Фото - ТОВ
39531

ТОВ "Хостеллінг-Україна"

Сервіс з бронювання хостелів і малих готелів по Україні.

Україна, місто Київ
Галузь: Туризм, спорт
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 04.07.2019
Ціна продажу
$  3.000
Показати контакти
0
Розмір частки, що продається
100%
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Чи працює підприємство?

Так

Ідея

Що пропонується до продажу:
1. Сайт бронювання
2. ТОВ з операторською туристичною ліцензією по внутрішньому туризму
3. База хостелів за весь період, база проживаючих
4. Сторінка в фейсбуці з понад 1300 передплатників. Закрита група власників хостелів в facebook та Viber. Закрита група з чорним списком.
4. Консультаційна підтримка при відкритті хостелів

Поточний стан

Сайт бронювання працює з 2003 року. Поселено через сайт близько мільйона туристів, в тому числі були офіційним сайтом по поселенню вболівальників в хостелах на Євро-2012.
Необхідна модернізація бронювальної системи на сайті. Додавання нових об'єктів, тому що постійно з'являються хостели в різних регіонах України.
Оновлення та додавання нових туристичних продуктів.

Річний обсяг продажів, $

100000

Річний обсяг чистого прибутку, $

20000

Організаційна форма

Зареєстроване ТОВ

Кількість співробітників

5

Проблема або Можливість

На даний час через сайт в основному йдуть групові бронювання. Це поселення груп, які приїжджають на змагання, фестивалі, екскурсійні групи.
При додаванні нових об'єктів в різних містах обсяг продажів збільшиться.
Можливий продаж консалтингових послуг при відкритті нових хостелів.
При поліпшенні бронювальної системи, так само збільшиться продаж послуг для індивідуальних туристів.
Можливий продаж через сайт екскурсійних програм по Україні.

Рішення (Продукт або Послуга)

Допомога в бронюванні проживання в хостелах і в малих готелях по Україні.
Консалтинг при відкритті нових об'єктів.
Так само є зареєстроване ТОВ з туроператорської ліцензією по внутрішньому туризму. Як додаткову послугу можна розвивати напрямок внутрішнього туризму при бронюванні через сайт.
Великий % продажів займали тури в Чорнобиль. На даний час зараз це теж стало актуально.

Конкуренти

booking.com, hotels24.ua

Переваги або дифференциатори

Компанія працює з 2003 року. Нас впізнають. Брали участь в багатьох міжнародних та Всеукраїнських туристичних виставках, форумах, проектах. Проводили міжнародні конференції по хостелах.
Сайт повністю розрахований на бронювання проживання в хостелах. І туристам, які розраховують знайти недороге проживання буде більш зручно бронювати через цей сайт.
Зареєстровано два доменних імені. Знаходиться в перших позиціях в пошуку Google за запитом Хостели в Україні

Фінанси

Вартість продажу складає 5000 $. Вартість вказана мінімальна, тому що необхідна термінова продажа. Тому що при нестачі часу для занять цим бізнесом, сайт втрачає свої позиції

Бізнес-модель

Ресурси: сайт і зареєстрована тур компанія.
Продукт: продаж послуг проживання в хостелах, продаж туристичних послуг.
Клієнти: Потенційні гості хостелів (студенти, школярі, люди, що іздять у відрядження, відвідувачі молодіжних фестивалів, розміщення спортивних груп)
Спосіб отримання прибутку: комісія від продажу проживання в хостелах,% від продажу екскурсійної програми, прибуток від власних екскурсійних програм.
Витрати: Заробітна плата і податки, модернізація сайту, страхова гарантія для туристичного оператора, витрати на просування сайту по певних запитах.

Причина продажу

Власники повністю змінюють напрямок діяльності.

Ринок

Основна частина бронювань приходить від громадян України. Можна збільшити % і від іноземних громадян, хто не любить бронювати через основних конкурентів або необхідна більше інформації при особистому контакті.
% Подорожуючих по Україні іноземних громадян збільшується. Можна створювати тури з прив'язкою до хостелів в різних регіонах України.

Команда або Керівництво

Ризики

Навіть при падінні туристичного потоку в Україні в 2014-2016 роках, сайт не втратив своїх позицій.
Головний ризик - необхідно оновити бронювальну систему відповідно до нових технологій, що б туристи могли забронювати моментально, не чекати відповіді кілька годин про наявність вільних місць.
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility994
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Чи працює підприємство?
Ідея
Поточний стан
Річний обсяг продажів, $
Річний обсяг чистого прибутку, $
Тип майна
Майно і активи
Організаційна форма
Кількість співробітників
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Бізнес-модель
Причина продажу
Ринок
Команда або Керівництво
Ризики
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт