Клієнти з рівнем достатку 15 000 грн. – 150 000 грн. на місяць. Це чоловіки та жінки (одружені та не одружені), віком 30 - 60 років, з 1-3 дітьми, (рідше без дітей), та середньою спеціальною або вищою освітою. Вони проживають в передмісті в приватних будинках, в обласних центрах у власних квартирах та будинках. Такі клієнти є власниками та співвласниками приватних підприємств, установ, організацій середнього та великого бізнесу, та топ-менеджери приватних підприємств, установ та організацій великого бізнесу (керівники (та їх заступники) вищих рівнів, керівники (та їх заступники) структурних підрозділів великих компаній, власники, співвласники та акціонери середнього та великого бізнесу та ін..).
Пересуваються на власних автомобілях або автомобілях компаній, також використовуючи таксі зрідка використовують громадський транспорт та, характеризуються як активні, та достатньо обізнані (на середньому та вище середнього рівні) в брендовому одязі середнього та високого сегменту. Стиль життя жвавий, розмірений, неодноманітний, багато працюють, планують свій час, багато пересуваються по Україні та за кордон. Зрідка відвідують заклади роздрібної торгівлі FMCG напрямку, такі як продуктові та господарські магазини, (частота - нижче середнього), заклади ресторанного бізнесу (частота - середня та вище середнього), державні заклади охорони здоров’я (частота - середня та нижче середнього), заклади культури (частота – середня), фітнес центи, подорожують більше 5 разів на рік.
Головні цінності: сім’я, здоров’я, заробіток, саморозвиток, привабливість, наявність досягнень, в більшості люблять виклики, також планування та економія часу, планують свої фінанси та контролюють видатки, спрощення життя, організація роботи працівників компанії, вирішення проблем з бізнесом, різноманіття в житті загалом.
Потреби які бажають задовільнити: покупка одягу у високому ціновому сегменті (іноді в сегменті прет-а-порте) в магазинах в обласних центрах України та за кордоном, одяг купують за необхідністю та за бажанням, частіше перед зимовим сезоном та на весні, зрідка відвідують розпродажі та в меншій мірі цікавляться сезонними знижками, достатньо часто шукають одяг конкретних брендів у перевірених магазинах. В більшості слідкують за модою, та намагаються одягатися стильно, обираючи одяг в більшості високого сегменту, та зрідка в сегменті прет-а-порте.
Вигоди які шукають в першу чергу покупці цієї групи - це сервіс (якість та швидкість обслуговування) та додаткові послуги, бренд та якість на другому місці, а та третьому - не висока ціна, та знижки.
Ідеальним рішенням проблеми з одягом для цього сегменту є комфортна та легка покупка стильного та якісного одягу, брендів середнього та в більшості високого цінового сегментів, модного та сучасного, стриманого, повсякденного (casual, smart casual), та в більшій мірі класичного (в тому числі якщо за місцем праці дотримуються дрес-коду).
Причинами покупки одягу є бажання оновлення гардеробу відповідно до нових колекцій, необхідність поповнення гардеробу додатковими парами для заміни, спонтанна покупка за бажанням, в меншій мірі в результаті зношення наявного одягу та взуття.
Страхи аудиторії сегменту: покупка неякісного одягу та взуття, тобто підробок брендів яким покупець вже довіряє та покупка одягу який не відповідає моді та стилю власника, також отримання неякісного обслуговування (ставлення персоналу, обман, невиконання обов’язків та ненадання відповідних послуг, та все що викликає негативні емоції в результаті відвідання магазину). Найбільше радіють якості обслуговування персоналу, надання додаткових послуг, що полегшить покупку та процеси після покупки. Також можливості зекономити купивши ексклюзивні речі та речі з нових колекцій зі знижкою, отримати картку постійного клієнта зі стабільною знижкою та додатковими перевагами (що не розповсюджуються на всіх клієнтів), отримати якусь перевагу в обслуговуванні чи додаткових послугах під час та після покупки.
Найбільше зляться в результаті покупки речей за завищеною ціною та покупки дуже не якісного продукту, підробки, також зляться з приводу неякісного обслуговування персоналом (неналежного ставлення, низького професіоналізму, невиконання обіцянок та ін..).
Кумирами є успішні підприємці або більш успішні друзі та знайомі (керівники вищих рівнів), які отримують більше дивідендів або вищу зарплатню, та мають можливість купувати дорожчі та більш престижні речі. Щоб бути схожими на них вони готові більше працювати, розвивати бізнес або змінювати рід діяльності, щоб заробляти більше, намагаються купувати дорогі брендові речі, щоб показувати свій статус в суспільстві.
Можуть порекомендувати певний магазин у випадку якщо отримали якісний сервіс, додаткові послуги що полегшують життя покупців, та знижку на брендовий, якісний продукт. Відштовхує завжди завищена ціна, непрофесіоналізм і неприязне ставлення персоналу, та погана репутація бренду (магазину) серед друзів та знайомих, заходять до магазинів з вітриною де явно прослідковується висока вартість продукції, з цікавістю отримати щось нове, та з метою покупки нових брендів одягу.