Фото - Мережа магазинів брендового чол. одягу та інтернет-магазин
32033

Мережа магазинів брендового чол. одягу та інтернет-магазин

Діючий, стабільний налагоджений бізнес, у м. Львів та Київ

Україна, Львівська область
Галузь: Легка промисловість
Стадія проекту: Діючий бізнес

Дата останньої зміни: 26.09.2018
Ціна продажу
$  99.999
Показати контакти
0
Розмір частки, що продається
100%
Рейтинг
equalizer з 1000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Чи працює підприємство?

Так

Ідея

Рітейл брендового чоловічого класичного та casual одягу, взуття та аксесуарів у середньому+ та високому сегменті ринку по всій Україні. Всі бізнес-процеси налагоджено та відпрацьовано, фінансові потоки стабільні, соціальний капітал хороший. Є 5 магазинів у м. Львів та Київ + інтернет-магазин в топі пошуку.
Є домовленості з офіційними диллерами в Україні та з представниками брендів в Німеччині. Передаємо також контакти та домовляємося для покупця про подальші закупівлі товару в офіційних іноземних та українських представників.
Оборот в 2016 рік = 9м грн., в 2017 рік 12м грн.

Поточний стан

Продаємо діючий, стабільний налагоджений бізнес, з орендою або продажом власних приміщень у м. Львів та викупом або товарним кредитом на колекції брендового одягу в магазинах.
Про бізнес
Рітейл брендового чоловічого класичного та casual одягу, взуття та аксесуарів у середньому+ та високому сегменті ринку по всій Україні. Всі бізнес-процеси налагоджено та відпрацьовано, фінансові потоки стабільні, соціальний капітал хороший. Є 5 магазинів у м. Львів та Київ + інтернет-магазин в топі пошуку.
Є домовленості з офіційними диллерами в Україні та з представниками брендів в Німеччині, кожного року закуповуються нові колекції, та на залишках є товари попередніх років. Також є близько 10 брендів партнерських товарів в інтернет-магазині. Передаємо також контакти та домовляємося для покупця про подальші закупівлі товару в офіційних іноземних та українських представників.
Канали продажу
Бізнес з самого початку почав давати значні обороти при високій маржинальності. Зараз це 5 магазинів, 4 у м. Львів (центральна частина міста), та 1 у м. Київ, це власні приміщення та орендовані на довготривалий період площі в торгових центрах. Відвідуваність магазинів на рівні від 30 до 100 чол. за день по кожному (високий сегмент), коефіцієнт конверсії від 4,3% до 22%, в різних магазинах. Штат – 16 якісних продавців-консультантів, 4 з яких працюють більше 10 років в компанії.
Також працює інтернет-магазин з відвідуваністю понад 300 тис. чол. та майже 1,5 млн сторінок за рік (вересень 2017-вересень 2018), конверсія 0,73%, приріст відвідуваності порівняно з минулим роком 31%. Активно просуваються сторінки в фейсбук та інстаграм, створені чат боти для розсилок, відбуваються продажі та переходи на сайт із соц. мереж.

Річний обсяг продажів, $

420000

Тип майна

Нерухомість

Майно і активи

У власності є два приміщення в центрі Львова, які здаються в оренду вбо продаються з бізнесом, також одяг, торгове обладнання і т.д.

Організаційна форма

ФОП

Кількість співробітників

16

Проблема або Можливість

Бізнес не має прямих конкурентів на ринку e-commerce, в цьому ж сегменті діють 3-4 конкуренти які займаються виключно casual одягом, або в більшій мірі взуттям, також у вищих і нижчих цінових категорія, тому розвиток в цій ніші передбачає збільшення прибутку на 40-50% протягом року при вкладеннях від 30-40 тис. у.о.

Рішення (Продукт або Послуга)

Маркетинг
Сайт в топі пошуку за більше ніж 30 ключовими словами, основний канал - SEO, в меншій мірі контекстна реклама та закупка посилань (вкладаючи 2-3 тис./міс. в контекстну рекламу – можна збільшити відвідуваність і оборот до 30%-40%), також використовується динамічний ремаркетинг, фейсбук ремаркетинг (Pixel), email/смс/чат-бот розсилки по загальній базі близько 10 000 напрацьованих власних контактів. Також 2-3 рази в рік запускаються більш масштабні рекламні кампанії з відеобордами, в бізнес-центрах та фітнес-центрах, в торгових центрах, радіо, масштабні кампанії в соц. мережах і т.д.
Виготовлено всю необхідну брендовану продукцію: дорогі вивіски, паперові та поліетиленові пакети 15 тис.+, коробки 2000+, скотч, візитки, картки лояльності, сертифікати, буклети до них та ін., розроблено автоматизовану програму лояльності.

