Доставка бургерів №1 у Львові з використанням лише свіжих та якісних продуктів, відбірного високоякісного м'яса (зокрема яловичини).
Текущее состояние
Проект діючий і молодий - 4 місяці. Запуск відбувся 08.11.2019.
Рекламні канали відтестовані та розроблена чітка стратегія маркетингу на подальші місяці для ефективного розподілу рекламного бюджету та збільшення конверсії.
Динаміка росту в середньому 22.01% щомісяця.
Станом на 01.03.2020 динаміка доходу на 4-й місяць (порівнюючи з першим) становить 79.45%.
Входить в ТОП-2 сервіси доставки бургерів по Львову - перевірити можна органічну видачу в Google та трафік і динаміку каналів трафіку.
Канали продажу:
1) Реклама - Adwords, Facebook, Instagram; + ремаркетинг; смс-розсилка з промокодами: загальна + індивідуальна (наприклад: іменини);
2) Органіка - в лютому-2020 почалась позитивна динаміка росту органічного трафіку (напр. по запиту "бургери львів" - 4-а позиція в пошуку) і це за 3місяці з моменту відкриття.
3) Прямі переходи - 90% це постійні клієнти;
Додатково підписані договора про співпрацю з Glovo, UberEats, Raketa, проте співпрацю ще не розпочато.
Кількість клієнтів - ~4000
Унікальні - ~2000
Тип имущества
Другое
Имущество и активы
Технологія:
1) Домен+сервер
2) Веб сторінка + Facebook + Instagram
3) Google Analytics + FB Business Manager + Adwords (з базою для ремаркетингу)
4) Маркетингова стратегія (яка є відтестована і чітко демонструє ефективність)
5) IP-телефонія + CRM + багатоканальний віртуальний номер (2шт)
6) Платформа обліку та контролю замовлення
7) База клієнтів >2000 унікальних (серед яких великі компанії, що регулярно роблять замовлення)
8) База постачальників
9) Технологічні карти виробництва продукції
10) Навчання персоналу
11) Навчання/інструктаж та супровід по ефективному налаштуванню рекламних кампаній в adwords+FB+Instagram;
Обладнання (на гарантії ще >1року):
1) Гриль – 2шт
2) Фритюр
3) Пароконвектор
4) Холодильник
5) Морозильна камера
6) Тістоміс
7) Слайсер
8) Комбайн
9) Мікрохвильова піч
10) Чайник
11) Індукційна плита –2шт
12) Вага – 2шт
13) Термосумки - 6шт
14) Посуд та ємності
15) Набір професійних ножів
16) Формувачі для котлет
17) Диспенсери
18) Щітки для грилю
19) Коробки для Бургерів ~1000шт
20) Коробки для гарнірів ~1000шт
21) Пакети для приборів - ~500шт
Додаткове обладнання (гарантія ще >1року):
1) Ноутбук
2) Грошовий ящик
3) Принтер для чеків POS + касові стрічки
4) Система відеонагляду (камери + блок) - 3тижні запис
5) Охоронна сигналізація
Организационная форма
ФОП
Количество сотрудников
6
Проблема или Возможность
Можливість для розширення асортименту передбачена веб-сторінкою, тобто з легкістю додається розділ з піцою/суші/італійською/пан-азіатською кухнею тощо.
Додане меню курячих крилець.
Перспектива розвитку: продаж франшизи по Україні з серпня 2020.
Решение (Продукт или Услуга)
Основний продукт – авторські бургери з відбірного м'яса. Продукт повністю виготовляє MaxxBurger, а м'ясо забезпечує надійний та перевірений постачальник. Булочки ми випікаємо самі.
Бізнес модель доволі проста - всі замовлення відбуваютсья онлайн. Схема наступна:
1) Клієнт потрапляє на сайт через рекламу, органіку або напряму ->
2) Формує кошик замовлення (якщо клієнт замовляє зворотній дзвінок на сайті то одразу до п.6
3) Обирає спосіб оплати: готівка/термінал/Liqpay
4) Підтверджує замовлення ->
5) Замовлення падає на пошту нам як лід
6) Оператор зв'язується з клієнтом для підтвердження
7) Передається чек на кухню і повар готує (є відведений час на готування)
8) Замовлення комплектується та передається кур'єру
9) Кур'єр доставляє за вказаною адресою впродовж 29/59хв (залежно від зони)
Канали продажу:
1) Реклама - Adwords, Facebook, Instagram; + ремаркетинг; смс-розсилка з промокодами: загальна + індивідуальна (наприклад: іменини);
2) Органіка - в лютому-2020 почалась позитивна динаміка росту органічного трафіку (напр. по запиту "бургери львів" - 4-а позиція в пошуку) і це за 3місяці з моменту відкриття.
3) Прямі переходи - 90% це постійні клієнти;
Додатково підписані договора про співпрацю з Glovo, UberEats, Raketa, проте співпрацю ще не розпочато.
Причина продажи
1. Продаж неплановий. Терміново потрібні додаткові кошти. Якби не особисте матеріальне становище - не продавав би, адже вклав багато зусиль та любові.
2. Потрібно звільнити теперішнє приміщення, оскільки закривається на реконструкцію.