Досвічена команда у співробітництві з голландською консалтинговою компанією пропонує бізнес - успішно працюючий комплекс : 50 га інтенсивного яблуневого саду європейський сортів та 6000 м.кв. виробничих площ (M9,140 тис. дерев, шпалера, зрошення, склади-холодильники, техніка та обладнання). Комплекс розташований в унікальному для садівництва кліматі Закарпаття. В перспективі розвитку - геотермальний ресурс. Можливий продаж повністю або часткова участь у зв'язку з виходом партнера.
Поточний стан
Досвічена діюча команда, діючий бізнес. Урожайність 50 тон з гектара. Сорти: Голден Делішес, Гренні Сміт, Пінова, Гала, Фуджі, Брейбурн, Ред Джонапринц. Контракти на продаж з торговими мережами України, обсяг 2000 тон щорічно.
Річний обсяг продажів, $
800000
Річний обсяг чистого прибутку, $
300000
Тип майна
Нерухомість
Майно і активи
Яблуневий інтенсивний сад 50 га (шпалера, зрошення), озеро для поливу, майновий комплекс складів 6000 м. кв., два з яких склади-холодильники на 1700 тон, техніка та спеціальне обладнання для обслуговування саду.
Організаційна форма
ТОВ
Кількість співробітників
15
Проблема або Можливість
Продаж всього бізнесу в комплексі, або частковий продаж у зв'язку з виходом одного з партнерів. Розширення та дооснащення виробництва.
Рішення (Продукт або Послуга)
Розширення суперінтенсивних насаджень яблук червоних сортів для задоволення зростаючих потреб азійського ринку.
Конкуренти
Попит на свіжі вітамінні продукти харчування щороку зростає. Конкурентів немає, оскільки збільшення обсягу соковитого та солодкого фрукту (солодкість закарпатського яблука 14-15 бриксів) породжує збільшення попиту. Якісний продукт сам себе продає.
Переваги або дифференциатори
Перевага - унікальний клімат Закарпаття, використання передових технологій спільно з європейськими консалтинговими компаніями, досвід команди в садівництві - 12 років.
Фінанси
Дохід від продажу товарного яблука на ринок свіжих фруктів щорічно протягом вересня - травня. Витрати на виробництво: заробітна плата, матеріали, паливо, інші поточні витрати.
Бізнес-модель
Виробництво - зберігання - сортування - продаж.
Власна торгова марка, сегмент від ексклюзивного товару до загальнодоступного, залежно від гатунку.