Створення в соціальних мережах сітку спільнот і публічних сторінок для їх подальшої монетизації Пропозиція створення сітки спільнот і публічних сторінок в соціальних мережах. Введення їх наповнюючи контентом .Продаж реклами і також зібльшення масси підписників , для підвищення ціни за рекламу.Або мати прибуток від CPA мереж.
Поточний стан
Тільки ідея.
Ринок
Підписник різний в залежності від тематики спільноти.
Проблема або Можливість
Підписник отримає якісний медіа-контент, можливість для розвитку дізнавшись цікаву інформацію.
Рішення (Продукт або Послуга)
Контент в спільнотах.
Конкуренти
Конкуренти ті ж самі спільноти , конкуренція між якістю контенту в группах
Переваги або дифференциатори
Створення власного контенту , а також нові тематики спільнот.
Фінанси
Перші 2-3 місяці піар спільнот (кожен день закуплятимуться рекламні записи для збільшення кількості підписників і відвідувачів спільнот(Орієнтовано на місяць потрібно 500-800 долларів)).
Наступні 3 місяці починається монетизація , інтегрування реклами і заробіток на ній , і паралельно піар группи але вже рідше (1 запис рекламний в 2 дня (орієнтовано потрібно на місяць 200-300 доларів).
І до моменту виходу в 0 і переходу в чистий дохід (це на 12-15 місяць від моменту створення спільнот).
Бізнес-модель
Ми прононуємо нашим підписникам якісний контент який буде їм цікавий та інтересний. Після набуття масси підписників ,продаватиметься реклама від якоїї буде дохід .Частина з доходу йде на вливання нової крові в спільноту(реклама постійна) , частину зарплата контент-менеджеру, і чистий дохід
Цільове призначення інвестицій
1.Для просування(реклама) і збільшення кількості підписників в группі.
2.За роботу контент-менеджера
Пропозиція інвестору
До моменту виходу проекту на чистий прибуток 70%-інвестору 30%-мені .
Після цього умови продовження співпраці обговорюється індивідуально.
Ризик міг би бути один , і це реклама проти правил соціальної мережі , але реклама яку ми будемо продавати, ми провірятимемо спочатку чи вона не порушує правила.