Кав'ярня позиціонується як місце із унікальною атмосферою, де кожен собі може знайти заняття для душі. Різноманітні книги, настільні ігри, музичні інструменти, розмальовки - і все це із надзвичайно смачним напоєм!
Текущее состояние
Кав'ярня працює близько 4-х років. Працює на сьогоднішній день та повністю готова для роботи, та для змін у роботі. Є база постійних клієнтів (що не залежить від карантинного спаду по клієнтах).
Годовой объем продаж, $
600000
Годовой объем чистой прибыли, $
216000
Тип имущества
Недвижимость
Имущество и активы
Холодильник, морозилка, кавоварка, кавомолка, кондиціонер, барна стійка (2 шт), стільці барні, крісла, аудіосистема, відеонагляд, планшет, диван,
весь товар для продажу.
Организационная форма
Через державний реєстр.
Количество сотрудников
2
Проблема или Возможность
Людина планує відвідати у свій вихідний день якесь цікаве місце, де можна розслабитися, відпочити від навколишнього світу та буденності, отримати смачний напій та хороші емоції. При відвіданні кав'ярні вона може це зробити за допомогою різних чинників, які обиратиме сама.
Решение (Продукт или Услуга)
Кав'ярня пропонує обслуговування клієнта смачним напоєм та будь-яким із цікавих заннять безпосередньо у ній, таких як:
- читання книг,
- гри на муз. інструментах,
- малювання,
- та проведження часу у компанії професійної людини за баром чи своїх друзів.
Преимущества или дифференциаторы
Переваги перед конкурентами виражені в своєму, оригінальному інтер'єрі та стилі, а також в якості та одному із кращих смаків напоїв по місту.
Финансы
Джерела доходів напряму залежать від відвідування кав'ярні. Саме продажі є джерелом доходів.
Бизнес-модель
Кав'ярня направлена в унікальний стиль сфери ресторанної сфери та сфери відпочинку. Яку можна розвивати у різних напрямках, як стосовно інтер'єру так і стосовно напоїв та видів дозвілля гостей.
Причина продажи
Зміна виду зайнятості та переїзд.
Рынок
Клієнт може бути будь-якого віку, від шкільного до пенсійного. Ним може бути як чоловік так і жінка, він знаходиться лише у місті Київ на вулиці, на якій розташована кав'ярня. Клієнтів може бути 150-200 в день (дуже залежить від реклами). Локальний ринок зростає у зв'язку із літнім періодом. Та напої кав'ярні на дуже високому рівні як по смаку так і по зовнішньому вигляді, що створює дуже серйозну конкуренцію іншим, які знаходяться територіально недалеко.