Фото - Kартофан
62317

Kартофан

Фаст-фуд

Україна, місто Київ
Галузь: Громадське харчування, Торгівля, Франчайзинг
Стадія проекту: Готовий прототип або продукт

Дата останньої зміни: 06.08.2024
Показати контакти
1
equalizer з 2000
help
Розраховується за оцінками та згідно із заповненістю Анкети проекту (докладніше про рейтинги )
Моя оцінка
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Середня оцінка:
 

Ідея

Відкриття нової філії франчайзингової компанії в одному з регіонів України

Відкриття філій під ключ від компанії

Поточний стан

Всі цифри будуть надаватися при особистій розмові та зустрічі

В загальному- компанія має стабільний розвиток

Ринок

Громадське харчування

Клієнти -це усі мешканці житлового будинку, в якому знаходиться даний бізнес, та сусідні будинки, що знаходяться поруч
Також в даний сегмент входять люди, що одноразово перебувають у даному місці

Проблема або Можливість

Проблема: не у всіх регіонах України є фаст-фуд типу Макдональдс або KFC

Можливість: зосередження уваги на відкритті у великих містах України, де найменше зосереджено бойових дій

Моя увага приділена на Поділля та захід України

Рішення (Продукт або Послуга)

Відкриття нових філій у регіонах України

На території України аналогів даному фаст-фуду практично немає


Конкуренти

Клнкуренція-дрібні фасту-фуди формату to go (мафи з приготування шаурми,) діючі ресторани поряд

Альтернатива: заклад має наявність посадкових місць, де можна без поспіху та комфортно перекусити, доступність wifi мережі та безалкогольні напої, що складуть конкуренцію діючим мафам (при їх наявності)


Переваги або дифференциатори

1.Швидке приготування їжі з можливістю посадки у закладі харчування
2. Можливість розробки індивідуального меню або його розширення для закладу
3. Допомога компанії та супровід у відкритті на всіх етапах та після нього, працююча корпоративна реклама

Бізнес-модель

Бізнес складається з відкриття нової філії під ключ по приготуванню картоплі-фрі з сосискою в комплекті, та інших продуктів з меню
Тривалість приготування займає до 5 хв, оскільки є заготовлені наявні напівфабрикати

Канали продажу-це наявна маркетингова реклама, якою займається відділ маркетингу компанії, соц.мережі, діючі акції, особливо для нової філії для залучення нових клієнтів

Цільове призначення інвестицій

1. Передоплата
2. Маркетинговий платіж
3. Роялті
4. Оренда приміщення+ремонт (при потребі)
5. Покупка сировини та обладнання, меблів
6. Інші витрати

Пропозиція інвестору

Обговорення умов співпраці при зустрічі або у телефонному режимі

На даний момент знаходжусь у Німеччині та планую скоро повертатися назад в Україну

За більш детальною інформацією: +491602459829

Команда або Керівництво

Ризики

Більш уповільнений час окупності, ніж заявлено у бізнес плані у зв'язку з війною, інфляція, коливання валюти, що впливає на подорожчання цін на закупівлю продуктів, на їжу та у свою чергу підвищує середній чек продажу

Відео про продукт

5,00
1
2
3
4
5
1 оцінка
Авторизація/Реєстрація
arrow_back
UA
more_horiz
close
visibility426
star0
Додати в обране
Видалити з обраних
share
close
thumb_up0
Подобається
Не подобається
Ідея
Поточний стан
Ринок
Проблема або Можливість
Рішення (Продукт або Послуга)
Конкуренти
Переваги або дифференциатори
Фінанси
Інвестовано в минулих раундах, $
Бізнес-модель
Цільове призначення інвестицій
Пропозиція інвестору
Команда або Керівництво
Ментори-порадники
Лід-інвестор
Ризики
Проходження Інкубаційних/Акселераційних програм
Перемоги в Конкурсах і інші нагороди
Винахід/Патент
Відео про продукт