Це платформа, яка налагоджує комунікацію між жителями міста, міською владою та перевізниками у питаннях, пов'язаних зі сміттям.
Текущее состояние
Розроблено веб-сайт, бек-енд, landing-page та мобільні додатки під платформи iOS та Android. Все це готове до запуску у будь-якому місті. Також наш сервіс локалізований двома мовами: українською та англійською. До веб-сайту та мобільних додатків підключено аналітику для відслідковування цільових дій користувачів. Android додаток виставлено у онлайн магазині Google Play.
Организационная форма
Реєстрації наразі немає
Количество сотрудников
5
Проблема или Возможность
Проблема полягає в недостатньому врегулюванні питання зі сміттям у містах України. Також спосіб комунікації між місцевими жителями та владними структурами є застарілим. Аналіз ситуації зі сміттям є дуже низьким, або взагалі не проводиться.
Решение (Продукт или Услуга)
Розробити сервіс, який налагодить комунікацію між жителями міста, владними структурами та перевізниками у питаннях, пов'язаних зі сміттям. Додати аналітику, яка базується на відгуках активних мешканців міст.
Конкуренты
Ми знайшли проект `Відкрите місто`, у якому можна надіслати відгуки не тільки про сміттєві майданчики, а і про будь-які проблеми у місті. Однак, сервіс не має зручного та простого інтерфейсу, а також не надає зручної візуалізованої аналітики для міської ради.
Преимущества или дифференциаторы
Зручний користувацький інтерфейс
Детальна аналітика для міської ради та перевізників
Геймифікація для місцевих жителів
Програма бонусів для місцевих жителів
Финансы
Кошти, які потрібні для підтримки сервісу: веб-хостинг - 890 грн/міс, зарплата розробникам для підтримки рішення: 15 000 грн/міс.
Кошти, які приносить розробка: наша платформа надає можливість зекономити перевізникам на пальному та обслуговуванні транспорту до 15% від їхнього бюджету.
Міська рада у свою чергу отримує належне врегулювання ситуації зі сміттям та підвищений контроль над перевізниками.
Також є система виділення бонусів для мешканців, які активно відправляють відгуки: 5% від отриманих коштів.
Різниця в 10% - це дохід нашої платформи.
Бизнес-модель
Нашими клієнтами є: міська рада, мешканці міста, перевізники. Мешканці регулярно відправляють відгуки про стан наповненості сміттєвих баків. З цих відгуків формується аналітика, яка надходить до міської ради у зручній формі у вигляді адміністративної панелі, яка містить графіки. Перевізники також отримують аналітику, яка розроблена спеціально для них. За рахунок цієї аналітики вони економлять кошти до 15%.
Місцеві жителі отримують певний відсоток від цієї суми як бонуси для заохочення.
Наша платформа отримує 10% від зекономленої суми для зарплати розробникам, підтримки хостингу та впровадження інновацій у платформі.
Причина продажи
Наразі процес налагодження зв'язку з міською радою є дещо затрудненим, оскільки для впровадження такої інновації, потрібно довгостроково її спланувати. Також у нашої команди відсутні кошти для проведення маркетингу на належному рівні.
Рынок
У нашій платформі беруть участь три дійові особи: міська рада, місцевий житель, та компанія-перевізник.
Кожен із них отримує переваги при використанні нашого сервісу. Характеристики кожного із клієнтів. Місцевий мешканець: вік від 16 до 50 років, людина, яка є проактивною та має бажання впливати на хід речей у місті. Перевізник: компанія із вивозу сміття, яка зацікавлена у економії своїх коштів та ресурсів. Міська рада: представник міської влади, який планує впровадити покращення у місті та також зацікавлений у економії коштів міста.