Конкуренти

Є 3-4 непрямих конкуренти, такі як Модоза та Хелен Марлен в онлайні та Ягуар, та монобренди в офлайні.

Переваги або дифференциатори

Чому це вигідно?
Бізнес не має прямих конкурентів на ринку e-commerce, в цьому ж сегменті діють 3-4 конкуренти які займаються виключно casual одягом, або в більшій мірі взуттям, також у вищих і нижчих цінових категорія, тому розвиток в цій ніші передбачає збільшення прибутку на 40-50% протягом року при вкладеннях від 30-40 тис. у.о.
Мережа магазинів є дуже відомою у м. Львів, тому що заснована в 1998 році, та навіть не вкладаючи значних коштів в просування, можна працювати з постійними клієнтами та отримувати стабільний оборот.
Покупку бізнесу можна оформити частинами, або одразу; з орендою або викупом власної нерухомості; з товарним кредитом або викупом товару, який продається по закупочній вартості (ринкова вартість значно вища враховуючи навіть діючі знижки).
Також пропонуємо управлінську, маркетингову чи загальну інформаційну підтримку протягом 30-40 днів з моменту покупки.

Фінанси

Оборот по магазинах за 2016 рік = 9м грн.
Оборот інтернет-магазину за 2017 рік 12м грн.
Кредитні зобов’язання погашені, заборгованостей немає.

Повну інформацію про фінансовий стан бізнесу надамо при зустрічі.

Бізнес-модель

Канали продажу
Бізнес з самого початку почав давати значні обороти при високій маржинальності. Зараз це 5 магазинів, 4 у м. Львів (центральна частина міста), та 1 у м. Київ, це власні приміщення та орендовані на довготривалий період площі в торгових центрах. Відвідуваність магазинів на рівні від 30 до 100 чол. за день по кожному (високий сегмент), коефіцієнт конверсії від 4,3% до 22%, в різних магазинах. Штат – 16 якісних продавців-консультантів, 4 з яких працюють більше 10 років в компанії.
Також працює інтернет-магазин з відвідуваністю понад 300 тис. чол. та майже 1,5 млн сторінок за рік (вересень 2017-вересень 2018), конверсія 0,73%, приріст відвідуваності порівняно з минулим роком 31%. Активно просуваються сторінки в фейсбук та інстаграм, створені чат боти для розсилок, відбуваються продажі та переходи на сайт із соц. мереж.

