Українська мама обирає одяг серед світових виробників, українських дизайнерів, український мас маркет, китайський, європейський, турецький та доставки одягу зза кордону.
ми обрали нішу турецького дитячому одягу, в якого правильне співвідношення ціни та якості, який користується масовим попитом в офлайні і в ніші якого немає конкуренції від великих гравців.
специфіка турецького одягу в тому, що асортимент змінюється надзвичайно часто: для покупців це перевага, а для продавців це додатковий бар’єр для входу (постійна робота з виставлення товарів).
Поточний стан
Діючий бізнес з 2012го року.
Річний обсяг продажів, $
17000
Річний обсяг чистого прибутку, $
300
Тип майна
Інше
Майно і активи
Торгове обладнання (столи, стійки, кріплення)
Обладнання для фото студії (2 світла, фон, кріплення для фону) та фото техніка)
Організаційна форма
ФОП, при потребі оформлю ТОВ для перепродажу
Кількість співробітників
3
Проблема або Можливість
Турецький одяг звикли купувати на ринках офлайн, а для онлайну це складний сегмент так як потребує системної роботи з опрацювання товарів.
Рішення (Продукт або Послуга)
Робота тільки з товаром в наявності, своя фото студія, простий процес виставлення товарів на сайт, свій офлайн магазин.
простий і зрозумілий сайт;
довгий час в бізнесі, знаємо виробників і який товар підійде клієнту (чи маломірить, як тягнеться, як переться, ітд);
в нас детальні заміри кожної одиниці, щоб зменшити ризик того що розмір не підійде;
Фінанси
Обєм доходів росте на 10% в рік, відповідно і затрати на ФОТ та оренду.
Бізнес-модель
закупка товару безпосередньо у турецького виробника;
націнка на товарі від оптової ціни в 2 до 2,5 рази;
повне оновлення асортименту за 9 місяців - 1 рік;
середня знижка від роздрібної ціни в 10%;