Кав'ярня позиціонується як місце із унікальною атмосферою, де кожен собі може знайти заняття для душі. Різноманітні книги, настільні ігри, музичні інструменти, розмальовки - і все це із надзвичайно смачним напоєм!
Поточний стан
Кав'ярня працює близько 4-х років. Працює на сьогоднішній день та повністю готова для роботи, та для змін у роботі. Є база постійних клієнтів (що не залежить від карантинного спаду по клієнтах).
Річний обсяг продажів, $
600000
Річний обсяг чистого прибутку, $
216000
Тип майна
Нерухомість
Майно і активи
Холодильник, морозилка, кавоварка, кавомолка, кондиціонер, барна стійка (2 шт), стільці барні, крісла, аудіосистема, відеонагляд, планшет, диван,
весь товар для продажу.
Організаційна форма
Через державний реєстр.
Кількість співробітників
2
Проблема або Можливість
Людина планує відвідати у свій вихідний день якесь цікаве місце, де можна розслабитися, відпочити від навколишнього світу та буденності, отримати смачний напій та хороші емоції. При відвіданні кав'ярні вона може це зробити за допомогою різних чинників, які обиратиме сама.
Рішення (Продукт або Послуга)
Кав'ярня пропонує обслуговування клієнта смачним напоєм та будь-яким із цікавих заннять безпосередньо у ній, таких як:
- читання книг,
- гри на муз. інструментах,
- малювання,
- та проведження часу у компанії професійної людини за баром чи своїх друзів.
Переваги або дифференциатори
Переваги перед конкурентами виражені в своєму, оригінальному інтер'єрі та стилі, а також в якості та одному із кращих смаків напоїв по місту.
Фінанси
Джерела доходів напряму залежать від відвідування кав'ярні. Саме продажі є джерелом доходів.
Бізнес-модель
Кав'ярня направлена в унікальний стиль сфери ресторанної сфери та сфери відпочинку. Яку можна розвивати у різних напрямках, як стосовно інтер'єру так і стосовно напоїв та видів дозвілля гостей.
Причина продажу
Зміна виду зайнятості та переїзд.
Ринок
Клієнт може бути будь-якого віку, від шкільного до пенсійного. Ним може бути як чоловік так і жінка, він знаходиться лише у місті Київ на вулиці, на якій розташована кав'ярня. Клієнтів може бути 150-200 в день (дуже залежить від реклами). Локальний ринок зростає у зв'язку із літнім періодом. Та напої кав'ярні на дуже високому рівні як по смаку так і по зовнішньому вигляді, що створює дуже серйозну конкуренцію іншим, які знаходяться територіально недалеко.