Причина продажу

Можемо обговорити при зустрічі

Ринок

Клієнти з рівнем достатку 15 000 грн. – 150 000 грн. на місяць. Це чоловіки та жінки (одружені та не одружені), віком 30 - 60 років, з 1-3 дітьми, (рідше без дітей), та середньою спеціальною або вищою освітою. Вони проживають в передмісті в приватних будинках, в обласних центрах у власних квартирах та будинках. Такі клієнти є власниками та співвласниками приватних підприємств, установ, організацій середнього та великого бізнесу, та топ-менеджери приватних підприємств, установ та організацій великого бізнесу (керівники (та їх заступники) вищих рівнів, керівники (та їх заступники) структурних підрозділів великих компаній, власники, співвласники та акціонери середнього та великого бізнесу та ін..).
Пересуваються на власних автомобілях або автомобілях компаній, також використовуючи таксі зрідка використовують громадський транспорт та, характеризуються як активні, та достатньо обізнані (на середньому та вище середнього рівні) в брендовому одязі середнього та високого сегменту. Стиль життя жвавий, розмірений, неодноманітний, багато працюють, планують свій час, багато пересуваються по Україні та за кордон. Зрідка відвідують заклади роздрібної торгівлі FMCG напрямку, такі як продуктові та господарські магазини, (частота - нижче середнього), заклади ресторанного бізнесу (частота - середня та вище середнього), державні заклади охорони здоров’я (частота - середня та нижче середнього), заклади культури (частота – середня), фітнес центи, подорожують більше 5 разів на рік.
Головні цінності: сім’я, здоров’я, заробіток, саморозвиток, привабливість, наявність досягнень, в більшості люблять виклики, також планування та економія часу, планують свої фінанси та контролюють видатки, спрощення життя, організація роботи працівників компанії, вирішення проблем з бізнесом, різноманіття в житті загалом.
Потреби які бажають задовільнити: покупка одягу у високому ціновому сегменті (іноді в сегменті прет-а-порте) в магазинах в обласних центрах України та за кордоном, одяг купують за необхідністю та за бажанням, частіше перед зимовим сезоном та на весні, зрідка відвідують розпродажі та в меншій мірі цікавляться сезонними знижками, достатньо часто шукають одяг конкретних брендів у перевірених магазинах. В більшості слідкують за модою, та намагаються одягатися стильно, обираючи одяг в більшості високого сегменту, та зрідка в сегменті прет-а-порте.
Вигоди які шукають в першу чергу покупці цієї групи - це сервіс (якість та швидкість обслуговування) та додаткові послуги, бренд та якість на другому місці, а та третьому - не висока ціна, та знижки.
Ідеальним рішенням проблеми з одягом для цього сегменту є комфортна та легка покупка стильного та якісного одягу, брендів середнього та в більшості високого цінового сегментів, модного та сучасного, стриманого, повсякденного (casual, smart casual), та в більшій мірі класичного (в тому числі якщо за місцем праці дотримуються дрес-коду).
Причинами покупки одягу є бажання оновлення гардеробу відповідно до нових колекцій, необхідність поповнення гардеробу додатковими парами для заміни, спонтанна покупка за бажанням, в меншій мірі в результаті зношення наявного одягу та взуття.
Страхи аудиторії сегменту: покупка неякісного одягу та взуття, тобто підробок брендів яким покупець вже довіряє та покупка одягу який не відповідає моді та стилю власника, також отримання неякісного обслуговування (ставлення персоналу, обман, невиконання обов’язків та ненадання відповідних послуг, та все що викликає негативні емоції в результаті відвідання магазину). Найбільше радіють якості обслуговування персоналу, надання додаткових послуг, що полегшить покупку та процеси після покупки. Також можливості зекономити купивши ексклюзивні речі та речі з нових колекцій зі знижкою, отримати картку постійного клієнта зі стабільною знижкою та додатковими перевагами (що не розповсюджуються на всіх клієнтів), отримати якусь перевагу в обслуговуванні чи додаткових послугах під час та після покупки.
Найбільше зляться в результаті покупки речей за завищеною ціною та покупки дуже не якісного продукту, підробки, також зляться з приводу неякісного обслуговування персоналом (неналежного ставлення, низького професіоналізму, невиконання обіцянок та ін..).
Кумирами є успішні підприємці або більш успішні друзі та знайомі (керівники вищих рівнів), які отримують більше дивідендів або вищу зарплатню, та мають можливість купувати дорожчі та більш престижні речі. Щоб бути схожими на них вони готові більше працювати, розвивати бізнес або змінювати рід діяльності, щоб заробляти більше, намагаються купувати дорогі брендові речі, щоб показувати свій статус в суспільстві.
Можуть порекомендувати певний магазин у випадку якщо отримали якісний сервіс, додаткові послуги що полегшують життя покупців, та знижку на брендовий, якісний продукт. Відштовхує завжди завищена ціна, непрофесіоналізм і неприязне ставлення персоналу, та погана репутація бренду (магазину) серед друзів та знайомих, заходять до магазинів з вітриною де явно прослідковується висока вартість продукції, з цікавістю отримати щось нове, та з метою покупки нових брендів одягу.

Команда або Керівництво

Ризики

Ризиками в такому роді бізнесу як завжди є економічна ситуація в країні (її не стабільність), в цьому сегменті багато залежить від купівельної спроможності ЦА у високому сегменті ринку.

Фотографії

Фото 1 - Діючий, стабільний налагоджений бізнес, у м. Львів та Київ
5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility1062
star1
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Чи працює підприємство?
Ідея
Поточний стан
Річний обсяг продажів, $
Річний обсяг чистого прибутку, $
Тип майна
Майно і активи
Організаційна форма
Кількість співробітників
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Бізнес-модель
Причина продажу
Ринок
Команда або Керівництво
Ризики
Винахід/Патент
Фотографії
Відео про продукт