, яких не влаштовує якість звучання базових систем, які постачаються з автомобілем. Це представники як чоловічої, так жіночої статі (у меншій мірі). Вік споживачів 20-50 років.
Акустичні системи для комп’ютерів та портативних плеєрів більш до снаги молодим людям, а також любителям якісного звуку, які багато часу проводять за комп’ютером та/або подорожують.
Неправильний прогноз потреб споживачів
Брак коштів для фінансування проекту
Відмова постачальники від попередніх домовленостей
Неефективна реклама
Втрата клієнтів через недосконалість системи взаємодії з ними
Поява нових конкурентів
Непередбачені витрати
Зміна законодавства
Погіршення загальної економічної ситуації в країні