Виробництво та реалізація клатчів-косметичок власного бренду. Реалізація в Інстаграм через власний інтернет-журнал для візажистів та оффлайн точки продажу.
Основна ідея бренду- створення принтів косметичок-клатчів, згідно з останніми трендами в макіяжі, за допомогою цього позиціонувати їх як привабливу для контенту споживача продукцію українського виробника.
Текущее состояние
Бренд успішно розвивається та виходить на нові ринки збуту.
Цінова політика реалізації продукції - вище середньої.
На даний момент розроблено дизайн бренду : макети лого, брендових наліпок, є власний Інтернет-журналу для візажистів в Інстаграм, (ця платформа можлива як канал збуту декоративної косметики).
Виготовлено 2 моделі клатчів, залишок - по 15 шт кожної моделі.
В бренду є підприємство-підрядник, який займається виробництвом продукції бренду за найпривабливішими цінами, виходячи з представлених цін на ринку.
Є також оффлайн точки продажу: в ТРЦ м.Києва в мережі продажу українських товарів "UA MADE", в салонах краси та магазинах м.Київ, шоурумах Івано-Франківська та Черкас.
Є власна розроблена база з показниками активності бьюті-блогерів України (понад 200) для можливої співпраці з брендом.
За період реалізації брендового товару (4 місяці) обсяг продажів досягли 30 косметичок.
Сам бренд існує вже 8 місяців , як Інтернет-журнал
Организационная форма
Незареєстроване підприємство
Количество сотрудников
2
Проблема или Возможность
Клієнт: mualover, активний юзер соціальних мереж, який прагне красивого контенту та емоційних покупок.
Інстаграм-простір переповнений підробками та дешевими аксесуарами, які можуть бути привабливими візуально, проте не рейтинговими по бренду та ціновій політиці для блогера/ звичайного юзера, який любить показувати свої покупки в постах.
Решение (Продукт или Услуга)
Косметички-клатчі українського виробника(ринок практично без конкуренції), які можна використовувати,як аксесуар в щоденному гардеробі та як "скриньку" для зберігання косметики.
Косметички-клатчі створені спеціально бля бьюті-голіків, які роблять контент зі своїм бьюті-арсеналом та переймаються власною популярністю та рейтингом.
Косметички виконують функцію стильного аксесуару для підняття іміджу та слідуванню трендам (принт косметичок розроблений згідно з останніми макіяжними трендами, цінова політика - вище середньої (самоствердження клієнта, проте достатньо доступна), слідування порадам бьюті-блогерів.
Конкуренты
Конкурентами на ринку являються неукраїнські марки , а відомі бренди, як Victoria's Secret, NYX P MU
Преимущества или дифференциаторы
Перевагою являється власний журнал для візажистів та слідування макіяжним трендам в принті
Финансы
В середньому встановлена РРЦ косметичок ( в залежності від моделі) - близько 500 грн.
Рекомендовано в перші півроку основний бюджет витрачати на PR бренду(роботу з блогерами)
Бизнес-модель
Основна ідея БМ даного проекту - захоплення малоконкурентного середовища на українському ринку(макіяжні аксесуари), яке розвивається дуже швидко.
Зробити основним каналом PR продукції власний Інтернет-журнал для візажистів.
Причина продажи
Нестача часу для просування іншого власного бренду.
Рынок
Любителі макіяжу, покоління Y та Z жіночої статі
Фінансовий стан: середній та вищий.
Основна характеристика - активний юзер соціальних мереж, бьюті-голік, що слідує порадам лідерам думки та макіяжним трендам.
Гіпотетичних клієнтів на локальному ринку: 0,8 млн осіб (виходячи з арифметичних міркувань по розбиранню населення України по характеристиках вікових, гендерних, ціноової політи, інтересам та посилаючись на максимальну кількість підписників в Інстаграм в укр бьюті-блогерів та бьюті компаній).
На світовому ринку (клієнти в розвинених країнах): 40 млн осіб (посилаючись на кількість фоловерів в популярних світових бьюті-блогах в Інстаграм).
Ринок активно розвивається, це видно виходячи з зростання кількості бьюті блогерів.
В грошовому еквіваленті (світовому) ринок може досягти 140 млн грн
Ризики, які б заважали вести діяльність можуть бути як створення конкурентом продуктів-аналогів та внутрішній ризик: необхідно виділяти значну частку бюджету на PR бренду та правильне позиціонування бренду.
Проте є певні запобігання цим ризикам:
Домовленість про співпрацю з бьюті-блогерами на неплатній основі, а по бартеру.
Залучення зацікавленості ЦА бренду та лідерів думки через Інтернет-журнал (перерепости їх робіт), розіграші, онлайн обговорення робіт.