За показниками Google Analytics, без інвестицій у рекламу та таргетинг за останні 30 днів отримали понад 6 тисяч нових користувачів. При тому, що проєкт повноцінно існує близько 2 місяців.
Рынок
Аудиторія порталу є різноманітною за рахунок тематичних субдоменів, які будуть структуровано пов’язані із головним сайтом. Контент субдоменів частково дублюватиметься на «Житомир Щодня». Решта – на субдоменах безпосередньо.
Проблема или Возможность
Бракує техніки та інвестицій у рекламу Facebook та Google. Більшість планів, як то відео та аудіо, не можемо реалізувати тільки через це. Наразі команда підготувала та відправила кошти на грант. Однак медіа нове і хоч і має зареєстровану юриличну особу, ще не встигло отримати статус, потрібний для грантодавців.
Решение (Продукт или Услуга)
Проєкт реалізуємо своїми силами. Тому необхідні інвестиції в обладнання та таргетингову рекламу. Принципова позиція колективу: інвестовані кошти не використовуються на оплату праці журналістів. Виключно на модернізацію та розкрутку.
Конкуренты
На ринку Житомира та області відсутні сайти подібного формату. Хоча новинних сайтів не бракує, мультиформатних порталів практично немає. Втім, через мультиформатність порталу конкуренція теж може бути значно вищою. Зокрема, мова йде про основні 2 інформаційних сайти Житомира, які є конкурентами: «Житомир Інфо» та «Суспільне Житомир». Останнє є конкурентом лише у плані відеоконтенту.
Преимущества или дифференциаторы
Через мультиформатність своєрідну конкуренцію порталу гіпотетично можуть складати Youtube-канали. Перевага «Житомир Щодня» – всі формати на одному сайті. Відвідувач нашого сайту зможе отримати новини у зручному для нього форматі: текстовому або відео або аудіо.
Финансы
Наразі кошти отримуємо від реклами. При наявності технічного обладнання почнемо виробництво власного відео- та аудіоконтенту та отримуватимемо додатковий дохід у вигляді його монетизації. Зароблені кошти планується розподіляти на 2 рівномірні частини. Перша йтиме на утримання працівників, друга – вкладатиметься у розвиток медіа.
Бизнес-модель
Бізнес-моделі: рекламна, краудсорсингова та маркетплейс (у розробці).
Целевое назначение инвестиций
Технічне оснащення, реклама та таргетингова реклама.
Предложение инвестору
Оскільки маємо юридичну особу ТОВ «Житомир Щодня», можемо запропонувати два формати співпраці. Перший полягає у підписанні інвестиційної угоди із отриманням дивідендів після завершення її дії. Другий – безпосередньо включення до складу засновників та участь у процесі. Так само з отриманням дивідендів. Однак другий варіант передбачатиме не одноразові дивіденди, а постійні від фінансової діяльності. Тим більше, що коди зовнішньоекономічної діяльності Товариства не вичерпуються інформаційною діяльністю.
Ризики мінімальні. Адже концепцією передбачено різні джерела доходів, монетизацію. Крім того, у рамках однойменної з сайтом юридичної особи існуватиме щонайменше 3 ресурси, які розраховані на «підстраховку» бізнесу. Це бізнес-портал «Бізнес Житомира», на якому вже розміщуються суто рекламні матеріали та маркетплейс, який перебуває у розробці та буде паралельним джерелом доходу.